Aukščiausias „Euro NCAP 2021“ saugumo įvertinimas naujajam „Nissan Qashqai“ / Ivuana / Naujienos

Aukščiausias „Euro NCAP 2021“ saugumo įvertinimas naujajam „Nissan Qashqai“

nissan qashqai euro ncap

  • Naujos kartos „Nissan Qashqai" gavo aukščiausią penkių žvaigždučių nepriklausomos „Euro NCAP" organizacijos įvertinimą pagal naują 2020-2022 protokolą;
  • Nauja aljanso „CMF-C" platforma užtikrina tvirtą konstrukciją ir išskirtinį efektyvumą avarijos atveju;
  • Moderni platforma taip pat sudaro elektroninės sistemos architektūros bazę, kuri palaiko modernias saugos technologijas ir funkcijas;
  • Visus testo rezultatus galima pamatyti čia.

PARYŽIUS, Prancūzija – Naujos kartos „Nissan Qashqai" gavo aukščiausią penkių žvaigždučių nepriklausomos „European New Car Assessment Programme" (Euro NCAP) organizacijos saugos įvertinimą. Tai išties svarbus įvertinimas, gautas automobilį vertinant pagal naują, daug griežtesnį 2020-2022 protokolą.

Puiki suaugusiųjų ir vaikų apsauga salone

„Euro NCAP" naujos kartos „Qashqai" davė 91% suaugusiųjų ir vaikų apsaugai salone, todėl šis modelis puikuojasi grupės geriausiųjų gretose. Šis išskirtinis efektyvumas būdingas moderniai ir sutvirtintai naujojo „Qashqai" platformai „CMF-C", kurios svarbiausi mazgai yra gaminami iš ypač tvirto plieno, todėl dar padidėjo rėmo standumas, o smūgio jėga geriau sugeriama ir sumažinama prieš tai, kai ji pasiekia keleivių apsaugos kapsulę. Papildomai naudojama centrinė saugos oro pagalvė – pirmoji Nissan Europai skirtuose automobiliuose – kuri saugo vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio galvas šoninio smūgio į „Qashqai" atveju. Tai leido surinkti maksimalų 16 taškų rezultatą šoninio smūgio testo metu.

Vaikų apsaugos salone testo metu „Qashqai" pavyko surinkti beveik maksimalų taškų skaičių (23,8 taškus iš 24 galimų). O vaiko kėdutės montavimo sistema gavo maksimalų 12 taškų įvertinimą.

70% įvertinimas, skirtas pažeidžiamų eismo dalyvių apsaugai

„Qashqai" gavo 70% įvertinimą dviratininkų ir pėsčiųjų apsaugos testų metu. „Nissan Qashqai" naudoja keletą efektyvių saugos priemonių, tokių kaip Išmanus Avarinis Stabdymas, kurios įspėja vairuotoją ir pradeda stabdyti, jeigu iškyla susidūrimo pavojus su automobiliu, pėsčiuoju ar dviratininku. Tai yra naujas visos „Qashqai" modelių linijos standartas. Ši sistema montuojama visuose modeliuose (ne tik bangesnėse jo versijose).

Pagalbinė saugos sistema
„Euro NCAP" supranta, kad visada yra geriau išvengti avarijos, todėl teikia tam didžiausią reikšmę ir skiria papildomus taškus už technologijas, kurios padeda vairuotojams išvengti susidūrimų.

Šioje srityje „Qashqai" taip pat surinko labai daug taškų (95%), nes naudoja „Nissan Intelligent Mobility" (Išmanaus mobilumo) technologijas. Šiame automobilyje siūlomas visas šių išmanių technologijų paketas.

Pirmą kartą Europos rinkai „Nissan" pasiūlė projekcinį ekraną, kuriame vairuotojas gali stebėti greitį, navigacijos nuorodas ir greičio ribojimus. Via tai jis mato net nenukreipdamas akių nuo kelio.

Išmanūs priekiniai žibintai, kurie koreguoja spindulio formą ir neakina iš priekio atvažiuojančių vairuotojų, yra dar vienas naujų technologijų pavyzdys, kurios padidina „Qashqai" saugumą.

Šiame modelyje taip pat montuojama Aklosios Zonos Stebėjimo Sistema, kuri aptinka vairuotojo akloje zonoje gretimoje eismo juostoje važiuojantį automobilį ir aktyviai koreguoja „Qashqai" vairą, sugrąžina automobilį į jo eismo juostą ir taip apsaugo nuo susidūrimo. Įspėjimo apie skersinį judėjimą automobilio gale sistema taip pat saugo nuo susidūrimų judant atbuline eiga stovėjimo aikštelėje.

Naujasis „Qashqai" gaminamas ant aljanso „CMF-C" platformos, kuri pasižymi naujomis gamybos technologijomis ir aukščiausios kokybės medžiagomis, todėl rėmas tapo dar standesnis, o jo svoris sumažėjo 60 kg, lyginant su pirmtako rėmo svoriu.

David Moss, „Nissan" Europos techninio centro, regiono tyrimų ir vystymo padalinio, vyresnysis viceprezidentas, sakė: „Naujojo „Qashqai" kūrimo metu mes norėjome, kad naujos technologijos padėtų vairuotojui situacijose, kuriose vairuotojas patiria didelį stresą. Sistemų intervencija vyksta etapais: pirmame etape vairuotojas tik informuojamas, tada jis gauna įspėjimą ir galiausiai sistema įsikiša į procesą (jeigu vairuotojas nesiima jokių korekcijos veiksmų)".

Jis pridūrė: „Automobilio kėbulo konstrukcijoje naudojant modernias technologijas, tokias kaip didelio standumo plienas, taip pat pasyvias bei aktyvias „Nissan Intelligent Mobility" technologijas mes galime pasiūlyti dar geresnę vairavimo patirtį, didesnį manevringumą ir visapusišką apsaugą. Mes išties didžiuojamės šiais puikiais rezultatais".

„Euro NCAP" nepriklausomus automobilių testus vykdo nuo 1997 metų. Jie testuoja daugelį naujų modelių, kurie pasirodo prekyboje. Testų metu taikomi naujausi vertinimo kriterijai. Be faktinio fizinio automobilio tvirtumo ir atsparumo įvairiose susidūrimų imitacijose vertinamos ir apsaugos nuo susidūrimų technologijos.