Atgal

Naujasis „Nissan JUKE“ išvyko į Barseloną

  •  „JUKE“ tapo sportišu, atletišųformųkupėstiliaus krosoveriu, siūanču plačas personalizavimo galimybes.
  • Siūomas naujas efektyvus ir ypačgreitai reaguojantis DIG-T 117 AG variklis.
  • Kaip papildoma įanga komplektuojama nauja pažngi septyniųpavarųdvigubos sankabos transmisija.
  • Naujovišos technologijos, tokios kaip „issan ProPILOT“, padeda lengviau ir saugiau valdyti automobilį
  • Prijungtas paslaugas ir galimybęatnaujinti įangąbelaidžu būu siūantis „UKE“ yra labiausiai susietas automobilis per visą„issan“ istoriją
  • Numatoma bazinė komplektacijos „UKE“ kaina yra 16 300 eurų

Prasidėjus žiniasklaidos atstovams skirtiems pirmiesiems bandomiesiems važiavimams Barselonoje, naujasis „Nissan JUKE“ galų gale išriedėjo į gatves. Novatoriškasis „Juke“ pirmąkart rinkoje pasirodė prieš dešimtmetį. Per šį laikotarpį jo pardavimo apimtys visame pasaulyje pasiekė 1,5 mln. vnt.. Šis automobilis atvėrė naują kompaktiškų krosoverių, kurie nuo to laiko yra plačiai kopijuojami, nišą.

Tokia pat stiliaus pajauta, smagiu vairavimu ir visa puokšte pažangių technologijų išsiskiriantis naujasis „JUKE“ yra labiausiai susietas „Nissan“ automobilis.

Minėtinas ir itin modernus galios agregatas – sumažintas benzininis variklis su turbokompresoriumi, kuris yra kompaktiškas, lengvas, ekonomiškas ir greitai reaguoja. Be to, pirmą kartą „JUKE“ automobilyje gali būti komplektuojama septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija su pavarų perjungikliais arba visiškai automatiniu režimu. Dėl šių pranašumų ir naujos važiuoklės naujasis „JUKE“ dovanoja tikrą vairavimo malonumą, užtikrindamas rafinuotą bei efektyvų važiavimą ir išskirtinį saugumą.

„Nissan JUKE“ niekada nesekė paskui minią. Tai lyderis, turintis ryškų individualų braižą ir pasižymintis išskirtiniu manevringumu, – teigė „Nissan Europe“ produktų planavimo viceprezidentas Marco Fioravanti. – Naujasis modelis sukurtas panaudojant žmonėms patinkantį ryškų sportinį „JUKE“ dizainą ir papildant jį unikaliomis valdymo kelyje galimybėmis, kurias atveria „ProPILOT“ ir gausus asortimentas pažangių technologijų.“

„Nissan JUKE“ konstruojamas ant CMF-B platformos. Jis bus gaminamas „Nissan“ apdovanotoje gamykloje Sanderlende (JK). Šių naujų automobilių prekyba kai kuriose centrinės Europos rinkose prasidės lapkričio pabaigoje.

Nissan juke 2020

SPORTINIS STILIUS

Nors naujasis „JUKE“ ir paaugo, tačiau jis nenustoja džiuginęs savo šiuolaikišku vidaus ir išorės dizainu, dar kartą nustatydamas naujus standartus tarp B klasės krosoverių. Šis automobilis – kupė stiliaus ir krosoverio junginys. Jame įkūnytos „geriausios savybės iš abiejų pasaulių“, todėl jis idealiai tinka kelionėms po miestą ir už jo ribų.

Naujausios kartos „JUKE“ išsaugojo legendinius dizaino elementus, tarp jų charakteringus apvalius priekinius žibintus, iš kurių jį galima lengvai atpažinti. Siekiant suteikti naujų štrichų ir atnaujinti dizainą, šie žibintai dabar pasižymi charakteringa Y forma išdėstytais šviesos diodais ir puikiai papildo „Nissan“ V formos groteles.

19 colių ratlankiai pabrėžia efektingą ir sportišką naujojo „JUKE“ stovėseną. „Plaukančios“ linijos stogo dizainas ir ryškių išlinkių šoninės detalės sustiprina prestižinį „JUKE“ įvaizdį.

Iš 11 kėbulo spalvų sudaryta paletė bei 2 kontrastingos stogo spalvos padės sukurti išskirtinį naujojo „JUKE“ stilių: galima rinktis įvairias priderintų ar kontrastingų kėbulo, stogo ir vidaus apdailos spalvų kombinacijas.

Pasikeitė ir naujojo „JUKE“ salonas – jis tapo stilingesnis, erdvesnis, kokybiškesnis ir technologiniu požiūriu pažangesnis. Jame yra daugiau vietos tiek keleiviams, tiek jų daiktams: atstumas iki salono gale sėdinčių keleivių kelių padidėjo 5,8 cm, galinės salono dalies vidaus aukštis padidėjo 1,1 cm, o bagažinės talpa – 20 proc. (iki 422 l).

Atnaujintą salono dizainą papildo aukštos kokybės medžiagos ir salono apšvietimas, sukuriantys stilingesnę ir komfortiškesnę aplinką. Naujos minkštos medžiagos, panaudotos ant prietaisų skydelio, durelių ir kojų nišose, suteikia prabangos pojūtį, o monoformos tipo sėdynės su vientisu atlošu išryškina sportinį stilių. Jos gali būti komplektuojamos su „Alcantara®“ arba odiniais apmušalais.

Sėdynės išsiskiria ne tik dailia išvaizda ir nepriekaištingu komfortu. Tam tikro lygio modelių priekinėse sėdynėse taip pat montuojama naujoviška garso sistema „Bose Personal Plus“, atkurianti aukštos kokybės įtraukiantį garsą. Ji gali būti valdoma naudojantis liečiamuoju 8 colių informacinės ir pramoginės sistemos ekranu, užtikrinančiu lengvą prieigą prie „Nissan Connect Services“.

nissan juke naujasis fakto auto

SUTEIKITE INDIVIDUALŲ BRAIŽĄ SU „N-DESIGN“

Tie, kurie nori papildyti savo automobilį unikaliais akcentais ir išryškinti individualų stilių, gali rinktis į naujojo „JUKE“ asortimentą šalia jau žinomų „Visia“, „Acenta“, „N-Connecta“ ir „Tekna“ modelių įtrauktą „N-Design“ komplektaciją, siūlančią išskirtines personalizavimo galimybes.

Automobilio saloną pirkėjai gali personalizuoti rinkdamiesi iš dviejų sėdynių, prietaisų skydelio, durelių ir porankių apdailos derinių. Midnight siūlo rafinuotą ir stilingą salono apdailą su juodos spalvos „Alcantara®“ ir odiniais apmušalais, o Juke išsiskiria patrauklia bei gyvybinga oranžinės ir juodos odos salono apdaila. Visi šie naujajam „JUKE“ automobiliui siūlomi apdailos sprendimai sukuria prabangos įspūdį.

„N-Design“ modeliuose kaip standartinė įranga komplektuojami įspūdingi 19 colių diamond-cut dizaino lengvojo lydinio ratlankiai, kurie išryškina sportišką ir dinamišką išorės stilių.

„N-Design“ iš viso siūlo 10 išorės ir vidaus personalizavimo variantų.

ENERGINGAS VAIRAVIMAS

Naujasis „JUKE“ sukurtas teikti džiaugsmą tiek naujiems, tiek dabartiniams klientams. „Naujasis „JUKE“ suprojektuotas ir pagamintas nuo pat pradžių daug dėmesio skiriant manevringumui, – teigė „Nissan Europe“ tyrimų ir plėtros skyriaus vyriausiasis viceprezidentas Davidas Mossas. – Vairuotojai pajus jo pranašumus vos tik atsisėdę už vairo.“

Po reljefišku variklio dangčiu įrengtas efektyvus ir greitai reaguojantis 3 cilindrų benzininis variklis. Kompaktiškas ir lengvas 1,0 l galios agregatas su turbokompresoriumi greitai paklūsta komandoms ir teikia tikrą vairavimo malonumą, kokio ir galima tikėtis. Jo galia siekia 117 AG, o sukimo momentas – 180 Nm (su „Over Torque“ funkcija – 200 Nm). Kaip standartinė įranga automobilyje komplektuojama šešių pavarų mechaninė transmisija. Pirmą kartą taip pat galima rinktis naują automatinę dvigubos sankabos transmisiją su pavarų perjungikliais.

Pagerėjo degalų sąnaudų rodikliai: modeliai su mechanine transmisija suvartoja 5,9 l/100 km (pagal WLTP), o modeliai su DCT transmisija – 6,0 l/100 km (pagal WLTP). Taip pat sumažėjo išskiriamo CO2 rodikliai: modelių su mechanine transmisija išskiriamo anglies dvideginio kiekis siekia 135 g/km (pagal WLTP), o modelių su DCT transmisija – 138 g/km (WLTP).*

„D-Mode“ funkcija leidžia vairuotojams lengvai perjungti tris režimus – „Standard“, „Eco“ bei „Sport“ ir pritaikyti automobilio reakciją prie važiavimo sąlygų ar savo nuotaikos.

„Naujojo „JUKE“ variklis siūlo optimalų efektyvumo, degalų ekonomijos ir rafinuotumo balansą, – tvirtino Davidas Mossas. – Jis iš tiesų išvysto įspūdingą galią ir sukimo momentą. Tai puikus pavyzdys, kaip mažesnis galios agregatas gali teikti vairavimo malonumą, kartu užtikrindamas mažesnes eksploatacines išlaidas.“

* Modelių su mechanine transmisija degalų sąnaudos sudaro 4,9 l/100 km (NEDT-BT), o modelių su DCT transmisija – 4,8 l/100 km (NEDT-BT). Sumažėjo ir CO2 rodikliai: modelių su mechanine transmisija išskiriamo anglies dvideginio kiekis siekia 112 g/km (NEDC-BT), o modelių su DCT transmisija – 110 g/km (NEDC-BT).

naujasis nissan juke 2020

PAŽANGIOS TECHNOLOGIJOS

Dėl įdiegtų įvairių pagalbinių vairavimo technologijų ir informacinės bei pramoginės sistemos funkcijų su naujuoju „Nissan JUKE“ kiekviena kelionė taps saugesnė, lengvesnė ir smagesnė.

Į saugos technologijų komplektą įtraukta išmanioji avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų ir dviratininkų atpažinimo funkcija, išmanioji greičio reguliavimo sistema, kelio ženklų atpažinimo, išmanioji apsaugos nuo atsitiktinio išvažiavimo iš eismo juostos, įspėjimo apie eismą važiuojant atbuline eiga ir aklosios zonos stebėjimo sistemos.

Aklosios zonos stebėjimo sistema „Nissan“ modelyje pasirodo pirmą kartą. Ji įspėja vairuotoją apie nematomoje zonoje užfiksuotą automobilį, kad būtų išvengta susidūrimo, ir grąžina „JUKE“ atgal į eismo juostą.

„JUKE“ vairuotojai taip pat galės naudotis modernios „Nissan ProPILOT“ technologijos privalumais. Ji palengvins vairavimą tolimose kelionėse ir intensyviomis eismo sąlygomis, automatiškai išlaikydama „JUKE“ važiuojamojoje eismo juostoje ir palaikydama pastovų saugų atstumą iki kitų automobilių (net lėtai judant eismo srautui).

Siekiant pagerinti matomumą saugumo požiūriu svarbiose srityse, buvo paploninti priekiniai statramsčiai tarp priekinio lango ir durelių rėmo. Tačiau dėl panaudoto lengvesnio itin tvirto plieno nuo to jų tvirtumas nė kiek nesumažėjo. Tamsiu paros metu matomumą pagerina kaip standartinė įranga komplektuojami LED priekiniai žibintai, kurie išplečia regėjimo lauką iki 10 metrų – tai geriausias rodiklis klasėje.

RAMYBĖS JAUSMAS IR NUOLATINIS RYŠYS

„Nissan“ žino, kad pirkėjai, kurie renkasi „JUKE“, planuoja integruoti automobilį į savo kasdienį gyvenimą. Todėl „JUKE“ automobilyje komplektuojama pažangiausia informacinė ir pramoginė sistema per visą „Nissan“ istoriją. Ji leidžia lengvai susieti išmaniuosius telefonus, naudotis „JUKE“ kontroliuoti bei stebėti skirta programėle ir siūlo „WiFi“** ryšį automobilio viduje, kad keleiviai galėtų naudotis dideliu kiekiu duomenų (bus prieinama 2020 m. pradžioje).

Vairuotojams taip pat gali praversti „TomTom“ žemėlapių ir eismo pranešimų realiu laiku funkcija, jei jie nesinaudoja telefono navigacija. „JUKE“ veikianti „Google Assistant“*** programėlė leidžia balso komandomis per savo išmanųjį įrenginį valdyti įvairias funkcijas, įskaitant galimybę siųsti suplanuotus maršrutus į automobilio navigacijos sistemą.

„JUKE“ keleiviai taip pat gali mėgautis naujoviškos garso sistemos „Bose Personal Plus“ privalumais (ji komplektuojama tam tikro lygio modeliuose). Aštuoni galingi garsiakalbiai, įskaitant priekinių sėdynių galvos atramose įrengtus du „Bose UltraNearfield“ garsiakalbius, nukelia klausytojus į įtraukiantį aukštos kokybės muzikos garsų pasaulį.

Šiaurės regiono rinkose „JUKE“ prekyba prasidės 2020 m. sausio mėnesį.

** Naujausia informacinė ir pramoginė sistema „NissanConnect“ palaiko „Apple CarPlay®“ ir „Android Auto“, užtikrinančias prieigą prie mėgstamų išmaniojo telefono programėlių integruotame 8 colių jutikliniame ekrane.

*** „Apple CarPlay®“, „Android Auto“ ir „Google Assistant“ prieinamumas priklauso nuo paslaugos tiekėjo planų. „WiFi“ prieinamumas priklauso nuo „Nissan“ tinklo partnerių konkrečioje rinkoje teikiamų paslaugų.

# # #

Apie „Nissan Motor Co., Ltd."

Nissan yra globali automobilių gamintoja, rinkai siūlanti pilną gamą automobilių, kurią sudaro 60 modelių pažymėtų Nissan, INFINITI ir Datsun prekiniais ženklais. 2017 finansiniais metais kompanija pasaulyje pardavė 5.77 milijono automobilių, kurie generavo 11.9 trilijono Japonijos jenų apyvartą. 2017 metų balandžio 1 dieną, kompanija pradėjo įgyvendinti planą „Nissan M.OV.E. to 2022" metų 30% padidnti аpyvartą, pasiеkiant 16.5 trilijonų jenų apyvartą o grynųjų srautus iki 2.5 trilijonų eurų. Nissan M.OV.E planu, taip pat, bus siekiama didinti atotrūkį ir lyderiavimą elektromobilių rinkoje su perkamiausiu visų laikų elektromobiliu kompanijos istorijoje – Nissan LEAF. Nissan kompanijos būstinė yra įsikūrusi Jokohamos mieste, Japonijoje. Iš čia koordinuojama veikla šešiose rinkose: Azijos ir Okeanijos, Afrikos, Vidurio Rytų ir Indijos, Kinijos, Europos, Pietų Amerikos ir Šiaurės Amerikos. Nissan dirba 247 500 darbuotojų bei yra aljanse su Prancūzijos gamintoja Renault nuo 1999 metų. 2016 metais Nissan įsigijo 34 % Mitsubishi. Šiandien Reno-Nissan-Mitsubishi alijansas yra didžiausias pasaulyje, kurio bendri pardavimai siekia virš 10.6 milijono automobilių 2017 metais.

Apie „Nissan" Europoje

„Nissan" yra daugiausiai veiklos Europoje vykdantis užsienio gamintojas. Įmonėje dirba daugiau nei 16 000 žmonių, atliekančių projektavimo, tyrimų ir plėtros, gamybos, logistikos, pardavimų bei rinkodaros darbus. 2018 metais „Nissan" gamyklose Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Rusijoje buvo pagaminta daugiau nei 600 000 įvairių automobilių, tokių kaip įvairius apdovanojimus laimintys krosoveriai, komercinės paskirties automobiliai ir populiariausias 2018 metų elektromobilis „Nissan LEAF". Kompanija vadovaujasi nulinės taršos ir eismo keliuose be aukų išmaniojo mobilumo vizija „Intelligent Mobility". Šis išskirtinai platus ir kompleksinis požiūris į ateities mobilumą pabrėžia įmonės koncentraciją į tris esmines automobilizmo sritis: automobilį varančios energijos rūšį, automobilio valdymą ir jo integraciją į socialinę aplinką.