Atgal

„MICRA“ PAGAUSĖJIMAS: „NISSAN“ IŠPLĖTĖ VARIKLIŲ ASORTIMENTĄ, KAD GERIAU PATENKINTŲ PIRKĖJŲ POREIKIUS

  • „Micra" asortimentą papildė naujas 1,0 l DIG-T 100 AG benzininis variklis su mechanine ir „Xtronic" automatine transmisijomis.
  • Su „warm hatch" DIG-T 117 AG benzininiu varikliu pasirodėnauja aukščausio lygio „Micra" versija, kuri išiskiria žmesne prošvaisa, patobulinta pakaba ir tikslesniu valdymu.
  • Pristatoma nauja speciali „Micra N-Sport" versija su naujais iškirtiniais dizaino sprendimais.

Pirkėjų pasirinkimui į „Micra" asortimentą įtraukti trys nauji variantai. Prie jau siūlomo 1,0 l 70 AG benzininio variklio be turbinos prisijungė nauji galios agregatai.

1,0 l IG-T 100 AG variklis su mechanine transmisija

Naujo 1,0 l IG-T benzininio variklio su turbokompresoriumi galia siekia 100 AG. Jis komplektuojamas su penkių pavarų mechanine transmisija. Šis variklis atitinka visus „Euro6d-Temp" standarto reikalavimus ir pakeičia 0,9 l 90 AG benzininį variklį. Jis pasižymi didesne galia (+10 AG) ir didesniu sukimo momentu (+20 Nm), taip pat mažesniais išskiriamo CO2 rodikliais (nuo -13 iki -15 g/km, priklausomai nuo komplektacijos) ir mažesnėmis degalų sąnaudomis (nuo -0,6 iki -0,7 l/100 km, priklausomai nuo komplektacijos), todėl užtikrina mažesnes eksploatacines išlaidas.

1,0 l IG-T 100 AG variklis su „Xtronic" transmisija

„Nissan Micra" dabar galima rinktis ir su „Xtronic" automatine transmisija. Ji komplektuojama su tuo pačiu minėtu 1,0 l IG-T 100 AG varikliu. Automatinę transmisiją daugiausia renkasi mieste gyvenantys vairuotojai, kurie daug laiko praleidžia spūstyse, kai tenka dažnai stabdyti. Jos populiarumas auga ir toliau. 2017 m., kai „Nissan" pristatė šią „Micra" kartą, automatinės transmisijos sudarė 12 proc. bendros pardavimų apimties visame segmente. Prognozuojama, jog šie rodikliai 2020 m. padidės dvigubai, o 2022 m. pasieks daugiau nei 30 proc.

1,0 l DIG-T 117 AG variklis su mechanine transmisija

Naujas „Nissan Micra" asortimento flagmanas – 1,0 l DIG-T 117 AG benzininis variklis su turbokompresoriumi, komplektuojamas su šešių pavarų mechanine transmisija, kuri orientuota į efektyvesnį važiavimą. Šis variklis nėra tiesiog patobulinta ir galingesnė DIG-T 100 AG variklio versija. Tai visiškai kitoks galios agregatas. Jis sukurtas bendromis „Renault-Nissan-Mitsubishi" aljanso ir „Daimler" pastangomis kartu su 1,3 l benzininiu varikliu, neseniai pasirodžiusiu su „Nissan Qashqai" krosoveriu.

DIG-T 117 AG variklis vis dar turi tik tris cilindrus, tačiau sukuria 180 Nm siekiantį sukimo momentą ir 20 Nm didesnį momentą veikiant „overboost" režimui, todėl užtikrina efektyvesnį važiavimą. Tai patvirtina pagreitėjimo rodikliai: iki 100 km/h automobilis su 117 AG varikliu įsibėgėja per 9,9 sekundės, t. y. visa sekunde greičiau nei automobilis su 100 AG varikliu ir mechanine transmisija (10,9 s).

„Micra" 117 AG variklio užtikrinamas dinamiškesnes važiavimo charakteristikas lemia įvairūs pakeitimai, tokie kaip žemesnė prošvaisa (-10 mm) ir atitinkamai pakoreguota pakaba šio aukščio sumažinimo privalumams optimizuoti. Dėl tikslesnio valdymo automobilis yra manevringesnis ir smagesnis vairuoti.

Techniniai duomenys:

Galia (AG)

Sukimo momentas (Nm)

CO2 kiekis pagal NEDC-BT (g/km)

Degalų sąnaudos pagal NEDC-BT (l/100 km)

CO2 kiekis

pagal WLTP (g/km)

Degalų sąnaudos

pagal WLTP (l/100 km)

1,0 l

3 cilindrai 5MT

100 @ 5000 aps./min.

160 @ 2750 aps./min.

103–105

4,5–4,6

1,0 l

3 cilindrai

„Xtronic“

100 @ 5000 aps./min.

144 @ 2000 aps./min.

111–115

4,9–5,1

1,0 l

3 cilindrai 6MT

117 @ 5250 aps./min.

180 @ 1750 aps./min.

(+20 Nm veikiant „overboost“ režimui)

114

5,0

Duomenys pagal NEDC-BT arba WLTP pateikiami priklausomai nuo rinkos.

Nauja „Nissan Micra N-Sport" versija
„Nissan Micra N-Sport" – nauja speciali 2019 m. „Micra" versija, sutelkta į sportinį dizainą ir smagaus vairavimo patirtį. Automobilis priskiriamas B segmento „warm hatch" kategorijai, kurioje įsitvirtinę tokie konkurentai kaip „Ford Fiesta ST Line", „VW Polo R-Line", „Peugeot 208 GT Line" ir „SEAT Ibiza FR".

Naujojoje versijoje gausu įvairių patrauklių dizaino naujovių, kurios ją išskiria iš kitų.

IŠORĖS PATOBULINIMAI

- Anglies pluošto apdaila ant lengvojo lydinio ratlankių ir durelių veidrodėlių gaubtų

- Blizgi juoda apdaila ant šoninių juostų / priekinio ir galinio buferių

- „N-Sport" ženklelis gale

- Tamsinti galiniai langai

- Halogeniniai priekiniai rūko žibintai

SALONO ATNAUJINIMAI

- „Alcantara" / odinė salono apdaila

- Baltos oro angos

- Priekiniai porankiai

- Juoda salono lubų apdaila

- Sportinio stiliaus grindų kilimėliai

- Galinio vaizdo kamera su automobilio statymo jutikliais

- „iKey" (nuotolinė durų atrakinimo ir variklio užvedimo mygtuku sistema)

Naujoji „Nissan Micra N-Sport" versija gali būti komplektuojama su bet kuriuo iš trijų naujų galios agregatų – su 1,0 l DIG-T 100 AG varikliu ir mechanine arba „Xtronic" transmisija, su DIG-T 117 AG varikliu ir mechanine transmisija. Siūlomos keturios išskirtinės kėbulo spalvos – „Passion Red", „Solid White", „Gunmetal Grey" ir „Enigma Black".