Atgal

„NISSAN LEAF“ BATERIJA LAIMINGIEMS KLIENTAMS UŽTIKRINA IŠSKIRTINĮ PATIKIMUMĄ

„Nissan“ yra pasaulinis elektrinių transporto priemonių pardavimo lyderis, kuris nuo 2010 m., kai buvo pristatytas novatoriškas „LEAF“ modelis, pardavė daugiau kaip 340 000 automobilių. Todėl „Nissan“ tikrai gali atsakyti į klausimą apie baterijų kokybę.

Iš tiesų atsakymą galima rasti daug arčiau namų, t. y. kaimyninėje Estijoje, kur vietos taksi įmonė „Elektritakso“ visiškai įsitikino „Nissan“ baterijų technologijos išskirtiniais patikimumo rezultatais, kurie buvo pasiekti reikliausiomis verslo sąlygomis.

Įmonės automobilių parką sudaro daugiau kaip 50 „LEAF“ automobilių, kurių didžioji dalis yra pirmosios kartos 24kWh modeliai, iki šios dienos visiškai neteršdami jau įveikę neįtikėtinus 13 milijonų elektrinių kilometrų. Seniausias automobilių parko „LEAF“ jau pravažiavo įspūdingus 309 000 kilometrų ir yra toliau naudojamas. Yra ir daugiau ypač didelės ridos pavyzdžių, kurių vidutinis nuvažiuotas atstumas yra 260 000 kilometrų, o baterijos talpos likutis yra 70–85 %. Kad būtų galima lengviau įsivaizduoti: norėdami apvažiuoti pasaulį, turite įveikti tik 40 000 kilometru!

Kiekvienas taksi verslas priklauso nuo patikimumo. Galbūt manote, kad 100 % elektrinio taksi verslo vystymas keltų daugiau iššūkių. Norėdami pamatyti, kaip tai veikia realiame gyvenime, paprašėme taksi įmonės savininko Ermo Kontson pasidalyti savo patirtimi ir paslaptimis apie išskirtinį ir be sutrikimų veikiantį „LEAF“ automobilių parko eksploatavimą, kuris trunka daugiau kaip 7 metus:

Ermo pakomentavo: „Dabar tai nebestebina. Pradžioje kiek abejojome dėk elektros technologijos patikimumo, bet per šį laikotarpį išmokome vis labiau ir labiau pasitikėti elektrinių transporto priemonių technologija. Taksi verslo specifika yra ta, kad turime nuolatos įkrauti savo „LEAF“ automobilius. Nustatėme, kad geriausias baterijos patikimumo ir ilgaamžiškumo užtikrinimo būdas, saugantis bateriją ir išlaikantis jos tinkamą būklę, yra bateriją įkrauti 20–80 % įkrovos lygio ribose.

Lėtai keičiame senus modelius naujais 40kWh „LEAF“ automobiliais, kad mūsų vairuotojai vienu įkrovimu galėtu nuvažiuoti toliau ir, aišku, galėtų užsidirbti daugiau.“

Be to, išskirtinis ilgaamžiškumas ir patikimumas bei mažos eksploatavimo išlaidos yra pagrindiniai „Nissan LEAF“ privalumai. Tik su trimis pagrindiniais komponentais – integruotuoju įkrovikliu, inverteriu ir varikliu „Nissan LEAF“ eksploatacija lyginant su benzininėmis arba dyzelinėmis alternatyvomis yra 40 procentų pigesnė.

Naujieji 40 kWh „Nissan LEAF“ viršijo visus pardavimo lūkesčius. Šiuo metu Europoje tai yra geriausiai rinkoje parduodama elektrinė transporto priemonė. Nuo pat 2017 m. spalio, kai jis buvo pristatytas rinkai, gavome įspūdingus 37 000 užsakymų, o tai reiškia, kad Europoje kas 10 minučių yra parduodama po vieną naują „LEAF“. Šiuo metu Norvegija yra šalis, kurioje geriausiai yra parduodamos elektrinės transporto priemonės ir naujasis „Nissan LEAF“

Gareth Dunsmore, „Nissan Europe“ elektrinių automobilių skyriaus direktorius, pakomentavo: „Faktai kalba patys už save. Baterijų sutrikimų lygis yra nežymus, todėl net aršiausi kritikai negali to užginčyti. Tačiau naujasis „LEAF“, kurį pristatėme 2017 m. pabaigoje, yra ne tik mūsų naujosios kartos elektrinė transporto priemonė, bet ir „Nissan“ išmaniojo mobilumo flagmanas Europoje.“

„Baterijų technologija yra tik dalis mūsų sėkmės istorijos. Kad nesame vieninteliai žmonės, kuriuos žavi šios modernios technologijos sėkmė, patvirtina 340 000 klientų visame pasaulyje.“