Atgal

NUO KONCEPCIJOS IKI TIKROVĖS... VIRTUALIOS TIKROVĖS

  • „Juke-R" Nr. 001 jau surinktas, išbandytas ir paruoštas transportavimui...
  • ...o galingieji „Nissan Juke" automobiliai debiutuoja „Gameloft" žaidime „Asphalt 7: Heat"
  • „Juke NISMO" dominuoja naujame mobiliajame žaidime, kuris supažindina entuziastus su pirmuoju NISMO šeimos atstovu debiutuojančiu Europoje

Jie sakė, kad tai neįmanoma. Jie sakė, kad to niekada nebus. Bet išaušo diena, kai skeptikai, abejoję dėl „Juke-R", priversti nutilti, nes iš gamyklos išrieda modelis Nr. 001 - tiek tikrame, tiek virtualiame pasaulyje.

Pirmasis ekskliuzyvinis „Juke-R" modelis jau surinktas ir išbandytas. Kartu ši nepaprasta „Nissan" mašina buvo atkurta skaitmeniniu pavidalu, tad susipažinti su ja galės milijonai gerbėjų. „Juke-R" kartu su įspūdingu naujuoju „Juke NISMO" pasirodo naujame „Gameloft" mobiliajame lenktynių žaidime „Asphalt 7: Heat".

„Gameloft", vienas iš pasaulyje pirmaujančių skaitmeninių ir socialinių žaidimų kūrėjų, užmezgė bendradarbiavimą su „Nissan", kad suteiktų automobilių entuziastams galimybę vairuoti kiečiausius „Juke" šeimos automobilius. Žaidimas „Asphalt 7: Heat"tinka išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams su operacinėmis sistemomis iOS ir „Android". Gerbėjai nuo Vilniaus iki Rio galės varžytis uždegančiose lenktynėse, žaisdami vieni arba varžydamiesi su kitais žaidėjais.

„Juke NISMO"

„Juke NISMO", kurio „genuose" slypi tokia pati galia kaip ir lenktyniniuose „Nissan" modeliuose, atneš į Europą „Nissan" automobilių sporto padalinio vardą 2013 metų pradžioje. Šis modelis su 200AG pažangiuoju „Nissan" DIG-T benzininiu varikliu yra kiekvieno berniuko svajonės išsipildymas.

Aerodinaminiai išorės patobulinimai ir pagal NISMO dizaino liniją puikiai įrengtas salonas garantuoja „Juke NISMO" vairuotojams daug gerų emocijų, ar jie vairuotų mašiną tikrovėje, ar virtualiame pasaulyje.

„Juke-R"

„Juke-R" istorija prasidėjo 2012 m. sausio mėnesį Dubajuje, kur jis buvo pirmą kartą pristatytas kaip vienkartinė koncepcija. Šis „Nissan" kūdikis netrukus pelnytai tapo automobiline legenda, nors jo nebuvo ketinama gaminti tikrovėje ar perkelti į žaidimų pasaulį.

Su modifikuotomis GT-R technologijomis, paslėptomis po raumeningu, perdarytu „Juke" korpusu, šis „Juke-R" išsiskyrė iš visų kitų automobilių. „Juke-R" netruko tapti „YouTube" žvaigžde ir jo gerbėjų skaičius sparčiai auga - vaizdo klipai su „Juke-R" iki šiol peržiūrėti jau daugiau nei 5 mln. kartų.

Tokia buvo automobilio gamybos priešistorė. Europos „Nissan" prekių ženklo direktorius Darren Cox paaiškino: „Žmonėms Dubajuje „Juke-R" krito į akį - jie mūsų tiesiog gatvėje prašė, kad parduotume tą koncepcinį modelį! Negalėjome nuvilti tokių didelių entuziastų, taigi turėdami tris patvirtintus užsakymus, įsipareigojome pagaminti nedidelę „Juke-R" partiją."

Dizainas ir techninės inovacijos

Tuomet prasidėjo darbai - vienkartinę koncepciją reikėjo paversti gamybai ir pardavimui pritaikytu modeliu. Vadovaudamasi „Nissan" Europos technikos centro (NTC-E) patarimais, „Juke-R" surinko žymi automobilių sporto komanda RML. Mašina turi superautomobilio „Nissan GT-R" varomąjį mechanizmą ir pakabą, taip pat FIA reikalavimus atitinkantį salono rėmą.

„Nissan" Europos technikos centro (NTC-E) patirtis leido gamybinę versiją padaryti dar galingesnę nei koncepcinė - pažangus 3,8 litro variklis su dvigubu turbokompresoriumi išgauna 545 pirminių AG. Iki 100 km/h automobilis įsibėgėja vos per 3 sekundes, o didžiausias greitis yra 275 km/h, taigi važiavimo jaudulys garantuotas.

Be šių techninių patobulinimų „Juke-R" Nr. 001 turi ir naujų išvaizdos elementų, kuriuos sukurti padėjo Londone (JK) įsikūrusio „Nissan" Europos dizaino padalinio (NDE) specialistai.

NDE skaitmeninės komandos vadybininkas Darryl Scriven pasakoja: „Buvo iš naujo suprojektuoti „Juke-R" buferiai ir šoniniai slenksčiai. Paprastai šis procesas užtrunka labai ilgai, yra naudojami realaus dydžio modeliai ir molis. Tačiau mums pavyko sutrumpinti kūrimo laiką, nes dirbome su savo naujuoju 3D projektoriumi ir dideliu ekranu, kuriame objektai atvaizduojami realaus dydžio. Taigi procesas buvo visiškai skaitmenizuotas ir mes sukūrėme „Juke-R" kokybišką, tikrai supermašinai derančią išvaizdą."

Tarp dizaino patobulinimų paminėtinas išraiškingesnis priekinis buferis, nauja anglies pluošto apdaila ant priekinių ir galinių aušinimo angų ir galinis oro difuzorius. Visa tai byloja apie gerus „Juke-R" „genus".

Vairuokite „Juke-R" ir „Juke NISMO"

 

„Juke-R" Nr. 001 šiuo metu jau keliauja pas pirmąjį klientą, o Nr. 002 gamyba jau gerokai pasistūmėjusi. Konkreti „Juke-R" kaina priklausys nuo kiekvieno pirkėjo pageidaujamų specifikacijų, bet ji bus ne mažesnė kaip 500000 eurų.

Prie šio ekskliuzyvinio „Juke" flagmano vairo teks atsisėsti vos keletui vairuotojų, tačiau pajusti jaudinančią vairavimo dvasią yra ir kur kas prieinamesnė galimybė -Juke NISMO. Šiuo dinamišku, galingu patrauklaus dizaino modeliu Europoje bus pradėta prekiauti 2013 metų pradžioje.

„Asphalt 7: Heat"bus galima dar iki metų galo parsisiųsti iš „Apple Store" ir „Google Play" vos už 0,79 euro.

O jeigu kas norite turėti savo garaže tikrą „Juke-R", apie savo pageidavimą pirkti šį išskirtiniausiąjį „Nissan" lengvąjį visureigį vis dar galite pranešti adresuJuke-R@Nissan.co.uk. Daugiau informacijos apie „Juke" rasite apsilankę adresuwww.facebook.com/NissanJukeOfficial.

Apie „Nissan" Europoje

Kokia yra „Nissan" išskirtinumo priežastis?

Mes tikime, kad viskas, ką darome, turi užtikrinti kiekvienam prieinamas inovacijas ir malonumą. Mūsų tikslas yra siūlyti netikėtus sprendimus, kurie teiktų klientams apčiuopiamą naudą ir leistų kuo didesniam žmonių skaičiui patirti nuostabą bei atgaivą.

Su „Nissan Qashqai" sukūrėme lengvąjį visureigį, praturtinome mažų automobilių sektorių su „Nissan Juke". Novatoriškas ateities technologijas jau šiandien demonstruoja „Nissan LEAF" - pirmasis įperkamas, masinei rinkai skirtas vien elektra varomas automobilis, laimėjęs daugelį tarptautinių apdovanojimų. O galvodami apie greitaeiges mašinas, mes matome galimybių pasiūlyti jas platesnei auditorijai - padaryti iš tiesų prieinamas - ir griauti įsisenėjusias sampratas. Štai kodėl, sukūrę prieinamą supermašiną „Nissan GT-R", mes ėmėmės konstruoti ir „Nissan DeltaWing". Pastarasis kūrinys - tai visiškai naujas požiūris į ištvermės lenktynes, keičiantis automobilių sporto stereotipus.

„Nissan" yra vienas geriausiai Europoje įsitvirtinusių užsienio gamintojų. Šiame žemyne veikiančiuose kompanijos dizaino, tyrimų bei vystymo, gamybos, logistikos ir pardavimo bei rinkodaros padaliniuose dirba per 14500 darbuotojų. Pernai „Nissan" gamyklose Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Rusijoje buvo pagaminta 677000 automobilių - 24 skirtingi Europos rinkai pritaikyti novatoriški modeliai.

Visa tai dar labiau sustiprina „Nissan" galimybes įgyvendinti ambicingą tikslą: tapti populiariausiu Europoje prekių ženklu iš Azijos.