Atgal

„NISSAN“ PRISTATO AUTONOMINĘ VILKIMO SISTEMĄ, NAUDOJAMĄ OPAMOS GAMYKLOJE

12.12.2016 – „Nissan Motor Co., Ltd." pristato pažangią visiškai autonominę automobilių vilkimo (IVT) sistemą, naudojamą Opamos gamykloje.

„Nissan" siekia kurti geresnius ryšius tarp žmonių, automobilių ir visuomenės. Šiam tikslui įgyvendinti ji sukūrė pažangiojo mobilumo viziją – koncepciją, kaip automobiliai turi būti vairuojami, varomi ir integruojami į visuomenę. Šis naujas projektas, kurį įgyvendinant naudojami žemėlapiai ir ryšių technologijos, padedančios pažangius ir visiškai elektrinius automobilius įlieti į infrastruktūrą, yra žingsnis link „Nissan" pažangiosios integracijos idėjos įgyvendinimo.

Apie technologiją

IVT sistema naudoja modifikuotą „Nissan LEAF", kad šis autonomiškai vilktų vežimėlius, kuriuose gabenami baigti gaminti automobiliai iš numatytų gamyklos pakrovimo ir iškrovimo taškų ir į juos.

 

Skirtingai nei įprastos automatinės valdomos automobilių sistemos, skirtos dalims transportuoti, kurias naudojant dažnai reikia sumontuoti bėgius arba reikia naudoti daug magnetinės juostos, ši sistema veikia be jokios specialios infrastruktūros. Velkančiajame automobilyje įmontuotos kameros ir lazeriniai skaitytuvai, aptinkantys pažymėtas juostas, bortelius ir galimas kliūtis arba pavojus aplink transporto priemonę. Pagal šią informaciją ir pagal žemėlapio duomenis velkantysis automobilis nustato savo buvimo vietą ir be jokios pagalbos randa kelią į paskirties vietą. Velkantysis automobilis važiuoja gamykloje apribotu greičiu ir, priekyje aptikęs kliūtį arba pavojų, automatiškai sustoja. Jis vėl pradeda važiuoti tik nustatęs, kad priekyje esančiame kelyje nėra jokių kliūčių.

Vilkimo maršrutą galima lengvai pakeisti siekiant prisitaikyti prie gamybos procesų arba automobilių transportavimo maršrutų pakeitimų. Visi automatiniai velkantieji automobiliai prijungti prie centrinės eismo valdymo sistemos, kuri gali stebėti kiekvieno automobilio vietą, važiavimo greitį, likusią akumuliatoriaus įkrovą ir veikimo būseną. Sankryžoje susitikus dviem velkantiesiems automobiliams, valdymo sistemos algoritmas nustato, kuriam automobiliui turi būti duodamas kelias, o avariniu atveju sistema gali nuotoliniu būdu sustabdyti automobilius.

Sistemos plėtojimas

Taikant esamą Opamos gamyklos logistikos sistemą, baigtus gaminti automobilius vairuotojų komanda turi transportuoti iš gamybos linijos pabaigos taško į numatytą gamyklos prieplauką, kurioje jie kraunami į laivus. Pristačiusi IVT, „Nissan" galės pagerinti gamybos našumą.

Kadangi sistemos bandymo operacijos pradėtos vykdyti apytiksliai prieš metus, gamykloje jau atlikta daugiau nei 1 600 bandymų. Gauti duomenys panaudoti siekiant užtikrinti, kad sistema gamyklos patalpose gali veikti patikimai. Sukurta saugos sistema ir apsaugos nuo nesėkmių sistema, kad būtų įveikti galimi pavojai arba nenumatytos sąlygos, su kuriomis gali susidurti IVT sistema, kai automobiliai važiuoja automatiškai, įskaitant prastas oro sąlygas ir silpną apšvietimą. „Nissan" ir toliau bandys sistemą savo Opamos gamykloje ir išnagrinės galimybę šią sistemą pritaikyti ir kitose gamyklose, įsikūrusiose ir Japonijoje, ir kitose šalyse.

„Nissan" autonominio važiavimo technologiją kuria jau dešimtmečius. Rugpjūtį įmonė pristatė „ProPILOT", apdovanojimą pelniusią autonominio važiavimo viena juosta technologiją, pritaikytą naudoti greitkelyje. IVT atskleidžia „Nissan" holistinį požiūrį į mobilumą, kuriuo automatinių technologijų privalumai susiję su kur kas didesniais tikslais nei asmeninis naudojimas.

Duomenys ir žinios, gautos įgyvendinant šį projektą, padės plačiau pritaikyti autonominio važiavimo technologiją, kad klientams ir visuomenei būtų galima pateikti naujų sprendimų.