Atgal

MEILĖS DARBUI VAISIUS: LAISVALAIKIO METU „NISSAN“ DARBUOTOJAI SUKŪRĖ „48 KWH LEAF“ PROTOTIPĄ

  • „Nissan" darbuotojai sukūrė „48 kWh LEAF" prototipą, kurio pajėgumai dukart didesni už modelio su 24 kWh akumuliatoriumi.
  • Šiam projektui įgyvendinti „Nissan" naujovių kūrimo specialistų komanda paskyrė visus vakarus ir savaitgalius.
  • Prototipas dalyvavo keliose „ECOseries" lenktynėse, pademonstruodamas didesnį savo potencialą ir „Nissan" pasiryžimą įgyvendinti savo pažangaus mobilumo (Intelligent Mobility) viziją.

„Nissan" inžinieriai atskleidė savo aistrą naujovėms laisvalaikio metu sukurdami „Nissan LEAF" prototipą su 48 kWh talpos akumuliatoriumi.

Laikantis gamintojo nustatytų elektromobilių tyrimų ir konstravimo principų, šiame prototipe įrengtas 48 kWh akumuliatorius, kurio talpa yra dukart didesnė nei originalaus serijinio „Nissan LEAF" modelio akumuliatoriaus. Toks patobulinimas leido 75 proc. padidinti nuvažiuojamą atstumą kasdienio eksploatavimo sąlygomis.

Prototipą sukūrė grupė „Nissan" technikos centre Barselonoje (NTCE-S) dirbančių inžinierių, kurių aistra ir atsidavimas darbui suteikė pradžią „Nissan" naujovių kūrimo komandos atsiradimui. Susibūrusių savanorių pastangas vainikavo įspūdingi pasiekimai, išplėtę elektromobilių technologijų galimybių ribas.

 

Prototipas, kodiniu pavadinimu „Cocoon" (pagal taip pavadintą amerikietišką fantastinį filmą), sukonstruotas naujo tipo Ispanijos „ECOseries" automobilių lenktynėms, kuriose vertinamas „efektyvumas ir kuro ekonomija, o ne vien greitis".

Vyriausiasis NTCE-S inžinierius Dario Fernandezas teigė: „Mums buvo didelė garbė dalyvauti šiame projekte ir išvysti savo prototipo finišą „ECOseries" lenktynėse. Mes jaučiame tikrą aistrą savo veiklai. Prototipų projektai mums suteikia kūrybinę laisvę ir leidžia maksimaliai atsiskleisti mūsų, kaip į naujoves orientuotų ir pažangių kūrėjų, gebėjimams. Akumuliatoriaus talpos padidinimas yra svarbus žingsnis adaptuojant elektromobilius. Tai suteikė mums puikią galimybę pritaikyti savo žinias, sukauptas aplinką tausojančių technologijų srityje. Projektas parodė, kiek potencialiai galima padidinti automobilio nuvažiuojamą atstumą šiuo konkrečiu atveju."

Už elektromobilius atsakingas „Nissan Europe" direktorius Garethas Dunsmore'as pažymėjo: „Kaip elektromobilių rinkos pradininkė, „Nissan" bendrovė nuolat taiko naujoviškus sprendimus ir tobulina savo technologijas, kad išliktų aplinkos neteršiančių automobilių segmento lyderė. Kol kas mes neplanuojame serijinės šio prototipo gamybos. Šiuo metu jis yra naudingas kūrybiško požiūrio, kurio kasdien laikosi mūsų inžinieriai ir dizaineriai, pavyzdys. „Nissan LEAF 48 kWh" parodo, kaip entuziastingai mūsų darbuotojai atlieka savo darbą."

Tokie ne darbo metu įgyvendinami projektai yra neatsiejama „Nissan" pažangaus mobilumo (Intelligent Mobility) vizijos dalis. Jie leidžia darbuotojams pritaikyti savo patirtį, gebėjimus ir žinias eksperimentuojant su technologijomis, dizaino ir inžineriniais sprendimais. Pažangaus mobilumo (Intelligent Mobility) koncepcija apima visus „Nissan" būsimus produktus ir technologijas. Taip bendrovė siekia sukurti išmanų bendrą aplinkos neteršiančio transporto tinklą.

2010 m. „Nissan" pristatė pirmąjį pasaulyje masinės gamybos elektromobilį „Nissan LEAF". Nuo to laiko ši automobilių gamintoja ir toliau kuria naujoviškus aplinką tausojančius sprendimus, iš kurių minėtinas vien elektra varomas lengvasis komercinis automobilis „e-NV200" ir ilgesnį atstumą galintis nuvažiuoti „LEAF" elektromobilis su 30 kWh akumuliatoriumi.

Daugiau informacijos apie „Nissan" elektromobilių asortimentą galite rasti interneto svetainėjewww.nissan.eu/experience-nissan.html.