Atgal

LIONELIS MESSI SAKO, KAD TAI GERIAU NEI SEKSAS

  • Remiantis „Nissan" užsakymu atlikto tyrimo rezultatais, europiečius labiau uždega futbolo varžybų stebėjimas nei seksas. 
  • Europiečiai daugiau laiko praleidžia žiūrėdami savo mėgstamų futbolo komandų varžybas nei užsiimdami seksu ar patys sportuodami. 
  • Beveik trys ketvirtadaliai apklausos dalyvių teigia, jog UEFA Čempionų lygos finalas yra jų kiekvienais metais laukiamiausias sporto renginys.

Kaip parodė „Nissan" užsakymu atliktas tyrimas, sudarantis dalį „Nissan" susijaudinimo indekso vertinimo, europiečių aistrą labiau kursto futbolo varžybų stebėjimas nei seksas. 

Atlikus apklausą, kurioje dalyvavo daugiau nei 5000 respondentų iš Jungtinės Karalystės, Italijos, Prancūzijos, Vokietijos ir Ispanijos, paaiškėjo, jog daugiau nei pusei (55 proc.) europiečių žiūrimos futbolo varžybos yra užsiėmimas arba akimirkos, kai jie kiekvieną savaitę arba mėnesį patiria susijaudinimą. Antroje vietoje atsidūrė asmeninės aistros (53 proc.), o trečioje – užsiėmimas seksu (52%).

Šiuo tyrimu taip pat nustatyta, jog europiečiai daugiau laiko praleidžia stebėdami savo mėgstamų komandų žaidimą (3,2 val. per savaitę) nei mylėdamiesi (2,4 val. per savaitę) ar patys sportuodami (2,6 val. per savaitę). Be to, paklausus apie labiausiai jaudinančius gyvenimo aspektus, šiek tiek mažiau nei ketvirtis (24 proc.) respondentų pasirinko savo futbolo klubus. 

Norėdama moksliškai pagrįsti, kodėl futbolas taip jaudina žiūrovus, oficialia pasauline UEFA Čempionų lygos rėmėja tapusi „Nissan" bendrovė pranešė bendradarbiaujanti su Loughborough universiteto sporto mokslo specialistais, su kuriais ji yra pasiryžusi nustatyti pirmąjį „Nissan" susijaudinimo indeksą. 

Šiuo „Nissan" indeksu siekiama moksliškai ištirti ir suprasti fanų jaudulio priežastis, atliekant tiesioginius realių futbolo sirgalių porų „susijaudinimo eksperimentus" per UEFA Čempionų lygos varžybas, ir apibrėžti mokslinę formulę, parodančią tam tikrus pagrindinius labiausiai jaudinančių futbolo varžybų elementus.

Loughborough universiteto mokslininkų komanda išanalizuos tiesioginių futbolo fanų „susijaudinimo eksperimentų", atliktų per UEFA Čempionų lygos varžybas visoje Europoje, psichologinius ir kontekstinius duomenis. Vėliau specialistai ištirs šį bendrą duomenų (įskaitant širdies ritmą, kvėpavimo dažnį bei elektroderminį aktyvumą) indeksą, kad galėtų nustatyti tam tikrus elementus, kurie futbolo fanams suteikia iš tiesų jaudinančių potyrių.

Už „Nissan Europe" rinkodarą atsakingasis viceprezidentas Jean-Pierre Diernazas pareiškė: „Susijaudinimo tema yra visos „Nissan" veiklos pagrindas. Tai viena priežasčių, dėl kurios mes didžiuojamės tapę labiausiai jausmus žadinančio futbolo turnyro pasaulyje – UEFA Čempionų lygos – rėmėjais. Dirbdami drauge su Loughborough universiteto specialistais, mes tikimės išsiaiškinti, kas labiausiai jaudina futbolo sirgalius, ir, pasitelkdami šia informacija, suteikti kuo labiau jaudinančių potyrių per visą savo UEFA Čempionų lygos rėmimo laikotarpį." 

„Nissan" veikla orientuota į kiekvienam prieinamas naujoves ir jausmus žadinančią patirtį, nesvarbu, ar tai būtų UEFA Čempionų lygos rungtynės, ar kuriamos išmaniosios mobilumo technologijos, kurios nuties kelią ateities kartoms. „Nissan" kuria įspūdingus pažangius technologinius, inžinerinius ir dizaino sprendimus, vedančius ateities link. Bendrovė siekia gaminti praktiškus ir įkvepiančius crossover automobilius, elektromobiliuose diegti ne tik aplinką tausojančius, bet ir išmanius sprendimus, taip pat taikyti futuristines ir kartu pažangias autonominio valdymo technologijas. Apie šiuos „Nissan" užmojus byloja perkamiausias pasaulyje elektromobilis „Nissan LEAF" ir superautomobilis „Nissan GT-R". 

Pagrindinių rezultatų apibendrinimas 

Europiečius labiau jaudina futbolo varžybos nei seksas. 

Daugiau nei pusei (55 proc.) europiečių iš Jungtinės Karalystės, Italijos, Prancūzijos, Vokietijos ir Ispanijos žiūrimos futbolo varžybos yra užsiėmimas, kai jie kiekvieną savaitę arba mėnesį patiria susijaudinimą. Antrąją vietą užima asmeninės aistros/pomėgiai (53 proc.), o trečiąją – seksas (52 proc.) ar laiko praleidimas su šeima (52 proc.).

Vokiečiai (65 proc.) buvo labiausiai linkę rinktis futbolą kaip užsiėmimą, per kurį jie patiria susijaudinimą. 42 proc. respondentų jaudina seksas, o 54 proc. – asmeninės aistros/pomėgiai.

Daugiau vyrų (64 proc.) nei moterų (45 proc.) linkę rinktis futbolą ar seksą (60 proc. vyrų ir 42 proc. moterų) kaip užsiėmimą, kurio metu jie kiekvieną savaitę ar mėnesį patiria susijaudinimą.

Europiečius labiausiai jaudinančios komandos ir futbolininkai žaidžia „La Liga".

Turbūt nieko nuostabaus, jog daugiausia įvarčių per visą „FC Barcelona" gyvavimo istoriją pelnęs Lionelis Messi įvardytas kaip futbolininkas, kurio žaidimas labiausiai jaudina (69 proc.). Nuo Lionelio mažai atsilieka jo varžovas Cristiano Ronaldo (53 proc.), o trečiuoju įvardytas jo komandos draugas Neymaras Jr (31 proc). 

Europiečių įsitikinimu, labiausiai jaudinančios komandos yra „FC Barcelona" (64 proc.), Madrido „Real" (60 proc.) ir Miuncheno „Bayern" (41 proc.). Be to, beveik trys ketvirtadaliai (73 proc.) europiečių UEFA Čempionų lygos finalą išskyrė kaip labiausiai jaudinantį metų sporto renginį.

Europiečiai sutinka, kad mėgstamas futbolo klubas juos labiau jaudina nei jų darbas. 

Paprašius įvardyti du labiausiai jaudinančius gyvenimo aspektus, vienas iš keturių (24 proc.) respondentų pasirinko savo futbolo klubą, o vienas iš penkių (18 proc.) – savo darbą. Britai buvo labiau linkę vieną iš dviejų labiausiai jaudinančių savo gyvenimo aspektų rinktis futbolo klubą (30 proc. ir 24 proc. iš viso).

UEFA Čempionų lygos finalą europiečiai įvertino kaip labiausiai jaudinantį metų sporto renginį. 

Beveik trys iš keturių (73 proc.) europiečių iš Jungtinės Karalystės, Italijos, Prancūzijos, Vokietijos ir Ispanijos UEFA Čempionų lygos finalą nurodė kaip laukiamiausią sporto renginį kiekvienais metais. Iš tiesų daugiau nei vieno iš keturių (28 proc.) šių respondentų kalendoriuose per finalo varžybas nenumatoma jokių darbų. 

Be to, daugiau nei pusė (53 proc.) šių europiečių jaučiasi emociškai įsitraukę į žiūrimas varžybas ar sporto renginius. 

* Apklausoje dalyvavo per 5000 Europos vartotojų iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Prancūzijos, Italijos ir Ispanijos. 2016 m. vasarį apklausą atliko „Norstat Ltd." įmonė „Nissan Europe" užsakymu.