2015 M. „NISSAN“ TAPO PIRMAUJANČIU AZIJOS PREKĖS ŽENKLU EUROPOS RINKOJE: PASIEKTI REKORDINIAI PARDAVIMŲ REZULTATAI / Ivuana / Naujienos

2015 M. „NISSAN“ TAPO PIRMAUJANČIU AZIJOS PREKĖS ŽENKLU EUROPOS RINKOJE: PASIEKTI REKORDINIAI PARDAVIMŲ REZULTATAI

  • 2015 m. „Nissan" Europoje pasiekė didžiausius iki šiol pardavimų rodiklius – per 6 metus jie padidėjo 50 proc
  • Užfiksuoti didžiausi iki šiol elektromobilių pardavimų rezultatai: Europoje parduota 15 600 „LEAF" automobilių ir 4251 naujas „e-NV200" modelis.
  • Krosoverių pardavimų apimtys viršijo 424 000 vnt.
  • Pasiekta rekordinė rinkos dalis Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje ir Vokietijoje.

2016 m. Sausio 26 d. „Nissan" pranešė 2015 m. Europoje pasiekusi geriausius iki šiol pardavimų rezultatus: parduoti 715 623 automobiliai, o gruodžio mėnesį pardavimų apimtis iš viso sudarė 61 823 vnt.

2015 m. „Nissan" pasiekė 4,0 proc. rinkos dalį Europoje, neprarasdama 2014 m. įgyto rekordinio rinkos dalies prieaugio. Šis nuolat augantis rinkos dalies rodiklis nuo 2009 m. 2,7 proc. padidėjo beveik 50 proc. Kartu su „Datsun" prekės ženklu rinkos dalis sudaro 4,2 proc.

„Nissan" pardavimų rezultatus pagerino didelę paklausą turintys krosoveriai – „Qashqai", „Juke" ir „X-Trail". Visų šių modelių parduota daugiau nei 2014 m. Barselonoje veikiančioje „Nissan" gamykloje gaminamų „Nissan Pulsar" modelių paklausa taip pat nuolat auga: jų parduota 50 proc. daugiau nei 2014 m.

„Nissan" išlaikė lyderės poziciją diegdama svarbias naujas technologijas, kurių 2016 m. pasirodys dar daugiau kartu su elektromobiliais ir autonominėmis transporto priemonėmis, siejamomis su transporto ateitimi. Novatoriškojo „Nissan Qashqai" krosoverio populiarumas nepaliauja augęs ir toliau: 2015 m. šių automobilių savininkais tapo daugiau nei 248 000 pirkėjų, įvertinusių jo stilių, efektyvumą ir pažangias technologijas.

„Nissan LEAF" ir toliau lyderiauja pasaulinės elektromobilių rinkos segmente. Europoje parduota daugiau 15 000 šių elektromobilių, lyginant su 2014 m. pardavimų rodikliais. Jau šių metų vasarį prekybos salonus pasieks naujas „LEAF" modelis su 30 kWh akumuliatoriumi, kuris leis vairuotojams nuvažiuoti 26 proc. ilgesnį atstumą (iki 250 km). Tai dar vienas pasiekimas, bylojantis apie „Nissan" lyderystę siekiant mobilumo be taršos.

Šeštus metus iš eilės „Nissan" Sanderlando gamyklos gamybos apimtys viršijo 400 000 vnt. Šie rezultatai sustiprino jos kaip produktyviausios Jungtinės Karalystės automobilių gamyklos poziciją.

„Nissan Europe" pardavimų ir rinkodaros vyriausiasis viceprezidentas Gijomas Kartjė taip pakomentavo šiuos pasiekimus:

„Nissan prekės ženklas ir asortimentas yra nepaprastai stiprus, labiau suderintas ir daug įdomesnis nei bet kuriuo kitu mūsų istorijos laikotarpiu. Savo inicijuotais naujaisiais pokyčiais klientų aptarnavime mes atvėrėme naujus horizontus. Tai rodo, jog mes esame pasiryžę savo klientams ir toliau teikti įvairių pasiūlymų – užtikrinti daugiau pasirinkimo variantų, tiekti didesnės vertės ir daugiau naujoviškų įdomių produktų.

2016 m. kovą atstovybes pasieks naujasis „Nissan NP300 Navara". Mes taip pat padidinome savo „LEAF" elektromobilio nuvažiuojamą atstumą, pristatydami naująją jo versiją su 30 kWh akumuliatoriumi, o mūsų krosoverių asortimentas tapo dar stipresnis nei iki šiol – „Qashqai", „Juke" ir „X-Trail" pasiekė rekordines pardavimų aukštumas visame regione.”

Investicijos vietos gamybai pagrindinėse „Nissan" rinkose stiprinti davė savo vaisių. „Nissan" užfiksavo didesnį pardavimų augimą nei pernai: Ispanijoje – 41 proc., Italijoje – 19 proc., Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje – 12 proc. „Nissan" užima dalį daugiau nei 75 proc. Europos rinkų, kuriose ji veikia. Kai kuriose jų, ypač Ispanijoje, Italijoje, Prancūzijoje ir Vokietijoje, užfiksuoti rinkos dalies rekordai.

”2015 metai „Nissan Nordic Europe" kompanijai taip pat buvo sėkmingi. Pasiektas geriausias pardavimų rodiklis per visą įmonės gyvavimo istoriją. Parduota beveik 46000 naujų automobilių bei pasiekta visų laikų geriausia kalendorinių metų rinkos dalis – 4,5 %. Rinkos dalis ženkliausiai augo Švedijoje, Estijoje ir Latvijoje. Elektromobilių pardavimų rodikliai regione toliau išlieka aukščiausi visoje Europoje. Naujos LEAF versijos su 30 kWh baterija pasirodymas jau viršijo lūkesčius. Nors prekyba naujuoju modeliu oficiliai prasidės tik vasario mėnesį, mes jau turime sukaupę nemenką išankstinių klientų užsakymų skaičių”, komentavo „Nissan Nordic Europe" generalinis vadovas Jordis Vila.