Atgal

ELEKTROMOBILIS „NISSAN LEAF“ ŠVENČIA PENKERIŲ METŲ GIMTADIENĮ

„Nissan" mini penktus lyderiavimo elektrinių transporto priemonių rinkoje metus su rekordus gerinančiu 100 procentų elektriniu automobiliu „LEAF". Nuo 2010 m. pradžios, „Nissan" ištobulino elektrinio automobilio našumą, praktiškumą ir viso pasaulio žmonių nuomonę apie juos ir neginčijamai įsitvirtino elektromobilių technologijų lyderio pozicijoje.

Penki revoliucinės sėkmės metai 

„LEAF" vis dar toks pat pažangus ir novatoriškas kaip ir prieš penkerius metus. Joks kitas gamintojas nepagamino tiek elektrinių transporto priemonių ir neįveikė tiek kilometrų neteršiant aplinkos. Iš tiesų, „LEAF" klientai jau įveikė du milijardus kilometrų, o tai yra 2 600 kelionių iš žemės į Mėnulį ir atgal. Pagal penkerių metų pardavimo sandorius, tai padėjo išvengti 328 482 tonų CO2 patekimo į atmosferą.

 

„Nissan" 200 000-ąjį „LEAF" parduos jau sausio mėnesį ir oficialiai taps populiariausia ir sėkmingiausia pasaulyje elektrine transporto priemone. JAV, Japonijos ir Europos rinkose parduota 90 procentų šių automobilių. Pirmauja JAV, kur parduota 90 000 automobilių, tuomet Japonija (50 000) ir Europa (40 000).

 

„Nissan LEAF" yra vertinamas visame pasaulyje ir surinko jau 92 apdovanojimus, įskaitant Japonijos ir Europos metų automobilio apdovanojimus, o taip pat ir vieną prestižiškiausių – Pasaulio metų automobilio apdovanojimą.

 

„Nissan" jau 68 metus kaupia patirtį elektrinių transporto priemonių technologijų srityje, kuri prasidėjo nuo „Tama Electric Vehicle". „Nissan" kompanija vykdo akumuliatorių tyrimus ir tobulinimą, per visą elektromobilių technologijų vystymo laikotarpį įvyko technologinis progresas, cinko ir nikelio hidrato akumuliatorius pakeitė ličio jonų. Įmonė sėkmingai rinkai pristatė pirmąjį ličio jonų akumuliatorių 1996 metais, sukurtą automobiliui „Prairie Joy EV". „Nissan" įgytos žinios ir patirtis suteikė didelį pranašumą prieš konkurentus ir tai leido pirmą kartą automobilizmo istorijoje pirmiesiems pradėti masiškai gaminti pirmąjį elektromobilį pasaulyje – „Nissan LEAF".

 

„Nissan" pranešė, kad į projektus investavo daugiau nei 4 milijardus Japonijos jenų ir turi ambicingų tolimesnės plėtros planų, nes švarių, našių ir įperkamų elektrinių automobilių paklausa ir toliau auga.

„Nissan" elektromobilių inžinerijos kompetencija ir investicijos atsispindi ne tik „LEAF" pasiekimuose – įmonė pranešė, kad visame pasaulyje veikia beveik 10 000 CHAdeMO sparčiųjų įkroviklių. Šie įkrovikliai gali įkrauti „LEAF" akumuliatorių, apie kurio išsikrovimą pranešama įspėjimu, iki 80 % jo talpos vos per 30 minučių. Japonija pirmauja plėtodama šią infrastruktūrą – visoje šalyje įrengta jau 6 000 tokių įkroviklių ir ji turi didžiausią tinklą pasaulyje.

 

Naujos ateities kūrimas – ateinantys penkeri metai  

2016 metų sausį Lietuvą pasieks nauja „Nissan LEAF" modelio versija su nauju 30 kWh akumuliatoriumi, su kuriuo galima įveikti 20 procentų didesnį nuotolį.

Kadangi elektrinių transporto priemonių technologijos vis tobulėja, „Nissan" tiki, kad šis perėjimas prie švaresnių, efektyvesnių aplinkos neteršiančių transporto priemonių stipriai pagerins oro kokybę miestuose ir sumažins triukšmo lygius. 

„Elektromobilių technologijos išliks „Nissan" gamybos plėtros esmine dalimi. Sujungdama novatoriškas technologijas ir kitas žinias bei naujoves, „Nissan" juda link transporto priemonių ateities – nulinės emisijos. Mūsų kuriamos technologijos padeda užtikrinti saugesnį, švaresnį, mobilesnį ir įdomesnį važiavimo pojūtį. Tai inovacijų suteikiamos galimybės. Ir būtent to galite tikėtis iš „Nissan" – sakė „Nissan" prezidentas ir direktorius Carlos Ghosn.

„Nissan" didins savo siekius sukurti nulinės emisijos aplinką nuolat plėtodama ir populiarindama elektromobilius ir inovacijas, kurios susijusios su elektromobilių technologijomis ir verslu.