NISSAN JUKE-R RADIKALUSIS KOMPAKTIŠKASIS CROSSOVER / Ivuana / Naujienos

NISSAN JUKE-R RADIKALUSIS KOMPAKTIŠKASIS CROSSOVER



Klausimas: Kas bus jei "sukryžmintume" "Nissan Juke" su "Nissan GT-R"?

Atsakymas: Turėsime greičiausią, nuostabiausią ir "kiečiausią" kompaktiškąjį crossover visame pasaulyje.

Negana to, kad "Nissan" performavo naujų automobilių rinką, sukurdami crossover segmento automobilį - to sėkmę liudija dideli "Qashqai" ir "Juke" modelių pardavimai - "Nissan" sugalvojo sukurti "Juke-R" - pirmajį super crossover automobilį.


Nors automoilis dar kuriamas, tačiau jau galima matyti, kad automobilis išlaikys Juke linijas su papildomai praplatintomis ratų arkomis, patobulintu priekiniu ir galiniu bamperiais bei unikaliu dviejų dalių galiniu stogo aptaku. Šie nauji bruožai pabrėža, jog tai nėra eilinis crossover - tai "Juke", kuris galvoja, kad yra "GT-R" - ir tam jis turi puikią priežastį. Deja, tai nėra serijinės gamybos automobilis, tai kocepcinis automobilis paruoštas viešam naudojimui, suprojektuotas "Nissan", o pagamintas kartu su pirmajančia automobilių sporto įrangos gamintoja "RML" bei "Nissan Technology Centre for Europe" (NTC-E).


Po variklio gaubtu slepiasi 3.8 litro, dviejų turbinų, V6 variklis, montuojamas į garsųjį "Nissan" super automobilį. Po bagažinės dugnu slepiasi "GT-R" šešių pavarų dėžė, jungianti priekinę ir galinę modifikuotą "GT-R 4WD" važiuoklę, o 20 colių „RAYS" lengvojo lydinio ratlankiai užpildo kiekvieną rato arką.

Salono viduje subtiliai dera crossover ir supercar automobilių apdailos elementai. "Juke" prietaisų skydelis buvo modifikuotas, kad sutalpintų "GT-R" matuoklius su pritaikytu 7 colių LCD ekranu. "Juke" išskirtinis bruožas - centrinė konsolė, kurios dizainas įkvėptas motociklo bako, išliko, o visi kiti apdailos elementai atrodo, kaip automobilio, kuris nuo pat pradžių buvo kuriamas lenktynių trasai. Dvi priekinės lenktyninės sėdynės su penkių taškų saugos diržais sumontuotos iš toli pastebimų saugos lankų, atitinkančių FIA keliamiems saugos reikalavimams, apsuptyje ir sustiprintas kėbulas, kad atlaikytų maksimaliais apkrovas.

"Nissan Juke" šiandien yra pats įdomiausias automobilis rinkoje. Jo išryškntas crossover dizainas pritraukė visų Europos pirkėjų dėmesį. Vos po vienerių metų jų jau parduota daugiau nei 100,000 vienetų," sako Polas Vilkoksas, "Nissan Europe" pardavimų ir rinkodaros vyresnysis vice prezidentas.

""Juke" puikiai dera prie sportinių automobilių, o "Juke-R" ištirs šią teritoriją. Kaip ir kelyje, taip ir lenktynių trasoje "Juke-R" apjungia du labiausia jaudinančius automobilius iš visos mūsų modelių gamos ir pabrėžia, kad technologinės inovacijos yra varančioji Nissan jėga. Šis automobilis daugiau nei pabrėš dinamiško vairavimo patirtį, kurią mes stengiamės suteikti visiems mūsų pagamintiems automobiliams."

Jei pageidaujate sužinoti daugiau apie "Juke-R" ir sekti automobiliu kūrimo eigą, prašome apsilankykite: https://www.facebook.com/NissanJukeOfficial arba

http://www.youtube.com/user/NissanJuke