NISSAN NULINIŲ EMISIJŲ ERA / Ivuana / Naujienos

NISSAN NULINIŲ EMISIJŲ ERA

 

  • „Nissan" sukurtas kuro elementais varomas automobilis atveria naują kelią ekologiškų visureigių su elektrine 3 variklių visų varančiųjų ratų sistema gamybai.
  • Kompaktiška visureigio išorė - sportiško ir ekologiško automobilio įspūdis. „Moderniu tvirtumu" pasižymintis dizainas pritaikytas ir bekelei, ir miesto gatvėms.
  • Unikalus sėdynių išdėstymas ir medžiagų sintezė diktuoja naujas madas SUV klasės automobilių segmente.
  • Nešiojamasis prietaisų skydelis sukuria vientisą skaitmeninę erdvę.

 

2012 m. Paryžiaus automobilių parodoje rugsėjo 27 d. pasirodysiantis koncepcinis „Nissan TeRRA" visureigis sujungia dviejų automobilių klasių - visureigių ir elektromobilių - privalumus, kuriais išsiskiria „Nissan". Tai automobilis, kuris gali sklandžiai riedėti bekele gamtoje ir tyliai sklęsti rafinuotomis miesto gatvėmis. „TeRRA" visureigis su naujovišku 4x4 elektriniu galios agregatu su kuro elementų technologija ir sportinio stiliaus kompaktiška išore, po kuria slypi nepamirštamas vidus, darnaus mobilumo sampratą pakylėja į naują lygmenį.

„TeRRA" - unikali aplinkos neteršiančio SUV klasės automobilio koncepcija. Jos pagrindas - pasisekimo sulaukę „Nissan" miesto visureigiai ircrossoverautomobiliai, tokie kaip „Qashqai". Tai tvirta paraiška, jog nuliniai taršos rodikliai gali būti pasiekti ir tarp kuro elementais varomų automobilių.

Tvirtas iš išorės, šiltas ir jaukus viduje

„Mūsų uždavinys buvo sutelkti „Nissan" jėgas SUV ircrossoverautomobilių segmente, pasitinkant naują erą be taršos; kuro elementai yra mūsų nauja sritis siekiant aplinką tausojančio mobilumo", - teigė „Nissan" produktų strategijos ir planavimo padalinio generalinis direktorius Francois Banconas. - Nedidelis ir patvarus važiuojant bekele. Mes siekėme nauju žvilgsniu pažvelgti į visureigius, pritaikytus miesto gyvenimui. Unikalus asimetriškas sėdynių išdėstymas užtikrina įspūdingą važiavimo patirtį: puikus matomumas leidžia jaustis padėties šeimininku bet kokiomis sąlygomis."

„Įkvėpimo sėmėmės iš Skandinavijos regiono klientų aktyvaus gyvenimo būdo, - pasakojo „Nissan" vyriausiasis viceprezidentas ir kūrybos vadovas Shiro Nakamura. - Mes įsiklausėme į jų troškimus, siejamus su darniu mobilumu, kad jie galėtų nuvykti visur, kur tik nori."

Vientisa skaitmeninė erdvė

Priešais vairuotoją puikuojasi unikalus prietaisų skydelis (planšetinis kompiuteris), kuris atlieka „išmaniojo rakto" funkciją. Vairuotojas įstato jį įlipdamas į automobilį ir išima, kai išlipa iš jo. Įstatyto „TeRRA" planšetinio kompiuterio ekrane rodomas greitis ir kiti pagrindiniai indikatoriai. Tačiau vairuotojas gali lengvai perjungti kitą funkciją - multimedijos sistemos, komunikacijos, navigacijos ar kitą. Už automobilio ribų planšetinis kompiuteris atlieka visas funkcijas, kokių iš jo tikimės. Be to, jis yra visuomet ryšyje su automobiliu.

Nauja perspektyva kelyje

„TeRRA" vientisoje skaitmeninėje erdvėje pritaikyta unikali asimetriško sėdynių išdėstymo koncepcija: vairuotojo sėdynė yra beveik centre, o galiniai keleiviai sėdi už priekyje sėdinčiųjų pečių, bet ne tiesiai už jų nugaros. Sėdynės perteikia šešiakampio motyvą, kurį galima aptikti įvairiuose dizaino elementuose. Nulenkus tris keleivių sėdynes, suformuojamas visiškai plokščias „TeRRA" salono pagrindas. Taigi nebelieka jokių kliūčių - galima gabenti dviračius, baidares ar surinktus baldus iš Skandinavijos. Tokį plokščią paviršių įgalina nepaprastai kompaktiška galios agregato įranga, suteikusi galimybę sukurti šį aplinką tausojantį koncepcinį modelį.

4x4 galia neišskiriant nė gramo emisijų

Nors „TeRRA" modelis pristatomas kaip konstrukcinių sprendimų koncepcija, o ne kaip technikos eksponatas, jo siūlomas 4x4 elektrinis galios agregatas su kuro elementų technologija nėra visiška fantazija. Priekinius ratus varo elektrinė sistema, šiuo metu montuojama „Nissan LEAF". Galiniuose ratuose, kurie perduoda galią į visus ratus esant būtinybei, yra įmontuota po elektrinį variklį. Jie sukurti atsižvelgiant į prototipus, panaudotus trijuose iš eilės „PIVO" koncepciniuose modeliuose. Kadangi galiniams ratams varyti nereikia varančiųjų velenų, kabinos grindyse nėra jokių iškilimų. Tai lemia plokščią salono grindų ir korpuso apačią.

Po gaubtu yra pakankamai vietos „Nissan" patentuotai vandenilio kuro elementų agregatas: tai plokščias ir itin kompaktiškas blokas, išsiskiriantis geriausiu pasaulyje galios tankio rodikliu (2,5 kW/l). Naujausio „Nissan" kuro elementų agregato (pradėto gaminti nuo 1996 m.) kaina sudaro tik vieną šeštąją 2005 m. pasirodžiusiojo kainos. Taip yra todėl, kad ketvirčiu sumažėjo brangiųjų metalų poreikis.

„TeRRA" tėra koncepcinis modelis, tačiau jis simbolizuoja, jog „Nissan" bendrovė yra pasirengusi masinei elektrinių automobilių su kuro elementų technologija gamybai, kai tik vandenilis taps plačiai prieinamas.