Atgal

„Nissan“ pristato „e-POWER“ modelius Europoje

IMQ krosoverio koncepcija su novatoriška elektrifikuota jėgos pavara, kuri taps plačiai prieinama vartotojams nuo 2022 metų

Šiandien „Nissan" pristatė IMQ krosoverio koncepcijos automobilius, kuriuose įrengta apdovanojimą pelniusi sistema „e-POWER", ir paskelbė, kad Europoje bus pradėta naudoti ši elektrifikuota jėgos pavaros technologija.

Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje „Nissan" įmonių viceprezidentas Roelas de Vriesas sakė, kad technologija debiutuos Europos rinkose nuo 2022 metų.

„e-POWER" turėjo didelį pasisekimą tarp pirkėjų Japonijoje, todėl tai padėjo „Nissan Note" tapti geriausiai šalyje parduodamu registruotu automobiliu. Sujungus 100 proc. elektros variklio pavarą su benzininiu varikliu, kuris įkrauna bateriją, „e-POWER" automobiliai klientams užtikrina sklandų ir staigų greitėjimą bei puikų degalų vartojimo efektyvumą.

Technologijos pristatymas Europoje sustiprins „Nissan" lyderystę elektrifikuotų transporto priemonių sektoriuje regione, kur „Nissan LEAF" jau dabar yra geriausiai parduodamas elektromobilis.

Remiantis „LEAF" sėkme, „e-POWER" bus įtraukta į naujų technologijų, kurios per ateinančius trejus metus bus įdiegtos „Nissan" Europoje geriausiai parduodamose transporto priemonėse, rinkinį. Iki 2022 metų elektrifikuotų „Nissan" transporto priemonių pardavimas padidės penkis kartus, o tų metų pabaigoje bus dvigubai didesnis už rinkos vidurkį.

„Visiškai elektrifikuota Europa yra mūsų vizija", sakė de Vriesas. „Jau dabar įmonė „Nissan" yra pasaulinė lyderė plataus naudojimo elektromobilių technologijų srityje. Per artimiausius dvejus metus Europos keliuose pradėjus naudoti „e-POWER" sistemą, mes ir toliau pirmausime nulinių emisijų bei eismo be mirties atvejų srityje."

Ženevos automobilių parodoje pristatytas IMQ yra pažangios technologijos ir dizaino pavyzdys, kuriame įdiegta „e-POWER" visų ratų pavaros sistema. Jis dar kartą patvirtina, kad „Nissan" yra krosoverių, kurių išvaizda praplečia europietiškojo kompaktiškojo krosoverio ribas, gamybos lyderis.

Sistemą „e-POWER" sudaro benzininis variklis su elektros generatoriumi, keitiklis, baterija ir elektros variklis. Benzininis variklis naudojamas tik didelio galingumo baterijai įkrauti ir visada veikia optimaliu greičiu. Tai lemia didesnį degalų naudojimo efektyvumą ir mažesnį išmetamųjų teršalų kiekį, palyginti su įprastu vidaus degimo varikliu.

Šiuo metu „e-POWER" yra naudojama „Note" ir „Serena" modeliuose Japonijoje. Daugiau nei 70 proc. šalyje parduodamų „Note" automobilių ir beveik pusė parduodamų „Serena" automobilių yra „e-POWER" versijos.

Kad „Nissan" pirmauja elektrifikuotų automobilių sektoriuje buvo pabrėžta šiandien paskelbtose naujienose – visiškai elektriniai „Nissan LEAF" pasiekė bendrą 400 000 pasaulyje parduotų transporto priemonių skaičių ir užsitikrino geriausiai parduodamų elektromobilių pasaulyje poziciją. Nuo rytojaus (kovo 06 d.) Europos „Nissan" klientų svetainėse jau bus galima užsisakyti „Nissan LEAF e+" su nauja, didesnės talpos baterija.

Daugiau nei 3 000 klientų jau užsisakė 62 kWh „LEAF" per pirmąjį mėnesį nuo jo pristatymo pasauliniu mastu.