Atgal

APIE NAUJĄJĮ „QASHQAI" IŠSAMIAU

Technologija

Naujojo „Qashqai" technologinės ypatybės:

  • „Nissan Safety Shield" paketas, kurį sudaro:
    • Priekinio susidūrimo vengimo sistema
    • Vairuotojo dėmesio išlaikymo funkcija
    • Kelio ženklų atpažinimo sistema
    • Įspėjimas apie išvažiavimą iš juostos
    • Aklosios zonos įspėjimas
    • Judančio objekto aptikimas
    • Pagalbinė tolimųjų šviesų sistema
  • „Nissan" važiuoklės kontrolė
  • Vien LED priekiniai žibintai, vartojantys 50 proc. mažiau energijos negu ankstesni ksenoniniai žibintai
  • Išmani pagalbinė statymo sistema
  • Naujoji „NissanConnect" sistema su išmaniųjų telefonų programėlių integravimu
  • Aplinkinio vaizdo sistema
Naujasis „Qashqai" pasižymi patogiomis, prieinamomis technologijomis. Unikaliai sukomplektuotas inovacijų paketas teikia vairuotojams realią pagalbą, žymiai pagerina saugą bei patogumą ir garantuoja „Nissan" vairuotojams išskirtinę vertę.

„Nissan Safety Shield" yra funkcijų rinkinys, skirtas pagerinti vairuotojo ir keleivių saugą. Ši sistema dera su „Nissan" vizija artėti prie nulinio avarijų skaičiaus, taip pat su bendrovės įsipareigojimu iki 2020 metų sukurti komerciškai perspektyvius autonominius automobilius.

Naujojo „Qashqai" „Safety Shield" technologiją sudaro šie elementai:

  • Priekinio susidūrimo vengimo sistema
„Qashqai" integruotu radaru skenuoja kelią priešakyje ir padeda vairuotojui trejopai. Pirma, per daug priartėjus prie kito automobilio, vairuotojas perspėjamas garsiniu signalu. Antra, jeigu vairuotojas nereaguoja, automatiškai iš dalies suveikia stabdžiai.  Galiausiai, jeigu atstumas iki priešaky važiuojančio automobilio vis tiek mažėja, stabdžiai bus panaudojami visa jėga - prireikus automobilis bus net sustabdytas.
  • Vairuotojo dėmesio išlaikymo funkcija
Naujasis „Qashqai" norės su Jumis susipažinti ir išmoks pastebėti, kad imate snūduriuoti. „Nissan Safety Shield" maždaug 10 minučių „mokysis" pažinti Jūsų vairavimo stilių, o paskui stebės, kaip vairuojate, ir jeigu vairavimas pasidarys neįprastas, prietaisų skyde pradės rodyti pavojaus signalą, raginantį vairuotoją pailsėti.
  • Kelio ženklų atpažinimo sistema
Kad naujojo „Qashqai" keleiviai būtų saugūs ir nebūtų pažeidžiamos taisyklės, priekinė kamera automatiškai nuskaito greitį ribojančius kelio ženklus ir parodo juos vairuotojui. Ši funkcija veikia visoje Europoje ir atpažįsta visų jos šalių kelio ženklus. Sistema netgi žino, kad kai kuriose šalyse reikalaujama važiuoti lėčiau lietui lyjant, todėl vairuotojui parodomi du apribojimai, galiojantys lyjant ir nelyjant.
  • Įspėjimas apie išvažiavimą iš juostos
Keliuose su daugiau juostų labai praverčia įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistema - ji pajunta, jeigu automobilis ima krypti į šalį. Moderni kompiuterio programa aptinka netgi visai blankų kelio ženklinimą ir taip „Qashqai" nustato, ar nepradėjo krypti nuo kurso. Jeigu kryptis iš tiesų keičiasi, o posūkio signalas nerodomas, vairuotojas įspėjamas, kad pakoreguotų vairo padėtį.
  • Aklosios zonos įspėjimas
„Nissan" sistema naudoja aplinkinio vaizdo sistemos kameras, kurios pastebi automobilius, esančius vairuotojo aklojoje matymo zonoje vienoje arba kitoje „Qashqai" pusėje. Jeigu vienoje iš aklųjų matymo zonų aptinkamas automobilis, šoninio veidrodėlio stikle užsidega nedidelė įspėjimo lemputė. Jeigu vairuotojas įjungia posūkio signalą ir ketina persirikiuoti, o sistema tuo metu pavojingoje zonoje aptinka kitą automobilį, lemputė pradeda mirksėti ir pasigirsta garsinis signalas.
  • Judančio objekto aptikimas
„Qashqai" galima užsisakyti su statymo jutikliais priekyje ir gale, kurie manevravimo metu padeda garsiniais signalais bei vizualine informacija „Qashqai" prietaisų skydelyje. „Qashqai" dabar turi patobulintą ankstesnio modelio aplinkinio vaizdo sistemos versiją, kuri padeda pastatyti automobilį, parodydama vaizdą iš viršaus. Kai automobiliui stovint kas nors patenka į keturių kamerų stebėjimo zoną, sistema generuoja garsinį įspėjimo signalą ir paryškina plotą kuriame judantis objektas aptiktas. Ant bagažinės dangčio esanti sistemos kamera turi plataus kampo lęšį, tad jos regėjimo laukas yra platesnis nei 180 laipsnių. Tai neprilygstamas regėjimo lauko plotis automobilio gale. Kameros vaizdas rodomas naujame, dideliame septynių colių „NissanConnect" sistemos ekrane.
  • Pagalbinė tolimųjų šviesų sistema
    Naujasis „Qashqai" turi modernią automatinę tolimųjų ir artimųjų šviesų sistemą, kurią sudaro didelės raiškos kamera ir sudėtinga programinė įranga. Sistema optimizuoja priekinių žibintų naudojimą, kad užtikrintų maksimalų galimą apšvietimą vienokiomis ar kitokiomis vairavimo sąlygomis.  
„Safety Shield" tėra tik „Qashqai" technologijų pradžia. Yra ir kitų įsidėmėtinų dalykų:
  • „Nissan" važiuoklės kontrolė
„Nissan" važiuoklės kontrolės sistema buvo sukurta remiantis naujausiomis žiniomis apie važiavimą ir valdymą, todėl pagerina šiuos parametrus. Buvo panaudota patirtis, įgyta kuriant superautomobilį „GT-R", ir pritaikytas riboto slydimo diferencialas. Automobilio dinaminės kontrolės sistema (VDC) ir toliau koreguoja didelius traukos praradimus, kai važiuojama mažesniu greičiu ir veikia mažesnės jėgos, o „Nissan" važiuoklės kontrolės sistema nukreipia į kiekvieną ratą tam tikrą stabdymo jėgą, kad pakoreguotų „Qashqai" trajektoriją važiuojant posūkių metu. Taip užtikrinamas dinamiškumo pojūtis ir nenukenčia vairavimo malonumas. Be to, važiuojant banguotu keliu „Nissan" važiuoklės kontrolės sistema stabdžiais koreguoja atskirų ratų sukimąsi, kad automobilis mažiau siūbuotų ir visiems keleiviams būtų maloniau keliauti.
  • Išmani pagalbinė statymo sistema
„Nissan" išmani pagalbinė statymo sistema išmatuoja, kiek yra vietos tarp dviejų šalikelėje stovinčių automobilių ir gali saugiai automatiškai įvairuoti „Qashqai" tarp jų, jeigu vietos ilgis viršija „Qashqai" ilgį vos 80 cm. Vairuotojui tereikia sekti ekrane pateikiamas instrukcijas ir junginėti pavaras. Sistema taip pat gali pastatyti automobilį į paženklintą stovėjimo aikštelės vietą, o tą padaryti padeda vaizdas iš viršaus, kurį suteikia aplinkinio vaizdo sistema.
  • Naujoji sistema „NissanConnect"
Pagerbiant naujojo „Qashqai" polinkį į inovacijas, šis naujas lengvasis visureigis bus pirmasis prekyboje pasirodęs „Nissan" modelis su naująja sistema „NissanConnect". Naujausioji „NissanConnect" versija turi septynių colių jutiklinį ekraną ir jau leidžia prijungti prie sistemos išmanųjį telefoną, kad būtų galima palaikyti ryšį su išoriniu pasauliu bet kur ir bet kada. Ateityje šioje sistemoje bus galima naudotis įvairiomis muzikinėmis, socialinių tinklų, pramogų bei kelionių programėlėmis, valdomomis per didelį septynių colių spalvotą jutiklinį ekraną. „NissanConnect" taip pat turi neseniai įdiegtas „Google®" paieškos ir siuntimo į automobilį funkcijas, kurios suteikia vairuotojui galimybę suplanuoti kelionę namie (kolkas „Google" neteikia šios paslaugos Baltijos šalyse). 

Sistemoje galima leisti muziką per „Bluetooth" sąsają, integruoti mobilųjį telefoną, yra „Aux-in" ir USB lizdai bei DAB radijas.

Vairuotojo patogumui įrengtas ne tik pagrindinis „NissanConnect" ekranas, bet yra ir papildomas indikatorius prietaisų skydelyje. Tai vienas moderniausių iki šiol sukurtų matuoklių indikatorių. Jis turi penkių colių spalvotą ekraną, kuriame rotacine tvarka gali būti rodoma ne mažiau kaip 12 pranešimų. Šio ekrano spalvą galima priderinti prie „Qashqai" korpuso spalvos, o jame rodomi įvairūs patarimai ir įspėjimai, pavyzdžiui, vidutinis ir esamas greitis, degalų ekonomija, detalios navigacijos instrukcijos, informacija apie garso įrašą, atpažinti kelio ženklai, „Nissan Safety Shield" ir važiuoklės kontrolės sistemų informacija, patarimai apie ekologišką vairavimą, oro slėgis padangose ir sukimo momento paskirstymas važiuojant 4WD režimu.  Be to, vairuotojas gali keisti vairo stiprumą, apšvietimo nustatymus, automatinių žibintų jautrumą, valytuvų ir užraktų elgseną, taip pat borto kompiuterio turinį.