Atgal

NAUJOS KARTOS „NISSAN QASHQAI": GRĮŽTA SU NAUJA JĖGA

„Nissan" pristato naujutėlaitį krosouverių flagmaną

  • Ryžtingas dizainas ir pažangiausia segmente technologija padės žengti krosouverių pionieriaus „Nissan Qashqai" pėdomis
  • Aukščiausios kokybės salono dizainas, medžiagos ir specifikacija
  • Teikiamų technologijų komplektas dovanoja krosouverių pirkėjams maksimalų patogumą, komfortą ir pagalbą vairuojant
  • Įspūdinga ekonomija, o CO2 emisija tik nuo 99 g/km
  • Prekyba prasidės 2014-ųjų vasario mėnesį
Šiandien krosouverių segmente svarbiausia diena per pastaruosius septynerius metus. 2007 m. „Nissan" išleido automobilį, tapusį krosouverių segmento pionieriumi, pritraukusį 2 milijonus klientų ir paskatinusį kitus gamintojus kurti panašius modelius. Šiandien tas modelis grįžta su nauja jėga.

Londone pristatytas naujasis „Qashqai" neša tą patį „Nissan" įkvepiančių inovacijų šūkį ir skelbia antrosios krosouverių kartos pradžią. Daugiau nei 5000 „Qashqai" vairuotojų iš viso pasaulio - maža, bet sykiu reikšminga visų savininkų dalis - pateikė savo vizijas, kaip suvokia geriausias technologines inovacijas. Jų indėlis padėjo sukurti naujojo „Qashqai" pavidalą, ir šiandien šis automobilis pirmą kartą pristatytas pasauliui.

„Nissan Qashqai" yra ilgametis lengvųjų visureigių rinkos lyderis - nuo 2007 m. jų pagaminta daugiau kaip 2 milijonai. Jis patrauklus ir kompaktiškų automobilių vairuotojams, kurie nori daugiau stiliaus, technologijų bei malonumo, ir visureigius mėgstantiems žmonėms, kurie pageidauja mažesnio dydžio ir didesnio efektyvumo. Naujasis „Qashqai" yra pasiryžęs sustiprinti „Nissan" lyderiavimą krosouverių segmente ir jau 2014 m. vasarį pasirodys prekyboje.

 

Išmani technologija

Naujojo „Nissan Qashqai" stuburą sudaro aukščiausios klasės technologija, antros kartos krosouverių dizainas ir patobulinta dinamika.

Įspūdingas naujasis „Qashqai" yra 47 mm ilgesnis už dabartinį, taip pat šiek tiek žemesnis ir platesnis, todėl pasižymi gražia „stovėsena" ir išlaiko lengvojo visureigio stilių, kompaktiškus matmenis ir aukštą vairuotojo poziciją.  Puikią išvaizdą laiduoja išskirtiniai ypatumai, pavyzdžiui, moliusko geldelę primenantis variklio gaubtas, o apskritai automobilis ryškiai pulsuoja „Qashqai" vizualine tapatybe.

Kaip ir visuose naujuose „Nissan" automobiliuose, „Qashqai" tikrai nestinga novatoriškų technologijų. Vairuotojas gali naudotis įvairiomis pažangiomis funkcijomis, kurios visapusiškai pakylėja vairavimą į naują lygį. „Nissan Safety Shield" technologijų sąrašą dabar papildė avarinio stabdymo sistema, vairuotojo dėmesio išlaikymo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema ir kelios kitos svarbios pagalbinės funkcijos, o aplinkinio vaizdo sistema su pagalbine automobilio statymo funkcija padeda be streso manevruoti mieste. Naujasis „Qashqai" padaro modernią technologiją prieinamą labiau nei bet kada anksčiau.

 

Varikliai ir transmisijos

Lengvieji visureigiai visada žavėjo tuo, kad leido suderinti įprasto lengvojo automobilio efektyvumą su visureigio privalumais. Kad ir kokį variklį pasirinksite, naujasis „Qashqai" turi itin našių ir veiksmingų benzininių bei dyzelinių variklių asortimentą, kuris viršys vairuotojų lūkesčius.

Prekybos nauju modeliu pradžiai pateiksime keturis variklių variantus - du benzininius ir du dyzelinius, su galimybe rinktis du arba keturis varančiuosius ratus:

  • 1,2 DIG-T 115AG (85 kW)
  • 1,6 DIG-T 150AG (110 kW)
  • 1,5 dCi 110AG (81 kW)
  • 1,6 dCi 130AG (96 kW)
Pirkėjai gali pasirinkti mechaninę arba visiškai naują automatinę transmisiją „Xtronic". Naujoji transmisija „Xtronic" buvo specialiai sukurta antrosios kartos „Qashqai" automobiliui ir yra komplektuojama su 1,6 dCi varikliu.

Ši labai moderni transmisija veikia nuolatinio kintamojo veikimo transmisijos principu, tačiau buvo sukonstruota taip, kad užtikrintų lygesnį ir natūralesnį važiavimą. Priešingai nei įprastos kintamojo veikimo transmisijos, „Qashqai Xtronic" per smarkų įsibėgėjimą elgiasi panašiai kaip tradicinės daugiapakopės automatinės pavarų dėžės, kai jaučiamas pavarų persijunginėjimas. Kai vairuojama švelniau, persijungimo santykiai subtiliai pakoreguojami, kad važiavimas būtų visiškai lygus. Tai reiškia, kad „Xtronic" siūlo vairuotojams geriausia, ką turi abiejų tipų dėžės: itin tolygų galios perdavimą važiuojant ramiai ir natūralų pavarų persijunginėjimą, kai įsibėgėjama staigiai.

Inovacijų sąrašą tęsia naujojo „Qashqai" variklių asortimentas - platesnis ir efektyvesnis nei bet kada anksčiau. Kad tūris, emisija ir degalų sąnaudos būtų mažesni, kiekvienas variklis turi turbokompresorių. Kartu jie pasižymi puikiomis galios savybėmis ir mažiausia savoje klasėje CO2 tarša - vos nuo 99 g/km. Efektyvumą padidinti taip pat padėjo svorio mažinimo programa - ji padėjo kai kuriems modeliams „numesti" iki 40 kilogramų, nors jis ir gausiai papildytas nauja įranga. 

Antros kartos krosouverių dizainas

„Qashqai" salone vairuotojai pastebės gerokai kokybiškesnes medžiagas ir rafinuotesnį dizainą. Viena iš svarbiausių lengvųjų visureigių ypatybių išlieka universalumas. „Nissan" inžinieriai rado naujoviškų būdų, kaip pritaikyti naująjį „Qashqai" vairuotojo poreikiams. Naujajame „Qashqai" yra daugiau vietos ir žmonėms, ir bagažui, įrengta lanksti bagažo sistema, netgi yra vieta lentynėlei, kai ši nenaudojama.

Naujasis „Qashqai" bus pirmasis prekyboje pasirodęs modelis, gaminamas naudojant naują CMF (Common Module Family) „Renault-Nissan" aljanso platformą, kuri pasižymi reikšmingais inžineriniais privalumais.

Suprojektuotas ir sukonstruotas Europoje ir skirtas Europai, naujasis „Qashqai" yra „Nissan Design Europe" (Londonas, JK) ir „Nissan Technical Centre Europe" (Krenfildas, JK ir Barselona, Ispanija) specialistų kūrinys, o surenkamas jis bus Sanderlando gamykloje, Jungtinėje Karalystėje.  Daug prisidėjo ir „Nissan" dizaineriai bei inžinieriai iš Atsugio Japonijoje.