Atgal

APIE NAUJĄJĮ „X-TRAIL" SMULKIAU

Dizainas

Naujojo „X-Trail" dizaino gudrybė - sujungti į visumą dailias ir stilingas šiuolaikiškocrossoverlinijas bei patikimą tipiško visureigio tvirtumą. Griežtas, kampuotas ankstesnės kartos modelio linijas naujajame „X-Trail" pakeitė aptakus ir dinamiškas dizainas.

 

Dailiai lenktos „raumeningos" linijos sukuria išskirtinį siluetą, kurį įrėmina elegantiški kraštai ir aukštos ratų arkos. Yra daug „Nissan" būdingų elementų, tokių kaip bumerango pavidalo galiniai žibintai, skaidyti priekiniai žibintai su dieninėmis LED šviesomis ir charakteringas D statramstis. Priekiniai LED žibintai, skirti tiek ilgosioms, tiek trumposioms šviesoms, aukštos klasės modeliuose montuojami standartiškai, o 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai suteikia naujajam „X-Trail" dar daugiau solidumo.

 

Aukščiausios klasės vidaus apdaila tviska chromu, geometrine metaline ir „piano black" spalva. Sėdynių išdėstymas erdviame salone yra teatrinio tipo (gale esančios sėdynės įrengtos auksčiau), taip pat numatyta galimybė komplektuoti ir dvi papildomas sėdynes, kad tilptų septyni žmonės.

 

Vienas iš praktiškų dalykų yra tai, kad šoninės durys gale atsidaro beveik 80 laipsnių kampu - daug plačiau nei įprasta. Dėl to ne tik lengviau įsėsti ar išlipti, bet ir įdėti arba išimti vaikišką sėdynę. Sėdėti vidurinėje eilėje dabar kur kas patogiau, nes pailginus tarpuratį išlošta daugiau vietos keliams, o naujų priekinių sėdynių atlošai padaryti dar tvirtesni.

 

Vidurinės eilės sėdynes galima atlošti ir slankioti, o trečiąją eilę, jeigu ji yra, galima nulenkti į priekį, kad būtų daugiau vietos daiktams.

 

Pavyzdžiui, tikrai pravers didelė tarp sėdynių esanti centrinė dėtuvė. Į ją galima patogiai įdėti „iPad" arba 10 colių planšetinį kompiuterį.

 

Universalumu pasižymėjo jau ir ankstesnis modelis, o naujasis „X-Trail" tęsia šią tradiciją - jis turi novatoriškai ir sumaniai sukurtas dvigubas grindis bagažo skyriuje, tad galimybės gabenti daiktus labai plačios. Krovinių skyrių galima vienu rankos judesiu padalinti į viršutinę ir apatinę dalis. Kai bagažo skyriaus pertvara iškelta aukščiausiai, ant jos patalpinti galima iki 10 kilogramų sveriantį bagažą, o kai ji žemiausioje padėtyje - iki 75 kilogramų. Tokia dalinama krovinių skyriaus erdvė leidžia apačioje įsidėti, pavyzdžiui, vaikišką kėdutę ar kitus didelius daiktus, o viršuje, atskiroje dalyje, susidėti mažesnius ir lengvesnius reikmenis.

 

Be to, elektra valdomą bagažinės dangtį galima atidaryti per atstumą, todėl prieiga prie bagažinės patogi kaip niekad.

 

Galutinis rezultatas - dinamiškas progresyvaus išorės stiliaus ir erdvaus, funkcionalaus bei labai kokybiško salono derinys.

 

Technologija

Kitais metais prasidėjus prekybai, naujasis „X-Trail" bus vienas moderniausių automobilių keliuose. Visapusiškomis ryšio galimybės aprūpintas „X-Trail" yra pirmasis modelis, kuriame įrengta naujausios kartos navigacijos, informacijos ir pramogų sistema „NissanConnect". „X-Trail" vairuotojai taip pat galės naudotis įvairiomis pagalbinėmis funkcijomis, sudarančiomis sistemą „Saugos skydas".

 

Kaip jau tapo įprasta tikėtis iš „Nissan", visos tos funkcijos turi praktinį pritaikymą, kad vairuotojas ir keleiviai patirtų vienokią ar kitokią realią naudą.

 

Naujoji sistema „NissanConnect" - vienas ryškiausių „Nissan" kūrybinio novatoriškumo pavyzdžių. Naujausioji „NissanConnect" versija jau leidžia prijungti prie sistemos išmanųjį telefoną, kad būtų galima palaikyti ryšį su išoriniu pasauliu bet kur ir bet kada. Ši nauja sistema „NissanConnect" per didelį (7 colių) spalvotą jutiklinį ekraną suteikia prieigą prie įvairiausių aplikacijų, skirtų muzikai, socialiniams tinklams, pramogoms ir kelionėms, taigi „X-Trail" yra aprūpintas kuo puikiausiai.

 

Paskutinės kartos palydovinė navigacija leidžia per „Google®" gauti įvairią naudingą informaciją, pavyzdžiui, orų prognozes arba kaip rasti degalines, viešbučius, restoranus ir kitus reikalingus objektus. Labai populiari siuntimo į automobilį funkcija (send-to-car) leidžia vairuotojui suplanuoti maršrutą namie ir nusiųsti jį į savo automobilio sistemą „NissanConnect" vienu mygtuko paspaudimu (kolkas ši funkcija neveikia Baltijos šalyse). Sistemoje galima leisti muziką per „Bluetooth", integruoti mobilųjį telefoną, yra „Aux-in" ir USB lizdai.

 

Sistema leidžia ne tik integruoti mobilųjį telefoną, bet ir klausytis muzikos per „Bluetooth". Vairuotojas gali naudotis viena pažangiausių iki šiol sukurtų rodinių sistemų: 5 colių spalvotame TFT ekrane rotacine tvarka pateikiama ne mažiau kaip 12 ryškių rodinių, kuriuose rodomi patarimai ir perspėjimai apie tokius dalykus kaip vidutinis ir dabartinis greitis, smulkios navigacijos instrukcijos, garso įrašų informacija, kelio ženklų atpažinimas, ekonomiško vairavimo patarimai ir sukimo momento paskirstymo nuostatos važiuojant 4WD režimu.

 

Važiuoklė

Palaikydamas pažangiausius klasėje standartus, kuriais pasižymėjo ankstesnės kartos modelis, naujasis „X-Trail" turi „Nissan" sukurtą modernią elektroninę keturių varančiųjų ratų sistemą „ALL MODE 4x4i". Centriniame pulte esančiu sukamuoju jungikliu galima rinktis dviejų varančiųjų ratų režimą, automatinį režimą arba keturių varančiųjų ratų režimą.

 

Važiuojant „numatytuoju" automatiniu režimu, sistema nuolatos stebi droselio padėtį, variklio sūkius ir sukimo momentą, kad numatytų ratų sukimąsi ir galėtų paskirstyti sukimo momentą priekinei ir galinei ašiai, kai greitis yra iki 80 km/h.

 

Kai greitis didesnis, sistema reaguoja į ratų sukimąsi ir perkelia varymo jėgą į galinius ratus, kad būtų atkurta reikiama trauka. Važiuojant sudėtingomis sąlygomis ir mažu greičiu, padėtis „Lock" perjungia naująjį „X-Trail" į nuolatinį keturių varančiųjų ratų režimą. Taip pat galima rinktis ir nuolatinį dviejų varančiųjų ratų režimą.

 

Kad gyvenimas su „X-Trail" būtų patogesnis ir saugesnis, šio kompaktiško visureigio vairuotojus maloniai nustebins keturios elektroninės sistemos: dvi iš jų yra visiškai naujos, o trečioji jau naudojama moderniame „Infiniti M".

 

Dvi naujienos - tai „Active Ride Control" ir „Active Engine Brake". Sistema „Active Ride Control" (aktyvi važiavimo kontrolė) stebi kelio paviršių ir užfiksuoja jo banguotumą, dėl kurio mašinos korpusas gali įsisiūbuoti. Todėl sistema atitinkamai pakoreguoja amortizavimą. Sistema „Active Engine Brake" (aktyvus stabdymas varikliu) perima „Xtronic" transmisijos galią ir valdymą, kad važiuojant per posūkius arba mažinant greitį, kai norima sustoti, prie stabdymo prisidėtų ir variklis. Tai užtikrina geresnę stabdymo kontrolę ir malonų pojūtį, nes reikia mažiau naudotis stabdžio pedalu.

 

Trečioji sistema, jau tapusi naujienapremiumsegmente, yra „Active Trace Control" (aktyvi trajektorijos kontrolė). „Active Trace Control" per borto jutiklius stebi greitį, vairo pasukimo kampą, droselio naudojimą bei stabdymo jėgą ir prireikus stabdo kiekvieną ratą atskirai, kad pakoreguotų nepakankamą vairo pasukimą ir padėtų vairuotojui saugiau įveikti kelio vingius. Tai ypač efektyvu slidžiame, šlapiame kelyje.

 

Ir, galiausiai, naujasis „X-Trail" turi pagalbines įkalnės/nuokalnės sistemas.

 

Jėgos pavara

Kuriant naująjį „X-Trail" buvo siekiama užtikrinti geriausius klasėje rafinuotumo, aplinkosaugos bei ekonomiškumo rodiklius.

 

Tai buvo pasiekta visais atžvilgiais, išnaudojant įvairias svorio mažinimo galimybes, nors naujojo „X-Trail" paviršiaus plotas yra didesnis negu jo pirmtako. Pavyzdžiui, bagažinės durys yra daugiausia iš plastiko, taip sutaupant septynis kilogramus.

 

Daug dėmesio skirta automobilio aerodinaminėms savybėms - atidžiai suprojektuoti durų veidrodėliai ir netgi įrengtas aptakas, dengiantis išmetimo sistemą ir galinį skydą.

 

Inžinierių novatoriškumas leis naujajam „X-Trail" pirmauti savo klasėje ir pagal variklio efektyvumą, nes šis yra sumažintas. „X-Trail" turi naujausios kartos sumažinto dydžio variklį, kuris pasižymi mažesne trintimi jėgos pavaroje, todėl galios ir greičio savybės yra kaip didelio variklio, o ekonomiškumo ir emisijos rodikliai - kaip mažo.

 

Daugiau informacijos apie naujojo „X-Trail" variklį ir modelio komplektacijas bus paviešinta vėliau, artėjant prekybos Europoje pradžios datai kitais metais.