Atgal

NAUJASIS EUROPIETIŠKAS „NISSAN LEAF" ATVERIA DURIS Į MOBILUMO BE TARŠOS PASAULĮ

  • Naujajame „Nissan LEAF" modelyje įdiegta per 100 patobulinimų. Be to, daugelis sprendimų pritaikyta Šiaurės Europos šalių vairuotojams.
  • Europos rinkai skirtas naujasis „Nissan LEAF" gaminamas Sanderlande (JK). Jis labiau pritaikytas europietiškoms važiavimo sąlygoms - didesniems vidutiniams greičiams ir įvairaus tipo keliams.
  • Sudarytos palankesnės „LEAF" eksploatavimo sąlygos nei iki šiol: atsirado daugiau šių elektromobilių prekybos ir techninės priežiūros atstovybių, įkrovimo punktų bei greitojo įkrovimo stotelių keliuose, jungiančiuose pagrindinius miestus.
  • „LEAF" savininkus vienija interneto forumai, kuriuose jie aktyviai dalyvauja: „LEAF" vairuotojų poreikių tenkinimo rodiklis yra didžiausias, lyginant su kitais „Nissan" automobiliais.
  • Norvegija yra pirmaujanti elektromobilių rinka Europoje.

 

 

Naujasis europietiškas „Nissan LEAF": nauji sprendimai įdiegti atsižvelgiant į Šiaurės Europos važiavimo sąlygas

Naujajame „Nissan LEAF" automobilyje atlikta daugiau nei 100 įvairių pakeitimų. Visi nauji sprendimai buvo įdiegti siekiant dar labiau patobulinti šį novatorišką elektromobilį. Naujasis „Nissan LEAF" dabar įkrautas nuvažiuoja didesnį atstumą, turi talpesnę bagažinę, komfortiškesnis, erdvesniu salonu ir su keliais komplektacijų variantais.

Kai kurie pakeitimai atlikti atsižvelgiant į pirmųjų „LEAF" savininkų, kurie neabejingi elektromobiliams ir mobilumo be taršos idėjai, atsiliepimus. Elektromobilio atnaujinimas sutapo su dar vienu svarbiu įvykiu - jo gamybos išplėtimu į kitus pasaulio regionus. Pirmosios kartos „LEAF" modelis buvo gaminamas tik Japonijoje. Naujasis „LEAF" dabar bus papildomai gaminamas Europoje ir Šiaurės Amerikoje.

Sparčiai plečiasi greitojo įkrovimo stotelių tinklas: „elektros energijos koridoriai" dabar driekiasi per visus pagrindinius kelius Azijoje, Europoje ir Šiaurės Amerikoje ir jungia svarbiausius miestus. Todėl „Nissan LEAF" savininkai gali leistis į ilgesnes keliones. Šiaurės Europos šalyse „Nissan" bendradarbiauja su „Fortum" bendrove - Suomijoje, Švedijoje ir Norvegijoje jos numačiusios drauge įkurti apie 50 greitojo įkrovimo stotelių, o Estijoje neseniai baigtas diegti greitojo įkrovimo stotelių tinklas apimantis visą šalį. Net 165 greitojo įkrovimo stotelės išdėstytos 40-60 kilometų atstumu viena nuo kitos pagrindiniuose šalies keliuose.

Atnaujinta LEAF versija siūlo visą seriją naujų sprendimų, įskaitant patobulintas nuotoliniu būdu valdomas šildymo ir oro kondicionavimo funkcijas, geresnę išmaniojo telefono prijungimo įrangą, patobulintą balso atpažinimo funkciją, informacijos apie artimiausias įkrovimo stoteles realiu laiku funkciją. Siūlomos devynios papildomos kalbos.

Visuose „Nissan LEAF" elektromobiliuose, kuriais prekiaujama Norvegijoje, Švedijoje, Suomijoje, Danijoje ir Baltijos šalyse, ir toliau, kaip standartinė įranga, montuojama akumuliatoriaus šildymo sistema, priekinių žibintų plovikliai, taip pat šildomi vairas bei priekinės ir galinės sėdynės.

„LEAF" dabar gaminamas ir Europoje, todėl jo eksploatavimo sąlygos daug palankesnės nei iki šiol

Sanderlande įsikūrusios „Nissan" gamyklos produkcijos sąraše atsidūrė ir „Nissan LEAF". Kovo mėnesį Sanderlande (JK) pradėta Europos rinkai skirto naujojo elektromobilio gamyba. Šiaurės Europos ir Baltijos šalių prekybos salonuose naujasis „Nissan LEAF" pasirodys šių metų birželį. „LEAF" elektromobilis gaminamas pirmojoje gamybos linijoje kartu su populiariaisiais „Qashqai" ir „Qashqai +2" modeliais. Antrojoje Sanderlando gamybos linijoje gaminami „Juke" ir „Note" automobiliai.

NMUK (Nissan Motor United Kingdom) viceprezidentasKevinas Fitzpatrickasdžiaugiasi Sanderlando gamyklos pokyčiais: „Elektromobilio „LEAF" gamyba Sanderlande yra be galo svarbus įvykis tiek visai kompanijai, tiek gamyklai. Mūsų inžinierių komanda įdėjo daug pastangų ir rado keletą puikių sprendimų, kurie leido gaminti elektromobilius vienoje gamybos linijoje kartu su vidaus degimo varikliais varomais automobiliais, užtikrinant tokį patį darbo efektyvumą ir itin aukštus kokybės standartus."

Sudarytos palankesnės „LEAF" eksploatavimo sąlygos nei iki šiol: atsirado daugiau šių elektromobilių prekybos ir techninės priežiūros atstovybių, įkrovimo punktų bei „greitojo įkrovimo koridorių", jungiančių pagrindinius miestus. Per metus „Nissan LEAF" atstovybių skaičius Europoje išaugo kone dešimtgubai, viešųjų įkrovimo stotelių - beveik dvigubai, o „CHAdeMO" standartinių greitojo įkrovimo punktų - trigubai.

„LEAF" savininkai aktyviai reiškiasi internetinėje erdvėje ir yra patenkinti savo turimais automobiliais

„Nissan LEAF" savininkai aktyviai reiškiasi internetinėje erdvėje pasisakydami už aplinkos neteršiančias transporto priemones. Savininkų atsiliepimai taip pat turėjo įtakos tobulinant naująjį „LEAF" modelį.

„LEAF" vairuotojai dalyvauja internetiniuose forumuose, kur išsako savo nuomones įvairiais klausimais. Akivaizdu, jog šis elektromobilis pranoksta savininkų lūkesčius: „LEAF" vairuotojų poreikių tenkinimo koeficientas siekia 93 proc., o Norvegijoje net 95%. Šiuo požiūriu jam neprilygsta joks kitas „Nissan" modelis.

„Nissan" rėmėsi ne tik atsiliepimais, sukauptais asmeniškai bendraujant su „LEAF" savininkais. Ji taip pat pasitelkė automobilyje įdiegtos pažangiosios „Carwings" telematinės sistemos užfiksuotus duomenis. „Carwings" - praktiška technologija, kurios privalumais vairuotojai gali naudotis kiekvieną dieną. Pavyzdžiui, ji leidžia iš anksto pašildyti automobilio saloną ar pradėti akumuliatoriaus įkrovimą nuotoliniu būdu per išmanųjį telefoną. „Carwings" registruoja visus šiuos duomenis, taip pat informaciją apie krovimą, naudojimo režimus, važiavimo atstumą ir laiką.

Norvegijoje sparčiai auga „LEAF" elektromobilių prekybos apimtys

Daug apdovanojimų pelnęs „Nissan LEAF" elektromobilis 2012 m. Norvegijos perkamiausių lengvųjų automobilių sąraše užėmė 13-ąją vietą (įregistruoti beveik 2298 modeliai), o 2013 m. kovo mėn. jis pakilo net į 6-ąją vietą.

Nuo pasirodymo pradžios Norvegijos rinkoje 2011 m. spalio mėn. iki dabar iš viso čia parduota daugiau nei 3500 šių akumuliatoriumi varomų elektromobilių. Praėjusiais metais šioje šalyje „LEAF" buvo antrasis „Nissan" modelis pagal populiarumą (parduota tik 599 vnt. mažiau nei „Qashqai" automobilių). 2012 m. „Nissan LEAF" elektromobiliai užėmė 1,7 proc. visos Norvegijos rinkos, o per 2013 m. kovą užimamos rinkos dalis padidėjo iki 2,5 proc.

Norvegijoje, kaip ir Švedijoje, Suomijoje bei Danijoje, taip pat plečiamas greitojo įkrovimo stotelių tinklas, kuris padės elektromobilių vairuotojams įveikti ilgesnius atstumus. Greitojo įkrovimo stoteles galima rasti prekybos centruose ir automobilių stovėjimo aikštelėse. Išsikrovusį akumuliatorių iki 80 proc. čia galima įkrauti vos per pusvalandį.

„LEAF" - tik pradinis „Nissan" elektromobilių programos etapas

Perkamiausias pasaulyje elektromobilis „Nissan LEAF" sustiprino „Nissan" bendrovės, kaip pasaulinės lyderės kuriant aplinkos neteršiančias transporto priemones, poziciją. Tačiau, tai tėra pradinis plačios „Nissan" elektromobilių programos etapas. Po naujojo „LEAF" pasaulį išvys daug kitų naujų elektromobilių, tarp jų ir „e-NV200", „e-NV200 taksi" bei kompaktiškas prabangus vien elektra varomas „Infiniti" modelis.