Atgal

„NISSAN QASHQAI" PALAIKO RYŠĮ SU PASAULIU

  • „Nissan Qashqai Style 360" įranga su pažangiomis technologijomis.
  • Aplinkinio vaizdo ir „Nissan Connect" sistema montuojami standartinės įrangos sąraše.
  • „Style 360" naujoviškus sprendimus iliustruoja nauja reklaminė kampanija, pagrįsta „Shazam" ir „QR" kodo technologijomis susietomis su „Qashqai".
  • Aukštos klasės įrangos sąraše panoraminis stiklinis stogas ir blizgūs juodi stogo bagažinės skersiniai bei veidrodėlių gaubtai.

Modernių technologijų kupina naujausia„Qashqai" versija „Style 360" savo gerbėjams dabar siūlo įvairias pramogas, pasiekiamas per išmaniuosius telefonus.

Naudodamasis pirmaujančia rinkoje pramogine programa „Shazam", kiekvienas naujos „Qashqai" TV reklamos žiūrovas gali patekti tiesiai į naują mobiliąją svetainę, skirtą „Style 360" modeliui.

Kaip ir visa automobilio istorija, taip ir ši svetainė turi išskirtinį braižą: joje pateikiama unikali medžiaga, įskaitant internetinį žaidimą, kuris leidžia vairuoti „Qashqai", naudojantis aplinkinio vaizdo sistema, susidedančia iš keturių kamerų, kuri fiksuoja bendrą automobilio vaizdą 360° kampu. Geriausius laiko rezultatus pasiekę žaidėjai pateks į Europos žaidėjų konkursą mikliausių pirštų virtualiam „Qashqai" vairuotojui nustatyti.

Prie mobiliosios svetainės taip pat galima prisijungti ir per spausdintinę „Qashqai Style 360" reklamą - tereikia nuskenuoti unikalų „QR" kodą.

Pažangusis „Qashqai Style 360" pabrėžia „Nissan" pasiryžimą kurti naujoves: jame įdiegtos technologijos glaudžiai susietos su miesto gyvenimu.

„Qashqai Style 360" įrangos sąraše puikuojasi „Nissan Connect" komunikacijų sistema, kuri apima palydovinės navigacijos įrangą su garso sistemos valdikliais, „Apple iPod" jungtį ir per „Bluetooth" sąsają leidžia prijungti mobilųjį telefoną.

Už „Qashqai" automobilius Europoje atsakingasis „Nissan" generalinis direktorius Ponzas Pandikuthira pasakoja: „Sukūrus kompaktiškų crossover modelių segmentą 2007 m., „Qashqai" tapo pagrindine rinkos tendencija. Išraiškingas ir išpuoselėtas dizainas bei efektyvūs urbanistiniai konstrukciniai sprendimai tapo jo ilgalaikės sėkmės pagrindiniu veiksniu. Siekiant dar labiau pritaikyti šį automobilį miesto gyvenimui, naujojoje „Qashqai Style 360" versijoje, kaip standartinė įranga, montuojama aplinkinio vaizdo sistema. Tai, tik „Nissan" būdinga technologija šiame segmente. Ji paprastai aptinkama gerokai prabangesniuose automobiliuose."

Pirmąkart pristatytas 2012 m. rugsėjo mėn. Paryžiaus automobilių parodoje, „Qashqai Style 360"* Europos prekybos salonuose pasirodys 2013 m. sausio mėn. Jis sukurtas pasitelkiant visus dabartinių modelių, kurių iki šiol jau parduota daugiau nei 1,4 mln., privalumus. „Style 360" gali būti komplektuojamas su visais siūlomais varikliais ir transmisijomis, taip pat galima pasirinkti „Qashqai" arba „Qashqai+2" tipo kėbulą.

Populiariausia versija tikriausiai taps pripažinimo sulaukęs modelis su 1,6 l „dCi" dyzeliniu varikliu, kuriame įdiegta „Stop & Start" technologija: jo išskiriamo CO2 kiekis tesiekia 119 g/km, o vidutinės kuro sąnaudos sudaro 4,5 l/100 km.

Į specialios „Style 360" įrangos sąrašą įtraukta ne tik aplinkinio vaizdo sistema, bet ir blizgūs juodi stogo bagažinės skersiniai ir veidrodėlių gaubtai bei išskirtiniai 18 colių juodi lengvojo lydinio ratlankiai. Tamsinti galiniai stiklai ir prabangus panoraminis stiklinis stogas taip pat montuojami kaip standartinė įranga.

Salone įrengtos odine apdaila puoštos sėdynės, durų elementai ir porankis, taip pat blizgūs juodi pavarų perjungimo svirties apvadai ir durelių rankenėlės. „Style 360" siūlomos visos „Qashqai" būdingos spalvos, taip pat nauja perlamutrinė balta (pearl white).

Sausio 9 d. visoje Europoje prasidės naujos versijos reklaminė kampanija, apimsianti televiziją, spaudą ir skaitmeninę mediją. Tai naujausia ilgos reklaminės serijos versija, kurioje akcentuojamas glaudus ryšys tarp originalaus crossover modelio „Qashqai" ir miesto aplinkos.

Po slapstymosi nuo dažasvydžio atakų, kritimo nuo pastolių ir piktybiškų graffiti ankstesnėse reklamose, šįkart originalusis crossover, pažangių technologijų dėka, „atsiveria miestui".

Pastabos redaktoriams

  • * Ši versija įvairiose rinkose turi nevienodus pavadinimus, dažniausiai „360" arba „Style 360".
  • Daugiau informacijos apie „Shazam" programą galima rasti interneto svetainėje: http://www.shazam.com/
  • „Qashqai Style 360" reklama pirmąkart per televiziją pasirodys : sausio 21 d.