2013 METŲ „NISSAN GT-R" - DAR GERESNIS / Ivuana / Naujienos

2013 METŲ „NISSAN GT-R" - DAR GERESNIS

Legendinis galingųjų „Nissan" automobilių vedlys „GT-R" 2013 m. į Europą atvyko dar labiau „pasikaustęs" - greičiau įsibėgėjantis, stabilesnis ir dar lengviau valdomas. „GT-R", kartu su patobulintu 2013-ųjų „370Z" modeliu, rieda „Nissan" sportinių automobilių priekyje.

Pačioje „Nissan" asortimento grietinėlėje besipuikuojantis „GT-R" dabar turi perkonstruotą „550PS" 3,8 litro V6 variklį su dvigubu turbokompresoriumi, kuris geriau reaguoja į akceleratorių vidutinių ir didelių sūkių diapazonuose. Taip pat patobulinti amortizatoriai, spyruoklės ir priekinis stabilizatorius. Todėl važiuojant dideliu greičiu automobilis išlieka stabilus, o pagerėjęs sukimo momentas, važiavimą padarė kokybiškesiu. Taigi, vairuoti naująjį „GT-R" dar maloniau.

Iki 100 km/val. automobilis dabar įsibėgėja vos per 2,7 sekundės, tai yra 0,1 sekundės greičiau negu 2012-ųjų modelis. Patobulintasis modelis geriau pasirodė ir žymiajame Niurburgringo žiede Vokietijoje, kurį per bandymą 2012 metų gegužę apvažiavo per 7 minutes ir 19,1 sekundės.

„GT-R" kūrėjas Kazutoshi Mizuno pažymėjo, kad 0,5 sekundės buvo prarasta dėl žiede vykusio judėjimo, taip leisdamas suprasti, kad 2013-ųjų „GT-R" pajėgus apvažiuoti šią trasą per 7 minutes ir 18,6 sekundės. Palyginimui, 2012-ųjų „GT-R" šią trasą įveikė per 7 minutes ir 21 sekundę.

„GT-R" visada demonstruoja naujausias „Nissan" technologijas, tad šie pakeitimai buvo padaryti išanalizavus duomenis, gautus per 2012 m. Niurburgringe, Vokietijoje vykusias 24 valandų lenktynes.

Keturiais ratais varomas „Nissan GT-R" yra su niekuo nepalyginamas super kupė, kurio kilmė ir geras vardas žinomi jau daugiau nei 40 metų.

Kai 2009 m. debiutavo šio automobilio dabartinė versija, agresyvus jos stilius ir nepaprastas pajėgumas sukėlė audrą viešojoje erdvėje ir susilaukė daugybės entuziastingų vertinimų. Nuo tada automobilis kiekvienais metais dar šiek tiek patobulinamas.

2013-ųjų „Nissan GT-R" dabar jau galima užsisakyti įgaliotose atstovybėse Suomijoje ir Švedijoje.

Apie „GT-R" techninius patobulinimus smulkiau:

Variklis

  • Nauji galingi purkštukai tiksliau kontroliuoja degalų įpurškimą, tad variklis imliau reaguoja į akceleratorių vidutinių ir didelių sūkių diapazonuose.
  • Naujas turbokompresoriaus aplinkinis vožtuvas neleidžia staigiai sumažėti įpurškimo slėgiui, o tai irgi gerina variklio reakciją.
  • Naujas alyvos karterio ribotuvas padeda palaikyti stabilesnį alyvos slėgį ir mažina sukimosi trintį, ypač važinėjant lenktyniniu stiliumi.

Važiuoklė

  • Išmatavę „GT-R" virtimo centrą posūkiuose ir atsižvelgę į įvorių bei padangų susispaudimą, „Nissan" inžinieriai atnaujino pakabą, patobulindami amortizatorius, spyruokles ir priekinį stabilizatorių, kad svorio centras pasislinktų žemiau.
  • Priekinėje pakaboje panaudoti nauji kumšteliniai varžtai, kad darant posūkius ratų išvirtimas būtų tikslesnis ir stabilesnis.
  • Pagerintas varančiųjų velenų jėgos perdavimas į stebulės guolius, kad automobilis būtų dar patikimesnis tuomet, kai patiria dideles apkrovas, pavyzdžiui, žiedinėse lenktynėse.

Korpusas

  • Sutvirtintas prietaisų skydą laikantis strypas ir kitos dalys, todėl korpusas tapo dar standesnis ir pagerėjo pakabos valdymas.

„Nissan 370Z" 2013 m. modelis

Pirmą kartą parodytas Paryžiaus automobilių parodoje 2012 m., 2013-ųjų „370Z" yra puikus „GT-R" „dubleris".

Spalvų paletę papildė dvi akį traukiančios spalvos - raudona „Meguma Red" ir mėlyna „Midnight Blue", taip pat galima papildomai užsisakyti naujo dizaino 19 colių lengvojo lydinio ratus. Įspūdingas aptakus dizainas ir kalto aliuminio ratlankiai įkvepia „370Z" išvaizdai dar daugiau jėgos ir leidžia grožėtis dar viena naujove - raudonais stabdžių „supportais". Jie standartiškai montuojami tiek į kupė, tiek į kabrioletą ir papuošia išskirtinį „370Z" profilį tikra lenktynine spalva. Be to, kupė modeliai dabar turi tuos pačius 18 colių ratus, kurie šiuo metu siūlomi kabrioleto versijoms.

Perkonstruotas ir priekinis bamperis. Į jį dabar sumontuoti LED dieniniai žibintai, išdėstyti vertikalioje juostoje priešais ratų arkas. Dėl to automobilio žibintai sukuria unikalų šviesų išsidėstymą, o automobilis pastebimas iš toliau.

Ir kupė, ir kabrioleto versijas varo „328PS" 3,7 litro V6 variklis, abiejų techniniai duomenys tokio paties aukšto lygio. Inžinerinės inovacijos, tokios kaip „Syncro Rev Control" (sinchronizuota sūkių kontrolė) - pirmoji pasaulyje visiškai sinchronizuota sūkių kontrolės sistema, veikianti perjungiant pavaras, ir toliau padeda „370Z" išlikti vienu geidžiamiausių, bei įperkamų automobilių savo segmente.