Atgal

2012 m. „NISSAN" RINKOS DALIS EUROPOJE BUVO KAIP NIEKAD DIDELĖ

„Nissan" paskelbė, kad nuo 2012 m. sausio mėn. iki gruodžio mėn. laikotarpiu kompanijos turėta rinkos dalis buvo rekordiškai didelė - 3,9 proc. Tai 0,1 procentinio punkto daugiau negu 2011 m. Toks rodiklio augimas pasiektas 2012 m. pardavus 665756 automobilius, nors visa Europos automobilių rinka, lyginant su ankstesniais metais, kai „Nissan" pardavė 683813 mašinų, susitraukė. Gruodžio mėnesį parduoti 51405 automobiliai.

Investicijos į vienas svarbiausių „Nissan" rinkų, tokias kaip JK ir Rusija, pasiteisino, nes metinis augimas tose šalyse atitinkamai sudarė 10 proc. ir 11 proc.Be to, JK užbaigė metus fiksuodama didžiausią visų laikų rinkos dalį ir pardavimo apimtį. „Nissan" Sanderlando gamykla peržengė 500000 automobilių gamybos ribą, tapdama produktyviausia automobilių gamykla JK.

Tokia sėkmė neaplenkė ir Europos žemyno - Ispanijoje „Nissan" antrus metus iš eilės buvo labiausiai perkamas azijietiškas prekės ženklas, o užimama 5,2 proc. rinkos dalis irgi buvo rekordiškai didelė.Iš viso apie 2012 m. turėtos rinkos dalies padidėjimą pranešė net 22 Europos šalys. Tai pasiekta stiprėjančios konkurencijos sąlygomis, nes visa Europos automobilių rinka per 2012 m. sumažėjo.

Vienuolikoje šalių rinkos dalies augimas viršijo 0,4 procentinio punkto. Tarp jų buvo Skandinavijos šalys.

„Nissan Nordic Europe" vykdantysis direktorius Jacek Gorski pasakė: „Esame patenkinti „NNE" pasiektais rezultatais. Mes tiksliai atkartojome kompanijos pasiekimą Europos mastu, tai yra padidinome užimamą rinkos dalį 0,1 procentinio punkto, nors be naujų svarbesnių gaminių išleidimo tai padaryti nebuvo lengva. Tai tik patvirtina, kad mūsų strategija teisinga, duodanti laukiamų rezultatų. Apskritai vertinant, pasidėjome tvirtą pamatą ateities augimui, kurį skatins 2013 m. pasirodysiantys nauji gaminiai."

„Nissan Nordic Europe" Baltijos šalių vadovas Margus Mikk pasidalino tokiais įspūdžiais: „Metai buvo išties nelengvi, tad labai didžiuojamės pardavimo Baltijos šalyse rezultatais. Latvijoje išaugo ir pardavimo apimtis, ir rinkos dalis. Estijoje pardavimo apimtis irgi išaugo, nors rinkos dalis sumažėjo. Latvijoje „Juke" buvo antras populiariausias asmeninis automobilis, o į Baltijos šalių asmeninių automobilių TOP 10 pateko du mūsų modeliai: „Qashqai" užėmė antrą vietą (po „VW Golf" arba „Toyota Avensis", priklausomai nuo šalies), o „Juke" - aštuntą (iš karto po „Fiat 500"!). Praėjusiais metais taip pat labai gerai sekėsi parduoti juridiniams asmenims - Lietuvos policijai parduota 62 NV200, o Rygos miesto policijai - 22 „Primastar".

Prie šio augimo daug prisidėjo stabiliai didelė lengvųjų visureigių „Nissan Qashqai" paklausa. Europoje 2012 m. jų parduota daugiau nei 2011 m. - iš viso 250578 vienetai. Tai daugiau nei trečdalis viso „Nissan" pardavimo, o nuo šio visureigio išleidimo praėjo jau šešeri metai.Prie rinkos dalies augimo prisidėjo ir „Nissan Juke" - šių mini visureigių 2012 m. parduota net 13 proc. daugiau.

„Nissan" viceprezidentas Guillaume Cartier, atsakingas už pardavimą Europoje, pasakė:„Sėkmingus „Nissan" metus vainikavo išaugęs kai kurių mūsų svarbiausių modelių pardavimas 2012 m. gruodžio mėnesį. 2012-aisiais mes įrodėme, jog suprantame savo klientus. Būdami pasiryžę toliau kurti ir gaminti Europoje naujus ir novatoriškus automobilius, tikimės pakartoti šią sėkmę 2013 m."