Atgal

SUMAŽINTA EUROPINIO NISSAN LEAF KAINA

Nissan nulinių emisijų mobilumas dabar tapo dar labiau prieinamas. Elektrinio Nissan LEAF kaina sumažinta 3,000 eurų visose Europos rinkose. Pokyčiai kainodaroje vykdomi siekiant LEAF dar labiau priartinti prie potencialių pirkėjų bei įtvirtinti jo pozicijas trijose pagrindinėse elektromobilių rinkose - Japonijoje, Europoje ir JAV.

Pirkėjams siūloma ne tik mažesnė gaminio kaina, dabar taip pat galima pasinaudoti ir dar patrauklesniais finansavimo pasiūlymais galiojančiais šalyse. Nauja kaina įsigalioja nuo šiandienos, nors atnaujinta geriausiai parduodamo elektromobilio LEAF versija pasirodys tik šių metų antroje pusėje.

Taigi, pridėjus dar valstybių siūlomą paramą, pirkėjas visiškai naują modelį, pavyzdžiui Estijoje, dabar gali įsigyti tik už 18 900 eurų.

Pasirodęs 2011 metais, „Nissan LEAF" jau spėjo pelnyti pasaulio, Europos ir Japonijos metų automobilio titulus. Visame pasaulyje parduota apie 50 000 šių modelių. Jau šiandien, visi parduoti LEAF yra nuvažiavę daugiau nei 238 milijonus kilometrų, todėl akivaizdu, jog elektra varomi automobiliai gali reikšmingai prisidėti prie transporto priemonių išskiriamų teršalų mažinimo visame pasaulyje.

Ketverių durų penkiavietis „Nissan LEAF" hečbekas susilaukė didelio pripažinimo dėl aukštos kokybės medžiagų ir išskirtinio patikimumo. Jo erdvumas, funkcionalumas ir važiavimo savybės prilygsta bet kuriam įprastam automobiliui. Tačiau yra vienas svarbus skirtumas. Automobilis varomas tik elektra, neišskiriantis jokių teršalų ir pasižymintis mažomis eksploatavimo išlaidomis.

Automobilio su priekiniais varomaisiais ratais galios agregatas - priekyje montuojamas kompaktiškas elektrinis variklis. Kintamosios srovės variklio galia siekia 80 kW, o sukimo momentas - 280 Nm. Maksimalus elektromobilio greitis yra didesnis nei 145 km/h. Įkrautas iki galo jis gali nuvažiuoti 175 kilometrus, kaip nustatyta pagal naujas Europos transporto priemonių degalų suvartojimo normas (NEDC).

Įjungus į standartinį elektros lizdą, kompaktiški „LEAF" ličio jonų akumuliatoriai įkraunami per aštuonias valandas. Tačiau sparčiai besiplečiant greitojo įkrovimo stotelių tinklui, akumuliatorius bus galima įkrauti greičiau: esant 30 proc. energijos likučiui, įkrovimas truks apie 15 min., o iki galo išsikrovęs akumuliatorius bus įkrautas vos per pusvalandį.

Siekiant sukurti seriją „elektrinių magistralių" visoje Europoje, strategiškai patogiose vietose pradėtos montuoti greitojo įkrovimo stotelės, kurios ženkliai sumažins problemas plečiantis potencialiam elektromobilių asortimentui. Tai praktiškas sprendimas, palengvinsiantis kasdienį naudojimąsi tokiais automobiliais. Šiai dienai Europoje jau įrengta apie 600 „LEAF" tinkamų „CHAdeMO" greitojo įkrovimo stotelių.

Elektromobilių savininkams įvairiose šalyse siūlomos įvairios privilegijos. Tarp jų numatyti nemokamas įvažiavimas į miesto centrą, kur negali patekti standartiniai automobiliai, nemokamos arba specialios stovėjimo aikštelės, laisvas naudojimasis viešojo transporto priemonėms skirtomis eismo juostomis, mažesni ar apskritai panaikinti mokesčiai ir netgi nemokama elektros energija akumuliatoriams įkrauti.

„Nissan LEAF" komplektuojamas su itin aukštos kokybės standartine įranga. Kaip standartinė įranga montuojama palydovinė navigacijos sistema sujungta su unikalia „Nissan" telematine „Carwings" sistema, kuri leidžia vairuotojui valdyti automobilio kondicionavimo įrangos nustatymus bei stebėti ir valdyti krovimo procesą nuotoliniu būdu per išmanųjį telefoną.

Į standartinės įrangos sąrašą įtraukta ir galinio vaizdo kamera, greitojo įkrovimo jungtis, elektroninis raktas, LED žibintai ir „Bluetooth" sąsaja. „Nissan LEAF" yra pelnęs aukščiausią „Euro NCAP" saugumo įvertinimą - penkias žvaigždutes atliekant susidūrimo testus.

„Nissan LEAF" vairuojamas ir valdomas taip pat, kaip ir standartinis automobilis, tačiau jis daug tyliau rieda, geriau įsibėgėja, stabilesnis posūkiuose dėka žemo svorio centro, o svarbiausia - neišskiria emisijų. „Europos metų automobilio" rinkimų teisėjai pareiškė: „Jis valdomas iš esmės lygiai taip pat, kaip šiuolaikinis automobilis, o kai kuriais atvejais - netgi geriau."

„Nėra abejonių, jog „Nissan LEAF" yra tikras perversmas. Dabartiniai klientai tvirtai įsitikinę, jog mobilumas neteršiant aplinkos yra ne ateities vizija, bet dabartis", - teigė vyriausiasis „Nissan Europe" viceprezidentas Paulas Willcox‘as.

„Su „LEAF" modeliu siejamas „Nissan" tikslas visuomet buvo užtikrinti aplinką tausojančias mobilumo galimybes masinės gamybos rinkoje. Mūsų siūloma mažesnė kaina patvirtina šį pasiryžimą. Dabar, sumažinus kainą, dar daugiau pirkėjų taps šio požiūrio šalininkais."

Atnaujinto „Nissan LEAF" gamyba prasidės 2013 m. pavasarį Sanderlande (JK) veikiančioje „Nissan" gamykloje.