Atgal

„NISSAN" PARDAVIMAI EUROPOJE SAUSIO MĖNESĮ IŠAUGO 15 PROCENTINIŲ PUNKTŲ

- Europoje surenkami modeliai padėjo užsitikrinti 4,2 proc. mėnesio rinkos dalį - 

„Nissan" paskelbė, kad šį sausį pardavė 15 proc. daugiau automobilių negu praėjusių metų sausio mėnesį, - iš viso 55098 vienetus. Prie to daug prisidėjo Europoje surinktų modelių pardavimas.

Nors apskritai automobilių rinka vangi, „Nissan" sausio mėnesį tekusi rinkos dalis padidėjo 0,6 procentinio punkto ir iš viso siekė 4,2 proc., o beveik 80 proc. parduotų automobiliš buvo Europoje surinkti modeliai.

Sanderlande gaminamas „Qashqai" ir toliau dominuoja segmente, kurį iš dalies pats ir sukūrė, praeitą mėnesį jų parduota netoli 20000. „Juke", gaminamas toje pačioje Sanderlando gamykloje, lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, gali džiaugtis net 33 proc. išaugusiais pardavimais. Kai kuriose rinkose, įskaitant Jungtinę Karalystę ir Rusiją, jis tapo rimtu „Qashqai" konkurentu.

Didžiąją dalį savo lengvųjų komercinių automobilių, parduodamų Europoje, „Nissan" gamina Ispanijoje, Barselonos ir Avilos gamyklose. Šiame segmente, lyginant su praėjusiais metais, parduota 16 proc. daugiau produkcijos, tuo ženkliai prisidedant prie bendrų mėnesio pardavimo rodiklių.

„Nissan Europe" pardavimų viceprezidentas Guillaume Cartier: „Savo klientų norus bei lūkesčius „Nissan" kėlė aukščiau už tradicinį mąstymą, todėl dabar skina gerus vaisius.

Įžvelgę paklausą „crossover" segmente, sukūrėme „Murano", „Qashqai" ir „Juke". Tai vieni iš sėkmingiausių mūsų visų laikų modelių. Be to, visame savo asortimente diegiame inovacijas, pristatydami naujus variklius, naujas technologijas ir naujas idėjas.

Tai pagrindinė priežastis, kodėl 2011 m. Europoje pasiekėme rekordą, o dabar su dideliu entuziazmu stebime, kaip ši pardavimo sėkmė mūsų nepalieka ir 2012 m."

Didžiausią „Nissan" rinkos dalį Europoje sudaro Rusija. Be to, Rusijoje užfiksuotas ir didžiausias šios kompanijos mėnesio augimas - nuo 5,7 proc. rinkos dalies 2011 m. sausio mėnesį iki 7,4 proc. dalies 2012 m.

Tarp kitų rinkų, kur sausio mėnesį pasiekti geriausi rezultatai, buvo Prancūzija ir Jungtinė Karalystė. Abiejose pardavimai, lyginant su praeitų metų sausio mėnesiu, išaugo 22 proc. Italijoje užimamos rinkos dalis pasiekė 4 proc., o Šiaurės šalių regione sudarė jau 4,6 proc. (Šiaurės šalys - tai Danija, Norvegija, Švedija, Suomija, Lietuva, Latvija ir Estija).

Vasario 6 dieną „Nissan" paviešino naujojo koncepcinio automobilio „INVITATION" nuotraukas bei dar kartą įrodė, kad yra pasiryžusi toliau kurti dinamiškus, segmentų madas diktuojančius modelius.

Šis novatoriškas kompaktiškos klasės hečbekas bus pristatytas kitą mėnesį Ženevos automobilių parodoje ir taps visiškai nauju modeliu, kuriuo bus pradėta prekiauti Europoje 2013 m.

 

Kontaktai:

Mindaugas Plukys
Komunikacijos vadovas Baltijos šalims
Laisves pr. 1, LT-03150 Vilnius
Lietuva
Tel: +370-5-2653299
mplukys@nissan-europe.com

 

Taina Erkkilä
Komunikacijos direktorė, Nissan Nordic Europe, OY
tel: +358 (0) 10 770 5311
terkkila@nissan-europe.com