Atgal

„Nissan Micra“ - visų dydžių

  • Surinkus mūsų darbuotojų kūnų duomenis, sudaryta 200 skirtingų sudėjimų ir ūgių žmonių bandomoji komanda
  • Paprastas bet inovatyvus metodas ergonomiškam dizainui pasiekti leido sukurti automobilį, kurio priekyje patogiai įsitaisys visi
  • Pažangi technologija, kuria siekiama ergonomiškumo, užtikrina didesnę saugą

 

15.2.2017 – Europiečiai darosi vis aukštesni, pvz., Nyderlandų ir Skandinavijos šalių žmonės dabar oficialiai yra vieni aukščiausių žmonių pasaulyje. Vidutiniškas olando vyro ūgis šiandien yra 182,5 cm. Tačiau ne visi Europiečiai yra tokie aukšti: vidutinis graikės ūgis yra vos 160 cm.

 

Toks ūgių skirtumas buvo nemažas iššūkis „Nissan" inžinieriams, kuriantiems naująją „Micra". Jie ne tik turėjo suprojektuoti automobilio vidų, kuris užtikrintų nepaprastą komfortą įvairaus ūgio vairuotojams ir keleiviams, tačiau sukurti ir itin kompaktišką automobilį, kurio išorės ilgis būtų vos 3 999 mm.

 

„Nissan" Europos techninio centro (NTCE) komanda turėjo priimti tikrai didelį iššūkį. Naujoji „Micra" išsiskiria vidaus erdve, skirta priekyje sėdintiems keleiviams, kurią sukurti iš dalies padėjo inovatyvus metodas.

 

Lee Griggsas, vyresnysis NTCE ergonomikos padalinio inžinierius, paaiškino: „Tai labai paprasta idėja. Mes atrenkame įvairaus sudėjimo NTCE kolegas ir su kiekvienu atliekame 40 skirtingų matavimų, užfiksuodami visus duomenis: nuo ūgio ir akių padėties sėdint iki rankų ir kojų ilgio."

 

Lee pridūrė: „Tai reiškia, kad visada turime bent 200 realių bandymų dalyvių, kuriuos galime bet kada pasikviesti prireikus patvirtinti naujausias idėjas ar pakeitimus. Žinoma, turime vidinius standartus, pagal kuriuos dirbame, tačiau atsiliepimai, kuriuos gauname, yra gyvybiškai svarbūs."

 

Aukščiausias NTCE darbuotojas yra dviejų metrų ūgio, o žemiausias – 152 cm ūgio. Tai didžiulis skirtumas, kuris buvo naudingas kuriant erdvų „Micra" saloną.

 

Lee tęsė: „Standartinė „Micra" komplektacija pasižymi geriausiu klasėje stumdomos sėdynės sprendimu bei vairo kolonėlės aukščio ir gylio reguliavimo galimybėmis, todėl kiekvienas vairuotojais jausis patogiai."

 

Ankstyvajame automobilio kūrimo etape nustatyta, kad vairuotojai pirmenybę teikia automobilio komfortui ir galimybei sureguliuoti darbo vietą pagal save. Todėl džiugu, kad naujojoje „Micra" visi jausis patogiai.

 

Nemažiau svarbus yra ir dizainas bei kokybiškos medžiagos naudojamos salone. Taigi, kol Lee komanda daug dėmesio skyrė skirtingoms stuburo formoms ir galūnių ilgiams, „Nissan" dizaineriai kūrė originalų ir nepakartojamą vidų.

 

Rezultatas stulbinantis – dviejų atspalvių ir minkštos prietaisų skydelio apdailos medžiagos įeina į standartinę komplektaciją, o taip pat, galima rinktis įspūdingas salono suasmeninimo parinktis.

 

Be to, „Micra" ergonomiškas vidus užtikrina didesnę saugą. Pavyzdžiui, kūrimo etape naudodami naujausias didelės raiškos kameras ir akių sekimo technologiją, NTCE inžinieriai galėjo tiksliai nustatyti į kurias prietaisų skydelio sritis ir prietaisus, ir kaip ilgai, žiūri vairuotojai.

 

Papildyta naujausiomis pažangiomis saugos technologijomis, naujoji „Micra" yra viena saugiausių mažų automobilių rinkoje. Automobilyje montuojamos sistemos: išmani nuokrypio iš eismo juostos koregavimo sistema, kuri švelniai grąžina automobilį atgal į eismo juostą vairuotojui praradus budrumą, ir išmani avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų atpažinimo funkcija.

 

Prekyba naująja „Nissan Micra" Lietuvoje prasideda šių metų gegužę.