Pradedama naujosios „Nissan Micra“ gamyba / Ivuana / Naujienos

Pradedama naujosios „Nissan Micra“ gamyba

12.1.2017 – Naujosios „Nissan Micra" gamyba prasidėjo ir pirmieji automobiliai prieš kelias dienas jau rieda nuo surinkimo linijų. Atlikus galutines patikras užtikrinta aukščiausia surinkimo kokybė. „Nissan" atstovybes ir klientus didžiausiose Europos rinkose automobiliai pasieks vasario mėnesio viduryje, o vėlyvą pavasarį pasieks ir Lietuvą.

 

Gamybos pradžia žymi naują sėkmės istorijos, trunkančios ilgiau nei tris dešimtmečius, etapą. Pirmą kartą Europoje išleista 1983 m. „Micra" yra viena iš populiariausių modelių, o visame pasaulyje parduota jau daugiau nei septyni milijonai šių automobilių. Ši, visiškai nauja laida – penktoji karta – žymi ,,Nissan" sugrįžimą į mažų hečbekų rinką Europoje.

 

Naujoji „Nissan Micra" gaminama Prancūzijoje esančioje Flins gamykloje, kurią valdo „Nissan" aljanso partnerė „Renault". Naujoji „Micra" yra pirmasis „Nissan" lengvasis automobilis, kuris bus pagamintas „Renault" gamykloje Europoje ir po septynerių metų pertraukos naujosios „Micra" gamyba grįžo į Europą, t. y. arčiau jos klientų. Ji gaminama naudojant modifikuotą „Nissan" V-platformą.

 

Flins gamykla yra įsikūrusi į vakarus nuo Paryžiaus. Tai gamykla, turinti didelę Europos rinkai skirtų hečbekų gamybos patirtį. 1952 m. atidaryta 237 hektarų ploto gamykla yra seniausia „Renault Group" automobilių gamykla. Joje šiuo metu gaminami „Renault Clio" ir „Renault Zoe" modeliai.

 

Ši transporto priemonių „kryžminė gamyba" yra pagrindinė „Renault" ir „Nissan" aljanso gamybos sinergiją skatinanti jėga, suteikianti didelės naudos ir įmonei, ir klientams.

 

Svarbiausia, ji maksimaliai išnaudoja „Alliance Production Way" – „Renault" ir „Nissan" bendrus gamybos ir procesų valdymo sistemos privalumus. Ši sistema ne tik suteikia gamykloms galimybę geriau išnaudoti jų gamybos pajėgumus, bet ir sujungia abiejų markių žinias bei geriausias praktikas, kad būtų pasiekti ir išlaikyti aukščiausios kokybės gamybos standartai.

 

Paulas Willcoxas, „Nissan Europe" vadovas, komentuoja: „Naujosios „Micra" gamybos pradžia yra akimirka, kurią reikia švęsti, ji įkūnija „Renault" ir „Nissan" aljanso bendradarbiavimo dvasią."

 

Jis taip pat pridūrė: „Europos kompaktiškų automobilių segmentą pakėlėme į naują lygį, sutelkdami dėmesį į tai, ko klientai nori šiandien ir ko tikisi rytoj. Naujoji „Nissan Micra" yra išskirtinis automobilis, atpažįstamas dėl ekspresyvaus dizaino, kokybiško salono ir užtikrinto vairavimo."

 

Naujoji „Nissan Micra" yra tiesiog revoliucija. Tai – radikalus pasistūmėjimas į priekį, lyginant su keičiamu modeliu ir su sėkmingu „supermini" klasės automobilių trejetuku, išleistu prieš 34 metus, kai „Micra" debiutavo Europoje.

 

Naujoji „Micra" yra ilgesnė, platesnė ir žemesnė nei ankstesnės kartos modeliai. Ji sugalvota, kurta ir projektuota daugiausia atsižvelgiant į Europos klientų poreikius.

 

Svarbiausi patrauklumo akcentai yra automobilio sportiškas ir ekspresyvus išorės dizainas, dėl kurio „Micra" drąsiai pasuko nauja kryptimi. Šiuolaikiška išvaizda ir prabangos įspūdis jaučiamas ir salone, kur dominuoja dviejų atspalvių aukštos kokybės minkštos medžiagos, kurios naudojamos visose modelio versijose.

 

Naujoji „Nissan Micra" taip pat yra technologijų lyderė, turinti daugybę funkcijų, kurios yra naujos ne tik pačiai „Micra", bet ir visam segmentui. Viena jų yra išmanioji atsitiktinio išvažiavimo iš eismo juostos saugos sistema, padedanti grąžinanti „Micra" atgal į eismo juostą, kai tik to prireikia.

 

„BOSE Personal" garso sistema taip pat unikali – jos garsiakalbiai įmontuoti į vairuotojo galvos atramą, kad garsas būtų girdimas iš visų pusių. Naujoji „Micra" siūloma su plačiomis suasmeninimo galimybėmis, išorei ir salonui keisti naudojami aukščiausios klasės įvairiausių stilių ir šiuolaikiškų spalvų komponentai.

 

Ją taip pat yra malonu ir vairuoti, užtikrintos geros dinaminės charakteristikos, vairavimo džiaugsmas ir saugumo jausmas, pagrįsti patikimu ir nuspėjamu valdymu. Galimi trys variklio variantai – du benzininiai ir vienas dyzelinis.