NAUJA „NISSAN“ ELEKTRINĖ KAVINĖ ATVERIA DURIS PARYŽIUJE, TAIP PAŽYMĖDAMA TRIS MILIJARDUS ELEKTROMOBILIAIS ĮVEIKTŲ KILOMETRŲ VISAME PASAULYJE / Ivuana / Naujienos

NAUJA „NISSAN“ ELEKTRINĖ KAVINĖ ATVERIA DURIS PARYŽIUJE, TAIP PAŽYMĖDAMA TRIS MILIJARDUS ELEKTROMOBILIAIS ĮVEIKTŲ KILOMETRŲ VISAME PASAULYJE

„Nissan LEAF" savininkai visame pasaulyje įveikė neįtikėtiną trijų milijardų kilometrų atstumą, o jų elektromobiliai į aplinką neišmetė beveik 500 milijonų kilogramų CO2.
„Nissan" pažymėjo šią naujieną atidarydama elektrinę kavinę Paryžiuje, kur atsiskaitoma elektros energija
„Nissan" elektrinė kavinė žymi programos Electrify the World pradžią – naują skaitmeninės visuomenės platformą, skirtą supažindinti su tvaraus gyvenimo idėja ir paskatinti taip gyventi
 
16.12.2016 – „Nissan LEAF" savininkai visame pasaulyje pasiekė įspūdingą rezultatą – visi kartu įveikė trijų milijardų kilometrų atstumą. Automobilių gamintoja, pažymėdama šį įvykį, paskelbė apie naują platformą Electrify The World ir atidarė kavinę Paryžiuje, kurioje galima atsiskaityti elektros energija.

Ši kavinė Paryžiuje atvira visiems, tačiau veiks tik trumpą laiką – nuo šių metų gruodžio 16 d. iki 18 d. „Nissan" elektrinė kavinė siūlo klientams išbandyti naujausias technologijas ir patiems pagaminti elektros energijos. Pagaminta energija jie gali atsiskaityti už prekes ir paslaugas – tai suteikia galimybę patiems išbandyti gyvenimo būdą, kai energija yra valiuta.

 

Kavinėje gausu naujausių technologijų, kurios kilusios iš „Nissan" pažangiojo mobilumo strategijos, pvz., „xStorage Home", kurį sukūrė tarptautinė energetikos įmonė „Eaton", dirbdama kartu su „Nissan". Maitinamas atnaujintu „Nissan" elektromobilio akumuliatoriumi ar nauju elektromobilio akumuliatoriumi, „xStorage Home" yra energijos kaupimo sistema, sukurta padėti vartotojams tikslingiau panaudoti energiją namuose ir išvengti energijos naudojimo padidintu tarifu. Sistema tiekiama net šešių konfigūracijų, kurios leidžia vartotojui pasirinkti tinkamiausią energijos suvartojimo planą. „xStorage Home" įtaisas jau parduodamas Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje ir Norvegijoje bei priimami išankstiniai užsakymai Prancūzijoje.

Garethas Dunsmoras, „Nissan Europe" elektromobilių padalinio direktorius, teigė: „Pirmieji pradėję pardavinėti masinės gamybos elektrinį automobilį, „Nissan LEAF", pažadinome naują susidomėjimo nulinės emisijos technologijomis bangą, ir tai buvo mūsų pirmasis žingsnis, siekiant pažangiojo mobilumo strategijos. Nuo tada elektromobilių populiarumas tik auga, o šiandien mūsų LEAF savininkai pasiekė nepaprastų rezultatų – visi kartu įveikė daugiau nei tris milijardus kilometrų, o jų elektromobiliai į aplinką neišmetė beveik 500 milijonų kilogramų CO2.

„Tačiau elektromobiliai yra tik vienas iš „Nissan" vizijos elementų. Mūsų kavinė, kurioje galima atsiskaityti sukurta energija, puikiai parodo, kaip galėtume pakeisti požiūrį į energijos kūrimą ir jos panaudojimą. Norime parodyti žmonėms, kaip naujos technologijos, tokios kaip „xStorage Home", gali pasitarnauti jau šiandien ir palengvinti gyvenimą ateities kartoms."

„Nissan" šią kavinę sukūrė bendradarbiaudama su keliomis technologijų ir energetikos įmonėmis. Lankytojai gali pasivaikščioti koridoriumi, kuriame sumontuotos „Pavegen" elektromagnetinės indukcinės plytelės, kurios generuoja energiją, ir išbandyti „Pavegen" nuotraukos stendą, kuriame lankytojams reikia pašokinėti ant plytelių, kad sukurtų pakankamai energijos nusifotografuoti. Kavinėje taip pat yra inovatyvios „WeWatt" baro kėdės su pedalais, kuriuos mindami gali sukurti energijos, o už tam tikrą sukurtos energijos kiekį gali įsigyti norimą gėrimą.

„Nissan" elektrinės kavinės atidarymas taip pat yra ir Electrify The World – naujos skaitmeninės visuomenės platformos – pradžia. „Nissan" remdamasi savo beveik dešimtmečio patirtimi elektrinėse transporto priemonėse ir pasitelkusi savo interneto svetaines bei socialinius tinklus,  skatins naujas diskusijas apie tvarumą ir švaresnį gyvenimo būdą. Platforma taip pat suteiks naudotojams erdvės įsitraukti į diskusijas, palaikyti ryšį su mumis ir išreikšti savo nuomonę. Tikslas yra sudominti europiečius ir paskatinti prisijungti prie „Nissan" elektrinės revoliucijos – gyventi išmaniau ir tvariau.

„Nissan" yra vieni pirmųjų elektrinių transporto priemonių gamintojų, pirmieji pradėję masiniu būdu gaminti elektrinį automobilį – „Nissan LEAF" – 2010 m. Šiandien pasaulyje galite sutikti daugiau nei 275 000 „Nissan" elektromobilių, o 76 000 iš jų važinėja Europos keliais. 

Norėdami sužinoti daugiau apie „Nissan" kampaniją Electrify the World ir pažangiojo mobilumo strategiją, apsilankykite https://www.nissan.co.uk/experience-nissan/electric-vehicle-leadership.html