Atgal

„NISSAN NAVARA“: IŠSKIRTINIS NAŠUMAS BEKELĖJE IR PIKAPO PRAKTIŠKUMAS

12-oji ikoniško „Nissan" pikapo karta
Aukštas našumas bekelėje su unikalia penkių jungčių segmente galine pakaba ir tvirta važiuokle
Įspūdingas 4x4 pajėgumas su miesto visureigį primenančiu rafinuotumu
„Nissan Navara", pilnas išmaniųjų technologijų, yra tarptautinio 2016 m. pikapo apdovanojimo laimėtojas
Rinkoje pirmaujanti penkerių metų / 160 000 km garantija suteikiama standartiškai
Efektyvus pagerinto našumo 2,3 litro „dCi" dyzelinis variklis, mažiausia klasėje CO2 emisija ir degalų suvartojimas ir mažiau NOx dėl „AdBlue SCR" sistemos
 
1.11.2016 – „Nissan Navara" yra naujas etalonas vienos tonos pikapų sektoriuje, suderindamas geriausius „Nissan" lyderiavimo tarp miesto visureigių bruožus ir daugiau nei 80 metų patirties kuriant ir gaminant tvirtus ir protingai suprojektuotus pikapus.

Kuriant naują automobilį svarbiausi tikslai buvo komforto ir rafinuotumo tobulinimas, išlaikant „Navara" pripažintus gebėjimus bekelėje, patvarumą, pakrovimo ir tempimo pajėgumą. Modelis turi patvarią ir tvirtą važiuoklę, pristatančią daugybę naujų inžinerinių funkcijų, sukurtų dar labiau pagerinti vairavimą ir praktiškumą.

 

„Navara", naudojant tą pačią miesto visureigio DNR, pagal kurią sukurti žymieji keleiviniai automobiliai, pvz., klasėje pirmaujantys „Qashqai" ir „X-Trail", įnešė naujo lygio lengvųjų automobilių rafinuotumo, stiliaus, komforto, kokybės ir klasėje pirmaujančių technologijų į pikapų rinką. 

„Navara" taikoma „Nissan" penkerių metų / 160 000 km gamintojo garantija dar labiau paliudija transporto priemonės galimybes ir gamintojo pasitikėjimą jomis, suteikdama klientams daugiau ramybės.

Važiavimas ir valdymas: neprilygstamas kelyje ir bekelėje

Rafinuotumo pagerinimas ir miesto visureigio stiliaus vairavimo patirties suteikimas buvo esminiai „Navara" kūrimo elementai. Norint pasiekti tai neprarandant pripažintų automobilio gebėjimų bekelėje, „Nissan" sukūrė visiškai naują penkių jungčių galinės pakabos sistemą „Double Cab" versijai, suteikiančią gerokai patogesnį važiavimą ir pagerintą valdymą kelyje ir bekelėje. Ji taip pat yra 20 kg lengvesnė už ankstesnį lingių išdėstymą. 

„King Cab"pasižymi gerokai pagerinta lingių dizaino versija, sumontuota ankstesnės kartos modelyje. Nauja virš ašių esantį lingė sveria 7 kg mažiau už ankstesnę žemiau ašių esančią versiją, bet ir 3,1 procento pagerina „King Cab" galinių ratų priartėjimo kampą ir sumažina triukšmą dėl kelio dangos. 

Kaip klientai ir tikisi, naujasis „Navara" bekelėje pajėgus tiek pat, kiek ir ant asfalto. „Perjungimo važiuojant" keturių varomųjų sistema paremta ankstesnės kartos modelyje sumontuoto dizaino stipriosiomis pusėmis ir suteikia patikimą sukibimą nelygiose vietovėse. Pagalbinė važiavimo nuokalne sistema (HDC) ir (HSA) įkalnės įveikimo pagalbinė sistema suteikia užtikrintumo važiuojant kalvomis su elektroniškai užfiksuojamu galiniu diferencialu, geriausiai išnaudojančiu galimą sukibimą.
 
Technologija

Pateisindamas „Nissan" prekės ženklo pažadą „Inovacijos, kurios įkvepia", „Navara" pristato klientams naujų technologijų asortimentą. Jis nustato naują įperkamos automobilinės technologijos etaloną sektoriuje, kuris paprastai lėtai įsisavina naujausias patogumo ir saugumo funkcijas. Abiem plačiai pripažintomis „Nissan" miesto visureigių funkcijomis aplinkinio vaizdo sistema ir išmaniuoju avariniu stabdymu pikapų rinkoje pasižymi tik „Navara". Į kitas saugumo ir patogumo funkcijas įeina pastovaus greičio palaikymo sistema, atrakinimas be raktelio ir galiniai statymo jutikliai.

Salonas 

Visiškai perdarytas interjeras patenkina visais atžvilgiais, jis buvo optimizuotas, kad suteiktų vairuotojams ir keleiviams geriausią galimą kokybę, komfortą, erdvumą ir praktiškumą.

Suformuota prietaisų skydelio išvaizda padidina salono erdvumą ir sukuria atvirumo pojūtį. Priekinės sėdynės su stuburo atrama, sukurtos naudojant NASA atliktų tyrimų įkvėptą technologiją, suteikia pagerinto ergonomiškumo ir daugiau atidumo. 

Į funkcijas įeina dviejų zonų skaitmeninis klimato valdymas „King Cab" ir „Double Cab" modeliuose, taip pat galinės kabinos ventiliacija, sukurianti patogesnę keliavimo aplinką keleiviams „Double Cab" gale.

Išorės dizainas

„Navara" buvo suprojektuotas ir sukurtas pagal ypatingus Europos rinkos poreikius ir pageidavimus ir gaminamas „Nissan" gamykloje Barselonoje, Ispanijoje. „Navara" „King Cab" ir „Double Cab" variantai buvo sukurti patvaraus, tačiau sportiško bendro stiliaus su išgaubtų ir įgaubtų paviršių mišiniu, suteikiančiu dinamišką ir ryžtingą išvaizdą. Išskirtinės „Nissan" V formos grotelės ir bumerango formos šviesos diodų dieniniai žibintai yra saviti „Nissan" dizaino elementai.

Varikliai ir transmisija

Ir 160 PS viengubos turbinos, ir 190 PS dvigubos turbinos „Navara" 2,3 litro „dCi" dyzelinio variklio versijoje yra sumontuotas pažangus ir efektyvus „Euro 6" variklis. Jis itin pakeitė pikapo ekologiškumą – tai labai svarbu pirkėjams, nes turi įtakos eksploatavimo išlaidoms. CO2 tarša siekia vos 167 g/km, tai 2 g/km mažiau, lyginant su ankstesniu „Euro 5" varikliu. Šis patobulinimas dar labiau pagerina „Nissan Navara" padėtį kaip geriausio klasėje automobilio. Oficialios vidutinės degalų sąnaudos sumažėjo iki 6,3 l/100 km, sumažėjimas – 0,1 l/100 km.
 
„Nissan Navara" „Euro 6" pasinaudoja azoto oksidų (NOx) sumažėjimu dėl pridėtos atrankinės katalitinės redukcijos (SCR) sistemos. „Navara" buvo sumontuotas „AdBlue" bakas su pildymo atvartu priešingoje pusėje, nei transporto priemonės dyzelino bakas, norint išvengti painiavos. „AdBlue" galima pripildyti buteliais arba siurbliais – tai suteikia maksimalų lankstumą naudotojui. Jis talpina 17 litrų skysčio, tarp papildymų galima nuvažiuoti 11 500 km. Visi pagalbiniai vairuotojo pranešimai, susiję su „AdBlue" sistema", buvo integruoti „Navara" spalvotame skystųjų kristalų prietaisų skydelyje, centriniame informacijos ekrane, esančiame tarp dviejų pagrindinių rankenėlių.
 
Apkrova ir tempimas

Žinant, kad pikapų savininkams transporto priemonės turi įrodyti savo vertę, „Navara" keliamoji galia ir tempimo pajėgumas geresni nei bet kada visame asortimente. Su maždaug 900 kg keliamąja galia ir įspūdingu iki 3 500 kg tempimo pajėgumu „Navara" yra pasiruošęs sunkiausioms ir sudėtingiausioms užduotims arba laisvalaikiui. 

„Nissan" inovacijų yra ir pačiame krovinių skyriuje, pvz., pripažinta prekės ženklo „C-Channel" pakrovimo sistema. Kanalai galinės kabinos pertvaroje ir skyriaus šonuose suteikia savininkams visišką lankstumą tvirtinant krovinius. Kadangi spaustuvai slankioja palei C formos kanalo bėgelius, net ir neįprasčiausios formos krovinius galima lengvai ir patikimai pritvirtinti.   

Naujojo „Double Cab" krovinių skyrius yra 67 mm ilgesnis už ankstesnio modelio ir pasižymi ilgiausiu sektoriuje 1 578 mm ilgio krovinių skyriumi, leidžiančiu vežiotis daugiau. „King Cab" krovinių skyrius yra 1 788 mm ilgio. 

Robertas Lujanas, „Nissan Europe" komercinių automobilių direktorius, komentavo: „Nuo tada, kai sukūrėme pirmąjį savo pikapą 1935 m., daugiau nei 14 milijonų klientų 180 šalyse visame pasaulyje nusprendė patikėti „Nissan" pikapams savo šeimų, bendradarbių ir krovinių transportavimą, kartais pačiomis sunkiausiomis sąlygomis."

Jis tęsė: „Nissan" pikapai dažnai buvo gyvybiškai svarbūs bendruomenėms ir patikimi darbo partneriai verslininkams ir amatininkams. 12-ajai kartai pasitelkėme šią patirtį ir klientų grįžtamąjį ryšį ir sukūrėme naująjį „Nissan Navara", kuris nustatė naujus našumo, rafinuotumo, patogumo ir eksploatavimo išlaidų etalonus sektoriuje."

„Nissan Navara" su įspūdingu našumo, saugumo, technologijų, komforto ir patogumo funkcijų asortimentu ir mažomis eksploatacijos išlaidomis yra puikus darbo ir poilsio partneris. Asortimentas pasižymi keturiais apdailos lygias, kurie visi siūlo neprilygstamo lygio įrangą. Visi modeliai parduodami su septyniomis oro pagalvėmis, elektroniniu stabdžių diferencialu, bekelės elektronika

Daugiau informacijos apie platų „Nissan" komercinių automobilių asortimentą ieškokite „Nissan" naujienose adresu http://newsroom.nissan-europe.com/EU/en-gb/Home/Welcome.aspx