Atgal

„NISSAN NAVARA“ PIKAPAS JAU ATITINKA „EURO 6“ REIKALAVIMUS

  • „Nissan Navara" komplektuojamas su patobulintu 2,3 l dCi dyzeliniu varikliu, pasižyminčiu geresnėmis eksploatacinėmis charakteristikomis.
  • Dėl pritaikytos „AdBlue SCR" sistemos šio pikapo CO2 rodikliai yra geriausi klasėje, be to, mažesnis NOx kiekis.
  • Visi „Navara" modeliai išsiskiria geresne kuro ekonomija ir gausybe kitų patobulinimų.
  • Tvirtas ir įvairiomis technologijomis apginkluotas „Nissan Navara" yra pelnęs „Tarptautinio 2016 metų pikapo" apdovanojimą.
  • Jam taikoma standartinė 5 metų/160 000 km garantija – geriausia segmente gamintojo suteikiama garantija rinkoje

Komercinių automobilių pirkėjai turi dar vieną svarų argumentą, kodėl vertėtų rinktis „Nissan Navara". Visi „Tarptautinio 2016 metų pikapo" titulą jau spėjusio iškovoti ir savo tvirtumu bei nepranokstamomis važiavimo savybėmis išgarsėjusio „Nissan Navara" modeliai dabar komplektuojami su pažangesniu ir labiau aplinką tausojančiu varikliu, kuris atitinka „Euro 6" taršos standartą. 

 

Patobulintos abu „Navara" 2,3 l dCi dyzeliniai galios agregatai - 190 AG su dviem turbokompresoriais ir 160 AG su vienu turbokompresoriumi. Tai reikšmingai pakeitė pikapo taršos rodiklius ir sumažino eksploatacines išlaidas. Anglies dvideginio kiekis dabar prasideda nuo 167 g/km. Lyginant su ankstesniuoju „Euro 5" standartą atitinkančiu varikliu, CO2 išskiriama 2 g/km mažiau. Oficialiai patvirtintos vidutinės degalų sąnaudos sumažėjo 0,1 l/100 km – iki 6,3 l/100 km.

Dėl pritaikytos selektyvinės išmetamųjų dujų valymo sistemos (SCR) „Nissan Navara" su „Euro 6" standartą atitinkančiu varikliu išsiskiria ir mažesniais azoto oksidų (NOx) rodikliais. „Navara" automobilyje įrengtas „AdBlue" skysčio bakas. Jo pylimo angos dangtelis yra kitoje pusėje nei dyzelino bako, kad būtų išvengta painiavos. Visapusiškam vairuotojų patogumui „AdBlue" skystį į baką galima pilti iš butelių arba naudojant kolonėles. Bake telpa 17 l „AdBlue" skysčio, kurio pakanka 11 500 km nuvažiuoti. Visi vairuotojui skirti pranešimai apie „AdBlue" sistemą pateikiami „Navara" prietaisų skydelio spalvotame centriniame LCD informaciniame ekrane.

Kiti „Nissan Navara" specifikacijų pakeitimai: 

- Degalų sąnaudas mažinanti „Idle-Stop" sistema (ISS) visose „Navara" versijose su mechanine transmisija (pradedant nuo „Acenta" komplektacijos modelių) dabar montuojama kaip standartinė įranga.

- Visi „Navara" modeliai dabar komplektuojami su spalvotu borto kompiuterio ekranu, pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, „Bluetooth" laisvųjų rankų įranga ir garso sistema bei daugiafunkciais valdikliais ant vairo, kabliu.

- Bendroji automobilio masė (GVW) padidėjo 35 kg, o parengto automobilio svoris – 5–38 kg (priklausomai nuo modelio).

- Naudingoji apkrova (apie 900 kg) ir velkamoji galia (3,5 t) nepasikeitė.

Apdovanotasis „Nissan Navara" – patvarus N1 kategorijos pikapas, siūlomas su „Double Cab" ir „King Cab" tipo kėbulu. Tai nepamainomas partneris šiuolaikinio verslo pasaulyje. „Double Cab" modelyje montuojama šiame segmente nauja penkių svirčių galinė pakabos sistema su įvijomis spyruoklėmis, lemianti geresnes dinamines savybes ir didesnį komfortą važiuojant bet kokiu paviršiumi. „Nissan" taikoma standartinė 5 metų/160 000 km ridos garantija, kurią galima pratęsti iki 250 000 km ridos ir be jokių išlygų perduoti kitiems savininkams parduodant automobilį, yra dar viena išskirtinė „Navara" pikapo ypatybė, suteikianti jam pranašumą prieš konkurentus.

„Navara" patobulinimai akivaizdžiai byloja apie „Nissan" pasiryžimą užtikrinti pažangių technologijų prieinamumą visuose rinkos sektoriuose, kad vairuotojai patirtų didesnį komfortą ir saugiau jaustųsi kelyje. „Navara" pikapas komplektuojamas su novatoriška „Nissan" aplinkinio vaizdo monitoriaus (AVM) bei priekine avarinio stabdymo (FEB) sistemomis, kurios išpopuliarėjo su „Nissan" populiariaisiais krosoveriais – „Juke", „Qashqai" ir „X-Trail".