Atgal

NAUJASIS „NISSAN NP300 NAVARA“ KELIA KARTELĘ Į VIRŠŲ PIKAPŲ RINKOJE DIZAINO SPRENDIMAIS IR VAŽIAVIMO CHARAKTERISTIKOMIS

  • Nauja penkių jungčių galinė pakaba suteikia krosoverių vairavimo patirtį, išsaugant bekelės važiavimo galimybes ir automobilio tvirtumą
  • Pirmą kartą pikapų segmente pasirodančios technologijos ir aukšto lygio įranga, įskaitant aplinkinio vaizdo sistemą, priekinę avarinio stabdymo sistemą, palydovinę navigaciją„NissanConnect 7" ir priekinius LED žibintus
  • Naujas įspūdingas išorės ir vidaus dizainas, puikios eksploatacinės savybės ir komfortas paremtas populiariųjų krosoverių sprendimais
  • Naujas 2,3 l dCi variklis, užtikrinantis puikias važiavimo savybes, mažas degalų sąnaudas ir žemą taršos lygį
  • Įspūdinga velkamoji galia ir naudingoji apkrova
  • Universalus įrankis, pasižymintis gausia aksesuarų gama
  • Pirmaujanti klasėje gamintojo suteikiama 5 metų arba 160 000 km ridos garantija

Naujasis „Nissan NP300 Navara" keičia standartus N1 kategorijos pikapų segmente. Šiame automobilyje įkūnyta geriausia „Nissan" praktika kuriant populiariuosius krosoverius ir daugiau nei 80 metų siekianti patirtis gaminant tvirtus ir sumaniai sukonstruotus komercinius automobilius.

 

Komforto didinimas ir tobulinimas išlaikant pripažintą „NP300 Navara"  tvirtumą ir keliamąją galią buvo pagrindiniai aspektai kuriant naująjį modelį. Tai visapusiškai atnaujinta versija, išsiskirianti tvirta važiuokle su keliomis inžinerinėmis naujovėmis važiavimo charakteristikoms pagerinti ir didesniam funkcionalumui užtikrinti. Naujasis „NP300 Navara", perėmė dalį genų iš etalonu tapusių lengvųjų visureigių – klasėje pirmaujančių „Qashqai", „X-Trail" ir „Juke". Jis pasižymi lengviesiems automobiliams būdingu dizainu, komfortu ir kokybe bei pirmąkart klasėje pasirodančiomis technologijomis.

 

Naujasis „NP300 Navara" gali pasigirti ir gamintojo suteikiama 5 metų arba 160 000 km garantija. Tokios trukmės garantija pikapų segmente siūloma pirmąkart. 

Važiavimo savybės ir valdymas

Aukštesnė kokybė ir krosoveriams būdingos savybės buvo pagrindinis orientyras kuriant naująjį „NP300 Navara". Siekdami įdiegti šiuos patobulinimus ir nesumažinti pravažumo bekelėje, „Nissan" inžinieriai „Double Cab" modelyje pritaikė naują galinę penkių svirčių pakabos sistemą, kuri lemia komfortiškesnį važiavimą ir geresnį valdymą. Be to, ji yra 20 kg lengvesnė už ankstesniąją lakštinių lingių pakabą.

 

„King Cab" modeliuose montuojama gerokai patobulinta lakštinių lingių pakaba, naudota ankstesnės kartos modelyje. Naujoji versija ne tik 7 kg lengvesnė už senąją. Dėl atnaujintos pakabos 3,1 % padidėjo „King Cab" užvažiavimo kampas ir sumažėjo išorinio triukšmo lygis.

 

Naujoji patobulinta „NP300 Navara" galinės pakabos konstrukcija taip pat pagerina automobilio manevringumą. Dėl 50 mm sumažėjusios važiuoklės bazės naujausios kartos modelis dabar pasižymi 12,4 m posūkio spinduliu. 

Technologija

Kartu su „Nissan" inovatyviais sprendimais, didėjančiais lūkesčiais ir aukščiausios klasės funkcijų prieinamumu visiems vairuotojams, naujasis „NP300 Navara" pristato visą seriją naujų automobilinių technologijų. Siūlydamas pažangiausias technologijas už prieinamą kainą, jis diktuoja naujus standartus pikapų segmente, kuriame naujausia komforto ir saugos įranga paprastai prigyja lėčiau. Tai jau visiems gerai žinomos krosoveriuose montuojamos saugos sistemos – aplinkinio vaizdo monitorius (AVM) ir priekinė avarinio stabdymo sistema (FEB) – yra visiškai naujos technologijos pikapų rinkoje.

 

Dar viena „Navara" inovacija, skirta garantuoti saugesnį ir patikimesnį važiavimą – elektroninė riboto praslydimo diferencialo (eLSD) sistema. Šioje pažangiojoje sistemoje naudojami stabdymo jutikliai, kurie nuolat stebi ratų greitį. Jei nustatoma, kad vienas  tos pačios ašies ratas sukasi greičiau negu kitas, trumpam aktyvuojami stabdžiai, kad būtų sulėtintas greitesnis ratas. Galutinis rezultatas yra geresnis sukibimas su danga, automobilio balansas atliekant posūkius ir saugumo pojūtis.

 

Dar didesniam saugumui ir komfortui užtikrinti naujajame pikape komplektuojama pastovaus greičio palaikymo sistema bei pagalbinės važiavimo įkalne ir nuokalne sistemos (HDC ir HSA), specialiai sukurtos „NP300 Navara" vairuotojų reikmėms, taip pat beraktė įlipimo sistema, galinio vaizdo kamera ir statymo jutikliai.  

 

Dizainas – krosoverių stiliaus ir legendinio „Nissan" praktiškumo derinys 

Novatoriškas „Nissan" požiūris į dizainą pakeitė visą lengvųjų automobilių rinką – „Nissan" nustatė naujus standartus ir sukūrė šabloną krosoverių tipo automobilių funkcionalumui ir stiliui. Aistra drąsiam dizainui, aukščiausiai kokybei ir išskirtiniam funkcionalumui atsispindi kiekviename naujojo „NP300 Navara" elemente, todėl mes galime mėgautis labiausiai išsiskiriančiu ir universaliausiu pikapu segmente.

 

Specialiai Europos rinkos reikalavimams ir poreikiams patenkinti sukurtam ir „Nissan" gamykloje Barselonoje gaminamam „NP300 Navara" pikapui būdingas tvirtas ir sportiškas dizainas, sukuriantis dinamiško bei įsimintino automobilio įvaizdį. Charakteringos „Nissan" V formos radiatoriaus grotelės ir bumerango formos LED dienos žibintai yra skiriamieji „Nissan" dizaino elementai.

 

Naujasis modelis įrengtas su universaliausiu aerodinaminiu paketu, kokiu gali pasigirti pikapas – tai dar labiau paryškina bekompromisį „Nissan" požiūrį į „NP300 Navara" dizainą. Visi dizaino elementai buvo atidžiai ištirti ir sukurti taip, kad automobilio forma pasižymėtų 3,6 % mažesniu vėjo pasipriešinimu nei senasis modelis. Šis reikšmingas patobulinimas tapo įmanomas dėl išmaniųjų dizaino sprendimų, įskaitant kabinos / krovininės dalies sandarinimą, garantuojantį sklandų oro srautą virš tos vietos, kurioje susijungia kabina ir krovinio skyrius. Priekyje naujai sumontuotas variklio dangčio sandariklis ir priekinis apatinis aptakas, o naujas galinio dangčio aptakas valdo ir nukreipia orą virš ir aplink automobilį.

 

Iš pagrindų atnaujintoje kabinoje ir vairuotojas, ir keleiviai gali jaustis lyg keliaujantys pirmąja klase: čia apgalvotas kiekvienas elementas, kad būtų užtikrinta nepriekaištinga kokybė ir komfortas, maksimalus erdvumas bei praktiškumas. 

Visapusiškai atnaujintas prietaisų skydelis. Jo išvaizda suteikia didesnės erdvės ir laisvės pojūtį. Siūlomos ergonomiškesnės ir labiau susikoncentruoti padedančios priekinės sėdynės su stuburo atrama. Jos sukurtos naudojant NASA įkvėptą technologiją, sumažinančią nuovargį.

 

Į įrangos sąrašą taip pat įtraukta abiejuose modeliuose („King Cab" ir „Double Cab") komplektuojama dviejų zonų klimato kontrolės sistema, nauja galinė kabinos ventiliacijos sistema ir naujo dizaino sėdynės, kad keleiviai jaustųsi patogiai. 

Varikliai ir transmisijos

Efektyvūs varikliai turi būti montuojami su efektyviomis „NP300 Navara" transmisijomis. Naujausios kartos modeliai komplektuojami su dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema. Be to, bus galima rinktis standartinę mechaninę šešių pavarų transmisiją arba automatinę septynių pavarų dėžę.

 

Naujasis „NP300 Navara" 2,3 litro dCi variklis 24 % efektyvesnis už savo pirmtaką ir pasižymi geriausiomis klasėje ekonomijos savybėmis. Geriausia asortimento versija, galima su dviem galios agregato konfigūracijomis, 120 kW/160AG ir 140 kW/190AG, pristatoma su dviejų turbinų technologija – pirmoji tokia „Nissan" versija šiame segmente. Toks technologinis sprendimas leidžia pastebimai sutaupyti degalų, pasižymi mažesniais aptarnavimo kaštais bei išskiria reikšmingai mažesnį CO2 kiekį. Manoma, kad naujojo „NP300 Navara" savininkai per trejus metus / 60 000 km sutaupys iki 1 500 EUR degalams, lyginant su ankstesnio modelio savininkais. 

Keturių varomųjų ratų sistema

Naujasis „NP300 Navara" puikiai rieda tiek keliu, tiek bekele. Visų varomųjų ratų sistema pasižymi ankstesnės kartos sistemai būdingais privalumais ir užtikrina patikimą sukibimą važiuojant nelygiu paviršiumi.

 

Sistema įjungiama ir išjungiama elektroniniu būdu naudojant sukamąjį jungiklį, esantį centriniame prietaisų skydelyje. Norėdami išgauti geriausias taupymo savybes ir valdymą, vairuotojai kelyje gali naudoti režimą „2WD". Bekelės sąlygoms vairuotojai gali pasirinkti „4H" režimą, jei važiuoja iki 100 km/h greičiu.

 

„NP300 Navara" bekelės charakteristikas dar labiau paryškina žemų sūkių diapazono funkcija. Sukurtas padėti automobiliui įveikti staigias ir slidžias nuokalnes, nustatymas „4LO" suteikia dar didesnį sukimo momentą ties ratais. Sudėtingoms bekelės sąlygoms pritaikyta mechaninio diferencialo blokavimo sistema.

 

Siekiant sustiprinti technologijų teikiamą naudą, „NP300 Navara" modeliai standartiškai komplektuojami su pagalbine važiavimo nuokalne sistema (HDC). Aktyvuojama paspaudus mygtuką centrinėje konsolėje, sistema naudoja jutiklių tinklą, kurie aptinka ratų praslydimą ir sukibimą – automatiškai palaikydama greitį ir stabdymą ir taip padėdama automobiliui tolydžiai nusileisti nuo nuokalnės. Vairuotojai gali padidinti greitį nuokalnėje švelniai paspausdami akceleratoriaus pedalą.

 

Pagalbinė važiavimo įkalne sistema (HSA) yra dar viena pripažinta funkcija, kurią „Nissan" pirma pritaikė savo krosoveriuose. Sistema pritaikyta atitikti specifinius „NP300 Navara" reikalavimus ir kraulumo specifikacijas bei siūlo dar daugiau ramybės vairuotojams – net ir tiems, kurie tempia sunkias priekabas. Pagalbinė važiavimo įkalne sistema laiko paspaustus stabdžius, kad automobilis neriedėtų atgal, kai jis užvedamas nuokalnėje – funkcija automatiškai išsijungia po 2–3 sekundžių. 

Naudingoji apkrova ir velkamoji galia

Turint omenyje, jog pikapų savininkams automobilis yra priemonė duonai užsidirbti, atitinkamai patobulintos „NP300 Navara" modelių kraulumo ir vilkimo galimybės. Naudingoji apkrova dabar viršija 1 toną, o velkamoji galia siekia 3 500 kg. Taigi naujasis „NP300 Navara" yra pasirengęs sunkiausiems darbams ir didžiausiems laisvalaikio iššūkiams.

 

Krovinių platforma – dar viena erdvė, kurioje „Nissan" pritaikė savo naujoviškus sprendimus, t. y. garsiąją „C-channel" krovinių tvirtinimo sistemą. Patvarūs krovinių fiksavimo kanalai kabinos pertvaroje ir bortų kraštuose atveria lanksčias krovinių gabenimo galimybes ir leidžia saugiai transportuoti pažeidžiamus krovinius. C formos kanalais slankiojančiais fiksatoriais galima lengvai ir patikimai pritvirtinti bet kokios formos daiktus.  

 

Siūloma dar patogesnė naujojo „Double Cab" modelio krovininė dalis – ji yra 67 mm ilgesnė už ankstesniąją versiją. Tai ilgiausia krovininė dalis pikapų segmente (jos ilgis siekia 1 578 mm). „King Cab" krovinio skyrius yra 1 788 mm ilgio.

Komplektacijos 

Naujojo „NP300 Navara" asortimentas siūlo keturias įrangos versijas: „Visia", „Acenta", „N-Connecta" ir „Tekna" – visos jos pasižymi itin aukšta kokybe. Visi modeliai sukomplektuoti su septyniomis oro pagalvėmis, elektroniniu stabdymo diferencialu, elektroninėmis bekelės pagalbos sistemomis, pvz., pagalbine važiavimo nuokalne sistema, elektra valdomais langais.

Priedai

Kadangi „Nissan" gali pasigirti ilga istorija automobilių pramonėje, ji puikiai supranta, kaip savininkai naudoja savo automobilius. Aksesuarai, kurie sudaro sąlygas savininkams puikiai pritaikyti automobilius savo poreikiams, yra pagrindinis veiksnys renkantis pikapą – todėl „Nissan" naujausios kartos modeliui sukūrė net 125 aksesuarus.

 

Oficialus „NP300 Navara" aksesuarų asortimentas apima būtiniausius elementus, pvz., kablius ir bagažinės dangčio dangą (plastikinę ir aliuminio) bei stumdomą dėklą, skirtą krovinio skyriui, ir naujo dizaino kietąjį dangtį-būdą, puikiai apsaugantį krovinius. Klientams, norintiems dar labiau personalizuoti savo automobilio išvaizdą, „Nissan" siūlo platų puošybinių elementų asortimentą, įskaitant lengvojo lydinio ratlankius, šonines sijas ir chromo apdailos elementus.

 

„Nissan Europe" lengvųjų komercinių automobilių skyriaus direktorius Ponzas Pandikuthira taip pakomentavo naujojo pikapo pasirodymą: Mūsų pirmasis pikapas pasirodė 1935 m. Nuo to laiko „Nissan"pikapus pasirinko daugiau nei 14 mln. vartotojų iš 180 pasaulio šalių savo šeimoms, kolegoms ir kroviniams gabenti, kartais ypač sudėtingomis sąlygomis. „Nissan" pikapai jų savininkams dažnai tapdavo neatsiejama gyvenimo dalimi, o verslininkams ir prekybininkams - patikimu darbo partneriu. Kurdami 12-ąją kartą, rėmėmės savo sukaupta patirtimi ir pirkėjų atsiliepimais. Naujasis „Nissan NP300 Navara" savo važiavimo savybėmis, rafinuotais sprendimais, komfortu ir eksploatacinėmis išlaidomis diktuoja naujus standartus pikapų segmente".

 

Naujasis „NP300 Navara", išsiskiriantis įspūdingomis važiavimo charakteristikomis, saugos įranga, pažangiomis technologijomis, komfortu ir patraukliomis eksploatacinėmis išlaidomis, yra nepamainomas palydovas ir dirbant, ir poilsiaujant.