Atgal

ERDVUS, STILINGAS IR PRIPILDYTAS TECHNOLOGIJŲ - NAUJASIS „NISSAN PULSAR" PASIRENGĘS REVOLIUCIJAI C SEGMENTE

  • Naujasiss penkių durų hečbekas „Pulsar" leis pajausti „Nissan" inovacijų aistrą ir apdovanojimais įvertinto dizaino žavesį dar didesniam žmonių skaičiui.
  • Apdovanojimais įvertintos technologijos, tokios kaip „Nissan Safety Shield", keičia C segmento standartus.
  • Pažangiausias klasėje paketas: didžiausias sektoriuje tarpuratis, didžiausia bagažinės talpa ir daugiausiai vietos kojoms gale.
  • Galingi, bet taupūs varikliai su turbokompresoriumi.
  • Suprojektuotas ir sukonstruotas Europai, gaminamas „Nissan" gamykloje Barselonoje.

„Nissan" aistra inovacijoms ir technologijoms per pastaruosius septynerius metus gerokai pakeitė šeimos automobilių sektorių. Dabar, vadovaudamasi tokia pačia dizaino metodika ir originalia mąstysena, kuria remiantis buvo kuriami krosouveriai, bendrovė „Nissan" dar praplėtė savo produktų asortimentą ir pristato naują šaunų šeimos hečbeką „Pulsar".

Drąsiu dizainu, techninėmis inovacijomis ir erdviausiu klasėje salonu išsiskiriantis naujasis „Nissan Pulsar" iš tiesų praturtina C segmentą, siūlydamas žinomus „Nissan" privalumus stilingame naujame modelyje.

„Pulsar" atsiradimas pabrėžia ambicingą „Nissan" siekį ir troškimą sumanų dizainą ir technines inovacijas padaryti prieinamas kuo didesnei auditorijai. „Pulsar" apeliuoja į didelį pirkėjų būrį, pradedant tais, kurie nuo D segmento nori pereiti prie kažko mažesnio, ir baigiant šeimomis, išaugusiomis B segmento automobilius. Šis automobilis demonstruoja „Nissan" dizaino įgūdžius ir puikuojasi įvairiomis integruotomis technologijomis - kai kurios iš jų šiame sektoriuje pritaikytos pirmą kartą. Puikia medžiagų ir surinkimo kokybe išsiskiriantis „Pulsar" leis pirkėjams patirti aukščiausios klasės vairavimo jausmą neišleidžiant „aukščiausiai klasei" būdingos didelės pinigų sumos.

„Pulsar" lengva iš karto atpažinti iš tik „Nissan" būdingų „V" formos grotelių, bumerango formos žibintų kontūrų ir išraiškingų, „raumeningų" linijų. Šis modelis yra suprojektuotas ir sukonstruotas Europai, jį gamins „Nissan" gamykla Barselonoje.

„Pulsar" genuose glūdi ta pati dizaino koncepcija, dėl kurios tokio didelio populiarumo keliuose susilaukė „Qashqai" ir „X-Trail", o stiprios linijos gražiai dera su kruopščiai parinktomis detalėmis, sukurdamos atletišką ir elegantišką siluetą. Kaip ir jo giminaičiai krosouveriai, „Pulsar" išsiskiria dideliais ratais, smailėjančiu liemeniu ir aptakiu profiliu.

Toks pat patikimas aukštos klasės požiūris atsispindi ir viduje, kur aukštos kokybės medžiagos ir protingas dizainas puikiai susilieja su gausia „Pulsar" technologine įranga.

Kadangi „Pulsar" turi ilgiausią klasėje tarpuratį (2700 mm) ir pasižymi sumaniu dalių išdėstymu, vietos pečiams ir galinių keleivių kojoms čia kur kas daugiau negu konkurentų modeliuose. Išties, 692 mm vietos kojoms, kurią siūlo „Pulsar", yra daugiau negu gali pasiūlyti vidutinis D segmento automobilis. Nežiūrint to, „Pulsar" išlaikė kompaktiškus gabaritus (ilgis 4385 mm), todėl jį nesunku parkuoti ankštose miesto erdvėse.

Kaip kad vairuotojai jau įprato tikėtis iš „Nissan", naujasis „Pulsar" yra aprūpintas įvairiomis lengvai prieinamomis ir naudingomis technologijomis, padarančiomis vairavimą saugesnį ir patogesnį. Bendrovė „Nissan" dar labiau įtvirtino savo kaip „sektoriaus revoliucionieriaus" reputaciją, įdiegdama nemažai elementų, kurie paprastai būna naudojami tiktai aukštos klasės arba prabangiuose modeliuose. Tarp jų yra „Nissan" garsusis „Safety Shield" paketas su judančių objektų aptikimo, įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos ir aklosios zonos stebėjimo / įspėjimo sistemomis. Revoliucinė „Nissan" aplinkinio vaizdo ir naujausios kartos „NissanConnect" sistema leidžianti be vargo integruoti išmaniuosius telefonus ir turinti visas palydovinės navigacijos funkcijas, praturtina šį sektorių dar modernesnėmis technologijomis.

Kaip ir dera tiek daug naujų technologijų turinčiam automobiliui, „Pulsar" siūlo rinktis iš dviejų labai modernių variklių: 1,2 litro DIG-T benzininio ir 1,5 litro dCi dyzelinio. Abu pasižymi išskirtinėmis techninėmis savybėmis, ekonomiškumu,  patobulinimais ir turi ne vieną degalus taupančią ypatybę, kad savininkai galėtų važiuoti pigiau.

Naujojo „Pulsar" asortimentą sudaro trys jau pažįstamos versijos: „Visia", „Acenta" ir „Tekna". Visose versijose įvairios įrangos yra su kaupu. Visi modeliai turi šildomas priekines sėdynes, oro kondicionierių, penkių colių „Advanced Drive-Assist" ekraną ir visus elektra valdomus langus. Be to, visose versijose kaip standartinė įranga montuojama padangų slėgio stebėjimo sistema, šešios oro saugos pagalvės ir sistema „Stop / Start".