Atgal

YPATINGAS EMOCINIS UŽTAISAS: „NISSAN JUKE NISMO RS"

„Nissan" plečia savo „Nismo" modelių asortimentą, papildydama jį dar labiau ištobulinta naujojo „Juke" versija.

• Galia padidėjo 18 AG (218 AG).
• Modelių su mechanine transmisija sukimo momentas padidėjo 30 Nm (280 Nm).
• Dviem ratais varomi modeliai komplektuojami su priekinių ratų mechaniniu riboto slydimo diferencialu (LSD)
• Patobulintos važiavimo savybės ir valdymas.
• Montuojami sportiniai stabdžiai, pakoreguotas variklio skleidžiamas garsas.
• Mechaninis riboto slydimo diferencialas montuojamas kaip standartinė įranga dviem ratais varomuose modeliuose.
• Pakeistas dizainas: naujos V formos grotelės, „RS" logotipai, raudoni stabdžių suportai, kaip papildoma įranga siūlomos „Recaro" tipo sėdynės.
• Komplektuojami su mechaninė šešių pavarų dėže arba pusiau automatine CVT transmisija su mechaniniu aštuonių pavarų režimu.

Nissan" toliau plečia savo legendinę „Nismo" ženklu pažymėtą modelių seriją, pristatydama dar vieną naują versiją, skirtą Europos rinkai.

2014 m. Ženevos automobilių parodoje demonstruojamas naujos kartos „Juke" flagmanas „Nismo RS", sekantis įkandin „Nissan GT-R Nismo".

Naujasis „Nissan" modelis „Juke Nismo RS", išsiskiriantis didesne galia, patobulinta važiuokle, efektyvesniais stabdžiais ir papildoma įranga, sukurtas itin populiaraus dabartinio „Nissan Juke Nismo" pagrindu. Tai dar radikalesnė perkamiausio kompaktiško krosouverio versija.

Kaip ir kiekvienas „Nismo" modelis, „RS" versijos aerodinaminiai ir inžineriniai sprendimai persmelkti automobilių sporto dvasios, todėl bendros paskirties keliams skirtas modelis išsiskiria lenktyniniams automobiliams būdinga dinamika ir valdymu.

„Pasirodžius „Nissan Juke Nismo", kurio pardavimo rezultatai jau sudaro 3 proc. visos „Juke" modelių prekybos Europoje apimties, aistruoliai neabejotinai trokšta dar stipresnių sportinio važiavimo pojūčių. Naujoji „Nismo RS" versija kaip tik tai ir siūlo. Tai kartu sustiprina „Nismo" inžinierių kaip skaitmeninio amžiaus dinamikos kūrėjų įvaizdį", - pasakojo už prekybą ir rinkodarą atsakingas „Nissan Europe" vyriausiasis viceprezidentas Guillaume'as Cartieris.

Pažangus „Nismo RS" 1,6 l DIG-T variklis, kuriame įkūnyta visa „Nismo" pasaulinė automobilių sporto patirtis, buvo atitinkamai patobulintas, padidinant galią nuo 200 AG (147 kW) iki 218 AG (160 kW). Padidėjo ir sukimo momentas - nuo 250 iki 280 Nm (dviem ratais varomų modelių su mechanine transmisija). Siekiant, kad važiuoklė sėkmingai perduotų didesnį sukimo momentą, dviem ratais varomų modeliai komplektuojami su mechaniniu riboto slydimo diferencialu (LSD).

 

Keturiais ratais varomoms versijoms LSD nereikalingas, nes jose yra įrengta sukimo momento valdymo sistema ir „Nissan X-Tronic" transmisija, o jų sukimo momentas siekia 250 Nm. Modeliuose su „X-Tronic" transmisija kaip standartinė įranga montuojamos pavarų perjungimo svirtelės prie vairo su aštuonių pavarų režimu.

Iš kitų patobulinimų, susijusių su variklio pagerintomis techninėmis charakteristikomis, minėtinas strategiškai svarbių kėbulo vietų sutvirtinimas. Taip pat patobulinti stabdžiai, kad jie būtų atsparesni dėvėjimuisi dėl nuolatinio intensyvaus naudojimo: priekiniai diskai padidėjo nuo 296 iki 320 mm, o gale dabar montuojami aušinamieji diskai. Dėl važiuoklės pakeitimų atitinkamai patobulintos ir spyruoklės bei amortizatoriai.

„Juke Nismo RS" išsiskiria raudonais stabdžių suportais ir diskretišku „RS" ženklu priekyje bei gale. Viduje „RS" logotipą galima pamatyti ant apsukų matuoklio. Prietaisų skydelio gaubtas padengtas savitą stilių pabrėžiančia zomšo danga. Galutinis salono akcentas - neįprasta hidrografikos apdaila ant pavarų perjungimo svirties bei centrinio prietaisų skydo.

Į papildomos „RS" modelio įrangos sąrašą įtrauktos specialios „Recaro" sportinės sėdynės, ksenoniniai priekiniai žibintai, „Nissan" aplinkinio vaizdo sistema ir „Safety Shield" įranga, kurią sudaro nukrypimo iš eismo juostos įspėjimo, nematomų zonų įspėjimo ir judančių objektų aptikimo sistemos, siunčiančios įspėjamuosius garso ir vaizdo signalus, idant būtų išvengta nelaimingų įvykių.

Siūlomos trys „Juke Nismo RS" kėbulo spalvos (perlo balta, metallic juoda ir sidabro pilka) ir viena charakteringa vidaus apdailos versija: „Nismo" salone dominuoja juoda spalva.

Aerodinamiškai „Nismo RS" išorei būdingi žemesni priekinis ir galinis bamperiai, platesni sparnai ir šoniniai slenksčiai, tamsios chromuotos V formos grotelės, suderintos su nauju „Nissan" ženklu, ir galinis aptakas, kad būtų geriau kontroliuojamas oro srautas. Šie aerodinaminiai sprendimai, sukurti pasitelkiant lenktynių trasoje įgytą patirtį, sumažina priekinę ir galinę automobilio dalis veikiančią keliamąją jėgą, nepadidindami aerodinaminio pasipriešinimo.

Automobilį puošia „Nismo" išorės dizaino elementai - raudoni durų veidrodėlių gaubtai ir apatinę automobilio dalį supanti plona raudona linija. Bendrą išorės dizainą užbaigia nauji LED žibintai, sumontuoti bamperyje automobilio priekyje, o akį traukiantys 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai pabrėžia išraiškingą naujojo „Juke" siluetą.

„Nismo" patobulinimai akivaizdūs ir salone: tai automobilio dinamines savybes išryškinantis vairas, pedalai, matuokliai, pavarų perjungimo svirtis ir durelių apdaila. Sportinės „Nismo" sėdynės su specialia zomšo apdaila ir raudonais dygsniais užtikrina tvirtesnę atramą ir didesnį komfortą atliekant posūkius.

„Nismo RS" įdiegta ir daug kitų patobulinimų, kurie būdingi visam naujam „Juke" modelių asortimentui. Ryškiausi išorės pakeitimai sietini su naujo dizaino viršutiniais žibintais, atnaujintais bumerango formos galiniais žibintais ir durelių veidrodėliais, kuriuose integruota posūkio signalas su LED juosta.

Nepaisant „Juke Nismo" slypinčio dinaminio potencialo, jis išlieka ir be galo praktiškas. Dviem ratais varomuose modeliuose dabar yra 40 proc. daugiau vietos bagažui gabenti. Tai lėmė subtiliai pakeistos bagažo skyriaus formos, o dviejų lygių grindys ir lygų pagrindą leidžiančios suformuoti nulenkiamos galinės sėdynės suteikia dar daugiau lankstumo.

„Naujasis „Juke Nismo RS" puikiai atspindi „Nismo" charakterį, kurį nusako išskirtinė dinamika, susieta su automobilių sporto įkvėptu aukštos klasės dizainu. Gautas rezultatas yra patrauklus, jaudinantis ir prieinamas", - teigė už prekybą ir rinkodarą atsakingas „Nissan Europe" vyriausiasis viceprezidentasGuillaume'as Cartieris.

Daugiau informacijos apie naująjį „Juke Nismo RS" bus pateikta vėliau šiais metais.

###

Apie „Nissan" Europoje

„Nissan" yra daugiausiai veiklos Europoje vykdantis užsienio gamintojas. Įmonėje dirba daugiau nei 14 500 žmonių, atliekančių projektavimo, tyrimo ir plėtros, gamybos, logistikos, pardavimų bei rinkodaros darbus. Praėjusiais metais „Nissan" gamyklose Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Rusijoje buvo pagaminta daugiau nei 635 000 įvairių automobilių: apdovanojimus laiminčius „crossover" klasės automobilius, SUV ir komercinės klasės automobilius ir populiariausią pasaulyje elektromobilį Nissan LEAF, kurio klientų pasitenkinimo indeksas siekia net 97%, o net 95% savininkų jį rekomenduotų įsigyti kitiems. Šiandien Europai „Nissan" siūlo 24 skirtingus ir naujoviškus gaminius bei turi galimybę tapti pirmaujančiu Azijos prekės ženklu Europoje.

Nissan Nordic Europe Ltd.

Nissan Nordic Europe Oy yra Nissan importo ir marketingo padalinys veikiantis Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Kompanijoje dirba apie 181 darbuotojai, o būstinė įsikūrusi Suomijoje.www.nissan.lt